Za motivaci k tomuto lehce smyslnějšímu počinu velice děkuji jedné z mých nejoblíbenějších grafiček, dokonce možná se nacházející na podobné úrovni jako já – bez ní bych se snad k takovému výtvoru nikdy neodhodlala.
Čím konkrétně mě vlastně navnadila? Jistým premade s letmým erotickým nábojem, kterému přezdívám „Vínečko a rizičko“ (název je ale samozřejmě úplně jiný). Rozhodla jsem se tedy toto téma pojmout dost po svém.
Nemusíte se ovšem bát, s čím Týnoušek právě přichází, přestože se kromě vůně saténu i vášně možná může jednat i o pach zločinu: Na hlavní motiv totiž vybral snad ten nejněžnější a nejdecentnější obrázek, jaké v této tematice dovedl najít. A to pátral fakt pořádně. Leč cokoliv aspoň trochu vkusného a „koukatelného“ z tohoto soudku aby člověk pohledal. :)
Mimochodem, odvahu k tomuto výtvoru hledal opravdu dlouho, dokonce už více než půl rokem chtěl vytvořit něco na tento způsob. Jenže mu v tom zabraňoval strach.
Před necelými dvěma roky (v listopadu 2019) se totiž přidal do jedné komunity Wattpad lidí, na které se téměř vzápětí chytl party sdílející si mezi sebou v chatu takovéto obrázky. Týnoušek neváhal, využil příležitosti, a také poslal pár obrázků nalezených tak porůznu na internetu – dokonce jeden z nich byl nyní použit na tuto obálku.
Jenže postupem času – vlastně ani ne po pár měsících – se dění v oné skupině začalo silně vyhrocovat a Týnoušovi přerůstat přes hlavu, až ho to pak delší dobu nato počalo pronásledovat. Jedná se přesně o stejnou komunitu – štěpící se ovšem poté na jednotlivé skupiny, kde si „pořídil“ několik psychických něco-jako-traumat, třeba i někdy dříve v mé knize grafiky citlivost na určité barevné odstíny, již z větší části překonaná.
Nyní už většina problémů přestala mít takový dopad jako ještě donedávna, plus přišla ta motivace zmíněná na začátku kapitoly, takže, co říci? Nechte se pohladit saténovým šátečkem i růžovým vínečkem na knižním přebalu, jenž v této sbírečce určitě mohl chybět – a zrovna u Týnouška! Snad zvolený motiv ani barvy příliš vadit nebudou, snad se zalíbí i font, který z jednoho písmenka vytvořil srdíčko.
Pokud se přece jenom děsíte, co na vás vybafne, tak nebojte, jedná se o samozřejmě o první a zároveň poslední premade z tohoto soudku. :)
Stav: zabráno kresji0007
Použité obrázky:
Mockup:
ČTEŠ
Křídla padlých andělů (Sbírka premades)
RandomUž nějaký ten pátek si říkám, že bych se jednoho dne mohla dát na tvorbu grafiky. Pořád ale váhám a zároveň mám pocit, že ještě neumím tvořit natolik, abych se svými výtvory byla spokojená. Navíc jsem si říkala, že covery tady na Wattpadu tvoří snad...