3

443 22 8
                                    

Päiväkirja sivu 169

Kello: 4:56 

Päivä:16.9 

Vuosi:2015


MITÄ VITTUA JUST TAPAHTU JÖJÖJÖJÖJÖJ, ME SAATIIN KEIKKA JONNEKI SAATANAN KUULUISLLE PAIKALLE, NONII LEZGOO!! Nonii eli en oikeesti alkanu kirjottaa koska toi MUTTA, tää on mun 169 sivu HEHE 69 HAHAH. Niin, NIIN. PITÄÄ KIRJOTTAA NIKOSTA KOSKA EN OO VIELÄKÄÄN PÄÄSSY SIITÄ YLI! Niin Niko on ihana ihminen, JA JA SE HALUU ET MEEN SENKANS HENGAILEE KU SE SAA TATSKAN!! Niin pääsen viettään omaa aikaa Nikon kanssa. OON NIIN VITUN INNOISANI. Mä ja pojat ollaan saatu aika paljon huomioo myöski, bändi hommat menee ihan helvetin hyvin! Noniin takas Nikoon, tuun nyt kirjotaan vitun pitkän rakkaus kirjeen sille! JOS ET OO NIKO ÄLÄ LUE ):<

Niko, oot ihana jätkä, oot söpö, ihana, my type, et ole homo, et tykkää musta tällee, oot hyvä pussaileen, oot kova jätkä, oot paras ihminen, olen komia, sul on komia tukka, OLET MUN ELÄMÖN RAKKAUS JA EN TUU PÄÄSEEN SUN YLI <3 Niko Niko NIko RAKSTA MUA JO. EN jaksa oottaa, tiiän et ei kannata yrittää olla sun yhes MUT SILTI YRITÄN <3 EN YRITÄ. TAI EHKÄ YRITÄN. Mut Niko oot mulle aina tärkee, tiiän et tää on sekoova, ja tiiän et et koskaan tuu näkemään tätä mut I LOVE YOU<3 NIKO VITTU NIKO ME A LOVE U. NIKOOOO. NIKO. NIKO.NIKO.

Noin jos et oo Niko lue tästä >:) Niko anteeks tosta hömöilystä, en mökää tiiä. MOI NIKO OLEN JOONAS. VITTU LOPETAN, OLEN HUMALASSA JA KELLO ON TÄLLÄ HETKELLÄ 5.18 NIKO!

Kello: 9:28

Päivä: 16.9

Vuosi: 2015

En muista mitään viime yöstä ja nyt luen tän olen phoilani, MUTTA ei kukaan muu kun minä JOONAS lue tätä, (Paitsi jos joku jätkistä varastaa tän) Mut jees tänään on hirvee krapula, me eilen juhlittiin poikien kans sitä keikka hommaa. Näin jonku videon missä mä melkeen sanoin mun tunteista Nikolle, ei vittu. Mut jees. Se video oli semi söpö, Niko piti mua kädestä. IHANAA


Kello: 2.26

Päivä: 1.4

Vuosi: 2017


Niko just jätti sen tyttöystävän, ne oli ollu yhes kolme vuotta :D


Joonaksen kämpällä, 28.7.2017 


Niko katto mua.

"Älä viitti olla kusipää." Olli huus keitiöstä mulle. Mä olin humalassa. SUPRIISE.

"En mä gusipää oo." Mä huusin täälltä ja laitoin pään Nikon syliin. Se silitti mua.

"Mä meen suihguun." Mä katoin nikoo ja heilahdin vähän ku yritinkävellä. Niko katto mua, se ei ollu yhtä humalassa ku mä.

"Munki pitää mennä suihnkuun." Mä katoin sitä ja otin sitä kädestä.

"Okei, mennään yhessä." Joel katto meitä ja kuvas ku me mentiin suihkuun yhessä käsi kädessä hyppien.

"Niko, et sä mun shamboota voi gäyttää!" Mä huusin sairaan kovaa, Niko katto mua.

"En vai? Watch me bitch." Se tuli lähemmäs kunnes meiän nenät melkeen koski avas shamppoo pullon ja otti vähän sen käteen ja veteli sitä tukkaan. Se oli niin lähellä, meilä ei ollu vaateita, mä punastuin.

"Nikoooo. Migs?" Mä katoin shamppo pullota surulisesti, Niko otti siitä vähän lisää ja tunki sen vitun huonosti mun hiuksiin. Se katto saipua pulloa.

"ET gÄYTÄ MUN SAIbUAA." Mä katoin Nikoo se näytti mulle keskarii ja otti pullon. Se taas otti sitä käsiin ja laitto sitä se kropan päälle, mä katoin pulloa surulisesti, parin sekan jälkeen tunsin ku niko laito kädet mun vyötärölle ja hinkas mun kroppa.

"mItÄ HelgVettiÄ?!" Mä katoin Nikoo se näytti ihan tavaliselta.

"Mitä?" Se katto mua mä punastuin ja heilutin mun päätä. Niko katto mua ja laitto käden mun poskelle.

"Joonas, miks oot punanen." Se katto mua ihmeisään mä punastuin vielä enemmän, se tiesi mitä se oli tekemässä, mä tunsin sen toisen käden mun vyötäröllä, se tuli lähemmäs, ja lähemmäs, mä punastuin, ja punastuin, ja katoin Nikoo sen nenä koski jo mun nenään, Se tuli lähemmäs meiän huulet oli niin lähellä, Ku aloin mennä lähemmäs suuteleen sitä se liiku pois päin. Tottakai se tiesi mitä se teki, vitun DUM DUM.

Mä suihkutin vettä Nikon pääle ja se hymyili, ku oltiin käyty suihkussa valmiiks, Niko avas puhelimen. Kello oli jo 6:20 aamulla, kaikki muut äijät oli lähteny kotiin. Mä heitin pyyhkeen Nikolle.

"Jää tänne me voiaan halailla, ja pusuilla." Mä katoin Nikoo se nyökkäs.

Mä puin vaateet päälle ja hyppäsin mun sänkyyn ja nukahin heti. Aamulla heräsin Niko mun sylissä, mä mietiskelin siinä sitte että mitä vittua oli tapahtunu.

Ei kannata yrittää || Joonas X NikoWhere stories live. Discover now