Päiväkirja Viides sivu
(Jos et tiiä miks se on viides, mä en kirjota kaikkee mitä Jänsku kirjottaa skippaan aika paljon)
KELLO: 2:27
Päivä: 5.8
Vuosi: 2013
ELI, äijät oli sopinu et Niko olis mun luona tää viikko koska sen pitäis hommata kämmppä iteleen, sen tyttöystävä oli suutunu sille ja nyt Nikolla ei ollu missään missä asua. Niin nyt Niko on sammunu mun kämpän sohvalla. Ku se tuli tänne se oli ihan saatanan humalassa ja sano mulle asiota niikun: 'Moro hottis, Jonsku anna pusu, Joonas the cute dude, Joonas mä rakastan sua, Joonas sä oot kuuma, Joonas on söpö, Älä Joonas sä oot mun' Se sano vähän enemänki mut ne ei kestä päivän valoo. Niko oli yritäny jo pari kertaa ottaa mun paidan pois, ja se oli jo pari kertaa onnistunu imeemään mun kaulaa et siinä oli hirveet merkit. Tottakai se tuntuu hyvältä ja täleen mut tää äijä on humalassa se ei mieti kety ja mitä se tekee. Mut jees, ehkä se tekee tätä, meilähän on bromance, BROmance, BRO= kaveri. UPDATE: Niko heräs just ja kello on 11.29, nyt se kysyy mitä kirjotelen, sillä on ihan hirvee krapula.
5.7.2013 Joonaksen asunnossa (Joonaksen POV)
(Jos et tienny nii koko tää ff on Joonaksen pov)
Niko katto mua hassusuti, se tuli lähemmäs ja nopeesti hyökäs mun kaulaan, ja taas kerran jätti sinisen merkin siihen sitte.
"Niko, älä." Mä katoin Nikoo ku se päästi irrti musta ja istu sohvalle. Mä nousin älös ja menin keittiöön, kello oli just nyt 17:58
"Joonas, Jonsku, Ponku, Porko, Porno, Porkana, Kana, KotKOt, Cutie boy, Mun Joonas, Mun porko." Niko yritti ärsyttää mua samalla ku mä leikasin porkanaa.
"Jos et piä turpas kii ni tää on sun kyrpäs viiden minuutin päästä." Mänäytin porkanaa ja otin veitsen ja hakasin porkanan paloiks. Niko katto mua ja lopetti. Mä otin tomaatin jääkaapista ja yritin leikata sitä, YRITIN. Veitsi lipsahti ja siinä se sitte meni suoraan munu käteen, mun käsi vuoti ihan saatanasti mut ei se haava ees ollu iso.
"Niko voitsä ottaa paperia ku mun käsi on auki?" Mä katoin Nikoo ja se nyökkäs ja anoto mulle paperia.
PÄIVÄKIRJA KAHESKYMMENES SIVU
Kello :0.00
Päivä: 1.1
Vuosi: 2014
NONIIN UUS VUOSI, Tänä vuonna tuun pääseen Nikon yli. Mut en tällä hetkellä. Niko, miks sä et rakasta mua samalla tavalla ku rakastan sua, miksä sä et voi halata mua, ja pitellä mua sun sylissä, ja kertoo mulle kuinka paljon sä rakastat mua. Elämä täällä planeetalla on perseestä, mut sä Niko, sä teet et se on vähemmän perseestä <3 Ku me ollaan vanhempia, ja sä ehkä tykkäät musta takas, mä revin mun sydämmen irti, ja annan sne sulle. Miks et voi vaan pitää mua lähellä. Miks sä et voi imeskellä mun namaa eikä sun vitun muijan namaa. Tää on totta mä nään Nikon ja sen muijan numero 69 imeemässä toisien naamoja, me ollaan tällä hetkellä mun vaarin vanhalla mökillä minkä mä sitte sain omii sen jälkeen et se kuoli. Kyllä täällä on Tommi, Joel, Olli, Niko, Nikon muija, Tommin muija, Joelin muija ja minä. Olli on sinkku, SAME OLLI SAME! Tällä hetkellä ainut jätkä kenen kans voi homoilla on Olli, meiän bändillä oli tapana aina homoilla ja nuola toisien naamoja mut ei nyt koska naiset ei tykkää siitä homoilusta. Tai nojoo mua ja Ollia ei kiinosta, me homoilaan ihan saatanasti koko illan. me kiusataan Tommia, Joelia ja Nikoa ku me matkitaan miten ne nuolee niiten muijien naamoja, Joelin muija istu joelin sylissä yhessä vaiheessa, sitäki me matkitiin Joel sai jonku raivokohtauksen ku mä grindassin Ollin päälä näyttääkseni miltä se ja sen muija näytti. Tää yö oli huippu, paitsi no ei se Nikon muijaa ja Nikon katteleminen ollu nii hauskaa, mut Ollilla ja mulla oli ihan helvetin hauskaa.
YOU ARE READING
Ei kannata yrittää || Joonas X Niko
RomanceMoro, mä oon Joonas. Mä oon kitaristi bändissä Blind Channel. Totta kai mun ihastus ki on samassa bändissä, Niko meiän laulaja, upee ihminen. Ja ei se musta tykkää mut nojoo, elään. On jo eläny tällä tavalla kaheksan vuotta, joten miks ei. Mä oon 26...