Päiväkirja sivu 354 päivä: 28.5
Niko, oot upee. Mut jees pitäis päästä eroon tästä tunteest, en oo varma miten. oon jo yritäny pari juttuu. Ei toimi. Muuten haista paska. Oot pilanu mun koko elämän, tai noh et, mä oon. ei kannata yrittää. ehkä kannattaa yrittää. Niko, ei, tykkää, miehistä, kannattaa yrittää. Mä tykkään Nikosta, mä kerron mun tunteet sille, sillä on vaimo, ei se mitään. Kerron. Korona alko pari kuukautta sitten, ei ole kivaa. Meillä on uus jäsen, Aleksi, huikee tyyppi. Aleksilla ja Ollilla on jotain säätöö, tai nojoo, Mä puhuin Aleksille tästä koko hommasta koska se tykkää Ollista, se tajuu mua, en tiää mut jees.
29.5 treeni kämpällä
"Niko, voiaanks me puhuu, tota yksin, nopeesti?" Mä katoin Nikoo se nyökäs ja me mentiin treenikämpän taakse. Se katto mua hassusti. Sit se tuli lähemmäs
"Joonas, sul on ihan hemmetin upeet silmät, j-ja sun nenä on vitun söpö. S-sun huulet, ne-ne ne vaan- En mä tiiä." Niko oli tosi lähellä ja laitto peukun mun huulen päälä va liikutti peukkua vähän et mun huuli liikahti, Niko katto mä ja laitto käden pun poskelle, katto mua silmiin ja tuli lähemmäs, ja lähemmäs, ja lähemmäs. Mitä helvettiä? Se suuteli mua ja mä suutelin sitä takas.
"N-niko sulla on vaimo, ei tää oikein oo." Mä laitoin käden Nikon rinnalle. Niko otti musta kiini ja työnsi mut seinää vasten, vähän niiku se aina teki sen muijille. Se suuteli mua hellä, tunsin ku sen kieli pääsi koskemaan mun kieleen ja meiän huulet eros toisistaan. Mä katoin Nikoo, halusin ittkee, en oo varma miks.
"Niko- Oon rakastanu sua koko tän ajan. Sä et edes tienny." Niko katto mua.
"tiesin mä." Se katto mua ja tuli lähemmäs, mä työnsin sen pois ja tunsin ku mun silmistä tuli kyyneleitä.
"Sul on vaimo, et, et sä näin voi tehä. Ja jos tiesit, oot antanu mun elää tätä vitun elämää turhaan." Mä juoksin mun autolle itkien, Niko juoksi mun perässä mut mä kaasutin lähemälle baarille, tilasin pari olutta ja vedin humalan.
Päiväkirja sivu en vittu tiedä. 15.6.2020
Niko, Niko ei oo sen vaimon kans enää. Ne tota, ne eros? Mitä helvettiä. Ja Niko kysy multa jos halusin mennä treffeille sen kans? MITÄ HELVETTIÄ TOTTAKAI MUT NIIKU AAA. Sen pitäis olla täälä kohta, annan tän kirjan sille. Oon kirjottanu tähän kirjaan joka päivä siitä asti et olin 18. Siitä et rakastin sitä. ANNAN SEN SILLE.
YOU ARE READING
Ei kannata yrittää || Joonas X Niko
RomanceMoro, mä oon Joonas. Mä oon kitaristi bändissä Blind Channel. Totta kai mun ihastus ki on samassa bändissä, Niko meiän laulaja, upee ihminen. Ja ei se musta tykkää mut nojoo, elään. On jo eläny tällä tavalla kaheksan vuotta, joten miks ei. Mä oon 26...