Tento cover jsem původně chtěla udělat do soutěže na téma Lesní zvěř u jedné ze svých nejoblíbenějších grafiček. Bohužel jsem zrovna měla období obrovské nejistoty, a tak danou obálku vůbec do termínu nestihla, takže ji nabízím jako premade k zarezervování si.
Teď jsem jaksi v době dlouhé snad přes dva měsíce nejen měla dvě praxe (jednu dobrovolnickou a jednu souvislou v rámci studia sociální pedagogiky, které se mi kvůli koroně sešly skoro na stejno, jinak bych třeba už nějakou z nich udělala dřív než tu druhou) a zkoušky, ale také jistou Wattpad krizi.
Doléhaly na mě totiž nejenom problémy ze čtyři roky staré minulosti, kdy mi působení na této oranžové planetce úplně nedělalo dobře a bývalo mně z něj z nějakého zvláštního důvodu i dost psychicky špatně.
Současně na mou hlavu padaly i dokonce pouze roční starosti, jakmile jsem se na jiné sociální síti setkávala s jednou jistou komunitou Wattpad lidiček, kde si na základě něčeho tady také postupem času vypěstovala něco nepříjemného nebo jak to nazvat (má dočasná citlivost na určité barvy, kterou jsem někdy předtím v Křídlech zmínila, byla ve skutečnosti jen kapkou v moři jiných a trochu vážnějších problémů), s čím pak bojovala.
Koketovala jsem tedy proto s odchodem z Wattpadu. Jenže se mezitím mnohokrát ptala sama sebe, že bych tím opustila své milované knížečky, z čehož mi bodalo u srdce.
Nakonec mi pomohlo se upřímně někomu svěřit o svých pochybách, a vděčím právě jemu, že jsem opět tu a mám se zas čile k tvoření. :)
Zase jsem na této obálce použila dvojexpozici, který mi – obdobně jako předtím vykouzlil zajímavý efekt: zatímco havranem prosvítá podklad, jelenem nikoliv. A to já, přiznám se, vůbec neořezávala! (I když jsem nějaký ořez zkoušela, než pak zjistila, že by mi výše zmíněná funkce v programu možná posloužila ještě lépe.)
Jen jsem takové nemehlo, že si z galerie v mobilu vymazala použité obrázky a nechce se mi je znovu hledat na Pinterestu, tak se asi budete muset spokojit jen s mým výtvorem. Ale tak to je podle mě celkem maličkost, dříve jsem také ke svým obálkám nepřikládala žádné foto. :D
Stav: volný
Jinak budu od nynějška k výtvorům dodávat i mockupy. Konečně jsem se je totiž naučila vyrábět, nebo se přinejmenším dozvěděla, kde se dají udělat – a to díky RavenclawEllie, u jejíž grafické knihy jsem v komentářích shodou náhod objevila odkaz na moc pěkný online prográmek, moc za něj proto děkuji.
Jinak ten hřbet jsem si musela udělat sama, stejně jako obálku. Co tedy na můj první mock up v této knize říkáte, na to, že s tímto typem grafiky teprve začínám? :)
ČTEŠ
Křídla padlých andělů (Sbírka premades)
RandomUž nějaký ten pátek si říkám, že bych se jednoho dne mohla dát na tvorbu grafiky. Pořád ale váhám a zároveň mám pocit, že ještě neumím tvořit natolik, abych se svými výtvory byla spokojená. Navíc jsem si říkala, že covery tady na Wattpadu tvoří snad...