Mä oon kirjotanu tätä vitun kirjaa jo aika monta vuotta, mä alotin 2013, nyt on jo 2021 en oo varma mitä pitäis tehä. Oon mietiny et ehkä mun pitäis antaa se Nikolle, koska Niko on ainut asia mistä oon kirjottanu, tai noh melkeen ainut asia. Niko on ihana ihminen, on ollu ihanaa elää tätä elämää samassa maailmassa ku se, mut oon huomannu yhen jutun, en oo varma jos mä ja Niko toimitaan yhessä. Se on tienny koko ajan et tykkäsin siitä, silti nuollu sen vanhojen muijien naamoja mun eesä. Mut hei nyt Niko nuolee mun naamaa. Ihanaa, en mä tiiä. Se et Niko nyt tykkää musta takas on pilannu koko tän 'tykkään mun parhaasta ystävästä' fiiliksen myös se tunne minkä saat ku oot ihastunu tai nojoo mun kohalla rakastunu, se on mahtava, se on mahtavaa yrittää, ja katto jos se ihminen tykkää susta takas, yleensä ihastukset kestää jotain kaks kuukautta, oon ollu rakastunu Nikoon jo kaheksan. En oo varma jos pitäis jäädä tai mennä, sen mä tiiän et rakastan sitä, ihan vitusti, mut. Rakastaako se mua? Sitä mä oon mietiny jo aika kauan, tänään on 15.6.2021 Niko ja mä ollaan oltu yhessä vuosi. Niko on erilainen. Ei oo se kenet tunsin, mut hei, se kait silti rakastaa mua? ehkä? En oo varma, se on vaan erilainen. On asiota mitä Niko haluu multa, ja en oo tarpeeks hyvä. Ja, en tiiä, en nää sitä paljon enää, me asutaan yhessä, ennen se oli mun kanssa aina ku se pysty, ei se enään mua jaksa. Mut hei, ei Niko varmaa tee tätä tahllaan. Ekaa kertaa ku näin sut sä sait mun sydämmen, ja joo rakastuin, en oo mietiny ketään muuta paitsi sua. Niko, rakastat ko mua vielä. Mun pitää kysyy Nikolta.
15.6.2021
Mä katoin Nikoo, se oli instassa vastaamassa direkt viesteihin.
"N-Niko, tota en tiiä, mut oot erillainen, en oo varma jos jotain on tapahtunu, mut et jaksa mua enää. Anteeks jos oon tehn-" Niko katto mua ja nousi ylös käveli mun luo ja halas mua ja tunnsin ku se alko tärisemään.
"Niko?" Mä laitoin kädet sen ympärille ja kuulin ku se nyyhkytti.
"Niko, mikä hätänä? Oon täällä jos haluut puhuu." Niko ei vastannu, mä nostin sen mun syliin ja kävelin sen kanssa sohvalle ja menin makoileen siihen, Niko lojus mun päällä. Mä yritin rauhottaa ja lohduttaa sitä. kuulin ku Niko mumisi jotain.
"Hä?" Mä päästin Nikon päästä irrti ja se nosti sen pään ylös kattomaan mua.
"Mä rakastan sua Joonas." Mä katoin Nikoo me noustiin istuun, mä menin lähemmäs sitä ja siinä me suuteltiin pari kertaa kunnes mä siirsin mun huulet Nikon kaulaan. Siihen jäi pari merkkiä mut eh ei kukaan huomais, Niko katto mua ja hymyili.
"Niko, mä rakastan sua kans." Mä sanoin hiljaa ja Niko laitto käden mun poskelle ja pään mun rinnalle ja nukahti pikkuhiljaa sen jälkeen et olin letittäny sen hiukset. Mä nukahin vähän sen jälkeen et Niko nukahti.
LOPPU SLUUT, Muuten kenestä pitäis tehä seuraava fanfiktioni?
Olli x Aleksi?
TAI
Aleksi X Joel?
YOU ARE READING
Ei kannata yrittää || Joonas X Niko
RomanceMoro, mä oon Joonas. Mä oon kitaristi bändissä Blind Channel. Totta kai mun ihastus ki on samassa bändissä, Niko meiän laulaja, upee ihminen. Ja ei se musta tykkää mut nojoo, elään. On jo eläny tällä tavalla kaheksan vuotta, joten miks ei. Mä oon 26...