1

826 26 5
                                    

Moro, mä oon Joonas. Mä oon kitaristi bändissä Blind Channel. Totta kai mun ihastus ki on samassa bändissä, Niko meiän laulaja, upee ihminen. Ja ei se musta tykkää mut nojoo, elään. On jo eläny tällä tavalla kaheksan vuotta, joten miks ei. Mä oon 26v ja kirjotan vielä päiväkirjaa, joo lapselista, oon jo kirjottanu tätä kaheksan vuotta, ehkä Niko joskus tän saa lukee. Mut ei pitkään aikaan En edes yritä puhuu sen kans mun tunteista, ei se musta tykkäis! On ite hyväksyny tän factana mut alotetaan alusta, ole hyvä ja lue.

päiväkirja eka sivu


Kello: 2:27 yöllä

Päivä: 2.6

Vuosi: 2013

Moro, mä oon Joonas! Oon 18 v äijä ja kirjotan päivä kirjaa, lapselista hommaa? kyllä. Tällä hetkellä kello on 2:27 yöllä ja en voi nukkuu mun ihastus/Niko nukkuu mun vieressä, meillä oli pari päivää sitte meiän eka keikka. Meillä oli kunnon bileet ja tällee, nyt me ollaan kaikki chillailemassa Nikon perheen kämpällä. Mun ja äijien bändi on jo ollu käynis pari kuukautta. Oon jo yhen kuukauden tykänny Nikosta, Oho eli oon homo. En ees ite tiiä, Nikon hymy on vaan nii ihana, Niko on aina nii kiltti, se on söpö, kuuma, ihan helvetin hyvän näkönen. Sen ääni on upee. Mut hei, sil on tyttöystävä ja luultavasti se on hetero. Ei kannata yrittää päästä sen kans rommanttisesti yhteen. Niko näyttää nii rauhaliselta ku se nukku, mä halun vaan suudella sitä, mutta en suutele. KELLO ON NYT 2:43 JA MÄ KOSKIN NIKON HIUKSIIN, se sano jotain unissaan ja en oo varma mitä, söpöltä se kuulosti. UPDATE: kello on 2:54 ja Niko heräs ku koskin sen hiuksiin, sit se halus halailla ja nyt Niko nukkuu mun päällä. LIIAN SÖPÖÄ! Mä yritän nyt nukkuu koska kello on aika paljon katotaan jos jaksan kirjottaa huomenna tai sitte ehkä tänään vielä illemalla.


Kello: 19:34

Päivä : 4.6

Vuosi: 2013

Eilen ei tapahtunu mitään erikoista, mentiin vaan himaan Nikon porukoitten kämmpäst. En jaksanu kirjottaa. Tänään meillä oli bändi treenit meiän uudessa treeni kämpässä. SE OLI HUIKEETA. KELLO ON NYT 20:35 JA NIKO LÄHETTI TYHMÄN MUTTA SÖPÖN KUVAN SIITÄ JA SEN KISSASTA (Se on nyt mun lukitus näyttönä). KELLO ON 23:29 JA NIKO ON SINKKU VIHDOIN

Kello: En vittu muista

Päivä: Jotain.6

Vuosi: sama ku vittu aina

Niko sai uuden tyttöystävän. Niko haisa paska en ees tykkää susta.

(Moro mä täällä lukemassa näitä 20 v Vittu mikä draama queen.)


Kello: 4:38

Päivä: 23.6

Vuosi: 2013

Tänään me oltiin juomas bissee ja pelatiin totuutta vai tehtävää pullon pyöritys edition. Nikon piti pussata komeinta miestä huoneessa. SE PUSSAS MUA MÄ OLIN NIIN PUNANEN. Ja nyt mä lojun Nikon kainalossa, se nukahti joakus neljältä. UPDATE KELLO ON NYT 10:35 NIKO HERÄTTI MUT SIIHEN ET SEN TYTTÖYSTÄVÄ JA SE OLI RIIDOISSA KOSKA NIKO HALAILI MUA. Tota, Niko just pussas mua, se sano et se oli bromance tho. Eli ei romance, bromance. SE PUSSAS MUA. UPDATE: kello on 15:28 ja Niko eros sen mujan kans!! Se on ollu ihan hulluna koko päivän. SE ON PUSSANNU MUA JO 7 KERTA (:




Ei kannata yrittää || Joonas X NikoWhere stories live. Discover now