Κεφάλαιο 10 ~Τελευταίο~

359 28 2
                                    

3 μήνες μετά.......


.......


Αθηνά -  Τι ύπνος ήταν και αυτός λες και είχα πέσει σε λήθαργο, θα μου πεις κάνω και τίποτα άλλο; εδώ και δυο μήνες το μόνο που κάνω είναι να πηγαίνω στην δουλειά να κοιμάμαι και να μιλάω μόνη μου, αλλά και με ποιον να μιλήσω;

Ο Αλεξ  ποτέ δεν είναι εδώ  γυρνάει μεθυσμένος και μυρίζει γυναικεία αρώματα, μόνο τον Πανο έχω  που παρόλα όσα έγιναν μιλάμε καθημερινά ποτέ δεν με άφησε μόνη μου και ποτέ δεν θα με άφηνε ότι και να γινόταν μόνο ο θάνατος θα μπορούσε να μας χωρίσει εμάς τους δυο...  Νομίζω ότι κάθε μέρα ερωτεύομαι τον Πανο όλο και πιο πολύ αλλά ο Αλεξ έχει κάτι που με τραβάει να είναι κολλημένη πάνω του και δεν το θέλω άλλα για κάποιο λόγο νομίζω ότι αν με χωρίσει θα πληγωθώ πολύ αχ δεν ξέρω τι να κάνω πείτε μου τι να κάνω????

Τηλεφωνήτρια - Τι να σας πω κυρία μου έχουμε ένα καινούριο πρόγραμμα στα 25 ευρώ για απεριόριστες κλήσεις και ίντερνετ για δυο χρόνια σας ενδιαφέρει;

Αθηνά - Ευχαριστώ δεν ενδιαφέρομαι και συγνώμη για την καθυστέρηση...

Τηλεφωνήτρια - Ευχαριστούμε καλή σας μέρα... Α! και εγώ στην θέση σας θα τα έφτιαχνα με τον Πανο...

Αθηνά - Μάλιστα ευχαριστώ γεια σας.

Τηλεφωνήτρια - Γεια σας.


.........


Που έχω καταντήσει θεέ μου λέω σε μια άγνωστη τα προσωπικά μου προβλήματα έλεος...


Η μέρα πέρασε ήρεμα και ήρθε το βράδυ, είχα ρεπό σήμερα και περίμενα ότι ο Αλεξ θα έρθει νωρίς να πάμε για κανένα φαγητό η ένα ποτό τουλάχιστον αλλά που; κατέληξα να με πάρει ο ύπνος στον καναπέ.

Μετά από λίγες ώρες με ξύπνησαν κάτι φωνές σηκώθηκα κοίταξα το ρολόι ήταν πέντε το πρωί, σηνηδητοποιησα ότι οι φωνές που ακούγονται είναι έξω από την πόρτα μου, και ήταν δυο η μια του Αλεξ και η άλλη μιας γυναίκας ''θεέ μου λες να έπαθε τίποτα'' αλλά τι σκέφτομαι αν είχε πάθει κάτι δεν θα τραγουδούσε πάλι μεθυσμένος είναι..

Ακούω τα κλειδιά να ανοίγουν την πόρτα και βλέπω μια γυναίκα να τον κρατάει και να προσπαθεί να τον βάλει μέσα....


Αθηνά - Καλώς τους...

Αλεξ - Πάλι εδώ είσαι εσύ;

~ Κρυφός  Έρωτας ~Where stories live. Discover now