Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα το ρολόι ήταν ενεά, δίπλα μου κοιμόταν ο Αλεξ, σηκώθηκα σιγά, σιγά για να μην τον ξυπνήσω τυλίχτηκα καλά με ένα σεντόνι γιατί δεν είχα ιδέα που είναι το φόρεμα μου και πήγα στο δωμάτιο του Πάνου άνοιξα σιγά την πόρτα μήπως κοιμόταν αλλά ήταν ξύπνιος, έπεσα με φόρα πάνω στο κρεβάτι του και ξάπλωσα στην αγκαλιά του.....
......
Πάνος - Πως μπαίνεις έτσι με τρόμαξες!!
Αθηνά - Τι είναι τα χαρτιά που κοιτάς όλη την ώρα;
Πάνος - Τίποτα σημαντικό κάτι για την δουλειά.
Αθηνά - Και γιατί τα κρύβεις κάθε φορά που μπαίνω μέσα;
Πάνος - Δεν τα κρύβω απλά τα αφήνω για να μιλήσουμε!!
Αθηνά - Καλά θα κάνω ότι σε πιστεύω για την ώρα γιατί θέλω να σου πω για χτες!!!
Πάνος - Μήπως να ντυθείς πρώτα;
Αθηνά - Μέτα, μετά, αχ Πανουλη μου ήταν απίστευτα!!!
Πάνος - Ναι το καταλάβαμε!!
Αθηνά - Ιιιι μας άκουσες ε; και του είπα να κάνει ησυχία αλλά δεν κρατιόταν!!!
Πάνος - Γιατί μου το κάνεις αυτό;
Αθηνά - Τι έπαθες;
Πάνος - Εννοώ ότι ξέρεις ότι δεν τον συμπαθώ, νομίζω ότι δεν μου χρειαζονται οι αηδιαστικές λεπτομέρειες
Αθηνά - Ναι αλλά εγώ είμαι η κολλητή σου και αν δεν σου πω εσένα που είσαι σαν αδερφός πόσο ευτυχισμένη είμαι σε ποιον θα το πω;
Πάνος - Σωστά!!! Για πες που πήγατε;
Αθηνά - Εδώ είναι που με ξενέρωσε λίγο!!
Πάνος - Ο κύριος τέλειος σε ξενέρωσε πως;
Αθηνά - Κόψε την πλάκα αλήθεια λέω, με πήγε σε ένα κυριλέ εστιατόριο!!
Πάνος - Εσύ σε κυριλέ εστιατόριο; Και τι έφαγες;
Αθηνά - Άσε μας έφεραν κάτι τεράστια πιάτα με μια κουτσουλιά στην μέση..
Πάνος - Χαχαχαχα
Αθηνά - Σταμάτα να γελάς ρε βλαμμένο.
Πάνος - Δεν μπορώ, θα ήθελα να ήμουν από μια μεριά να δω την φάτσα σου!!!
Αθηνά - Μην ανησυχείς το έκρυψα καλά, αλλά αλήθεια τώρα αυτό δεν ήταν φαγητό για ανθρώπους αλλά για σπουργίτι!!!
Πάνος - Χαχαχαχαχα
Αθηνά - Ε δεν τρώγεσαι!!!!
Πάνος - Καλά καλά σταματάω!!!
Αθηνά - Τέλος πάντων δεν έχει σημασία γιατί μετά με χόρτασε με τα υπόλοιπα!!
Πάνος - Είπαμε όχι αηδιαστικές λεπτομέρειες!!
Αθηνά - Δεν θα σου πω, φεύγω πάω στο δωμάτιο του θέλω να με βρει δίπλα του όταν ξυπνήσει!!
Πάνος - Αθηνά μου θέλω να προσεχείς.
Αθηνά - Τι εννοείς;
Πάνος - Μην ενθουσιαζεσαι πολύ δεν τον ξέρεις καλά και μπορεί να πληγωθείς.
Αθηνά - Γιατί μου το χαλάς τώρα;
Πάνος - Δεν θέλω να στο χαλάω αλλά δεν θέλω να πληγωθείς
Αθηνά - Θα το ζήσω και αν πληγωθώ θα έχω εσένα διπλά μου.
Πάνος - Ναι μπορεί κάποια στιγμή να μην είμαι δίπλα σου.
Αθηνά - Τι εννοείς;
Πάνος - Τόσα γίνονται δεν ξέρουμε πως τα φέρνει η ζωή
Αθηνά - Άσε τις βλακείες θα είσαι πάντα δίπλα μου και θα είμαι πάντα διπλά σου, εμείς είμαστε ένα.
Πάνος - Ναι..
Αθηνά - Πάω δίπλα τώρα..
Πάνος - Οκ..
.......
Πήγα πάλι στο δωμάτιο και ξάπλωσα δίπλα στον Αλεξ, μετά από λίγη ώρα με πήρε πάλι ο ύπνος.....
~ Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία μου, μην ξεχνάτε να ψηφίζετε και να σχολιάζετε ~
ESTÁS LEYENDO
~ Κρυφός Έρωτας ~
RomanceΤι γίνεται όταν ο ερωτάς έρχεται ξαφνικά από εκεί που δεν το περιμένεις; Η Αθηνά, ο Πάνος και ο Αλεξ είναι οι βασικοί χαρακτήρες της καινούριας μου ιστορίας!!! Αθηνά: Εικοσιπέντε χρονών, μικρόσωμη μελαχρινή με καλλίγραμμο σώμα, δουλεύει σε μια διαφη...