4

422 21 1
                                    

PÄIVÄKIRJA SIVU 201

Päivä: en muista

Kello: en välitä

Vuosi: Nikolla on taas uus muija ja se pasko meiän bromacin vuosi

Mä en jaksa enää, en jaksa. Mä vihaan sua, mä vihaan sua nii paljon. Va mee äijä, vaan vittu mee. Voiks joku läpäistä onnelisuuden, kiitos? Mä tarvin juua itteni humalaan. VITTU BISSEE TÄNNE KIITOS! Mä rakastan miten sä oot, halun tietää mitäs sä teet. Tunnen oloni kotoukseen tässä kirjassa. Tunnen oloni kotoukseen ku puhun, Luulen, että kaikki tämä paska ei koskaan saa minua kiinni. Sä sanoit et paska hengailee paskan kans, et oon paskin paskoista. mitä odotuksia, jotka epäonnistuvat, tiedät, että joku loukkaantuu. Mä oon paskianen, mä oon paskin ominlaisistani, olen idiootti, paska, eka joka valehtelee, Saatana. En luule et elämä vois mennä paskemmaks kunnes se varmaan menee paskemmaks, Pääni on käsissäni. Ja rakkaus taidoilani luulen että teen tätä ilmaseks, Taidan tehdä tämän ilmaiseksi. Mietin kaikea tällaista paskaa, se on viimein saanut minut kiinni. Tykkään sanoa että oon väärässä, mutta en ole aina oikeassa. Oon ihatunu suhun, ja sä ihastuit toiseen. Sä varmaan luulet et elämä on kovaa, sä varmaan julkaset sen instassa. Vaan tiedät et en tykkää susta, nii älä hukkaa aikaasi. Miks vittu Niko? Miks, et sä mua enää tartte. Niko rakastan sua, tuun rakastaan sua mun koko elämän, mut en jaksa sun vitun muijia.


Päivä: 7.8.2018

Me oltiin taas mun mökillä, Nikon muija oli mukana, ollin muija oli mukanam Joelin muija oli mukana, Tommi ei jaksanu tulla. Eli JEHUU Olin yksin koko päivän, Niko ei jaksanu mua ku olin 'ärsytävä' mut jees olin sitte yksin pitämässä livee.


LIVE:

"Jees, nonii mitä mun pitää soittaa kitaralla?" Mulla oli mun kitara kädessä. ja katoin chatia, joku ehotti et soitaisin Animals - Architects Mä nyökäsin ja etin mun plektran lattialta.

"we're just a bunch of fucking animaaals!" Mä lauloin ja soitin samalla ku Niko tuli huoneseen sen muijan kans.

"Me menään nukuun, hyvää yötä." Mä katoin Nikoo ja nyökäsin.

"Öitä." Mä katoin ylös kameraa ja hymyilin.

"Vittu." Mä katoin ja mietin mitä olis voinnu pelata

"I, don't, wan't to be whitout you but I'm, here, screaming by my self. I'm on the run, I'm on the run, I'm on the run, to get back to you, to get back to you!" Mä laitoin käden mun kitaran kielien päälle, kitara hiljeni. Mä pelasin pari muuta biisii ja sanoin heipat ja lopetin liven.


Liven jälkeen

Mä lähin mökin alakeralle, Olli ja sen muija nukku yhellä sohvista, Joel ja sen muija toisella, Niko ja sen muija nukku sängyllä. Missä mun piti nukkuun? Mä katoin terassia, riippumatto, miks ei. Mä kiivesin siihen ja nukahin. Aamulla heräsin siihen et Niko ja sen ämmä imes toisten naamoja vedessä. love race soi mun päässä.

"I don't want to be whitout you, But i'm here, screaming by myself. I'm on the run, i'm on the run, I'm on the run to get back to you, TO GET BACK TO YOU!" Mä lauleskelin hiljaa riipumatolla, Niko tuli mun luo.

"Mitäs sä lauleskelet? Nii mun piti kysyy miloin menään kotiin, Sofialla on vitun tylää." Niko nyökkäs sen tyttöystävää.

"En oo varma, mennään ku olaan valmiita." Mä aloin pakkaan tavaroita ja tunnin kuluttua oltiin valmiita lähteen, mä astuin mun autoon, se oli iso, sisällä voi situu viis ihmistä ja ulkona sen lavalla tai mikä vittu onkaan voi istuu ihan sikana ihmisii. Mä olin ostanu lavalle tyynyjä, viltejä, kaks patjaa et olis kiva istuun ja lakanat. Se oli ihan ihana paikka, kaikki rakasti mun autoo. Mä, Niko ja Nikon muija istutiin autossa, Olli, Ollin muija, Joel ja Joelin muija istu lavalla. Varmaan oli helvetin mukavaa.

Ei kannata yrittää || Joonas X NikoNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ