Päiväkirja sivu 300
Päivä: 1.28.2019
Kello: 12:02
Mul on ihan vitusti asiuoita mitäs pitäis tehä, en halu tehä niitä. Mul on pari asia mitä pitäis sanoo, mä en koskaan tuu sanoo niitä sun naamalle. Mä hukkasin mun keuhkot en ees tartte niitä. Mä hukkasin mun sydämmen, en oikee tartte sitä. "Mä rakastan jotain ja arva mitä? Se ei oo sä, se ei ole sinä." Joo sä oot rakastunu johonki, joo, sä rakastat sun muijaas paljon. Niiku ihan saatanan paljon. Niko, oon rakastunu johonki ja arvaa mitä, se on vittu sä. Jes vittu S-I-N-Ä.
Tällä hetkellä itken, Niko ja sen muija menee naimisiin. En sitte jaksa enää yrittää. Ei kannata yrittää. En jaksa, mä oon jo kattonu Nikoo ja sen muijan pussailuu pari vuotta. Mä en tiiä mitä pitäis tehä, Äänet mun päässä riitelee mistä mun pitäis tehä, yks sanoo et hyppäisin kaivoon, toinen sanoo et pitäis hankkii uus, toinen taas haluu tappa sen ämmän. Niko on kutsunu mun sen häihin, tavallaan en halu mennä mut hei, en skippaa niitä sitte. Nikon ja mun bromance ei ees oo elossa enää, joskus mietin mihin se lähti, varmaan samalla ku lopetin yrittään. Ei kannata yrittää. En yritä.
Mä en ees oo puhunu Nikolle pariin viikkoon, en jaksa mennä treeneihin. Mä olin tänään ulkona en oo nähny aurinkoo pitkään aikaan. En oo nähny ketään pariin viikkoon. pitäis ehkä, en ees oo jaksanu vastata Nikon, tai jätkien viesteihin. En jaksa, tää elämä on perseestä, tää saatanan tunne ei mee pois, en jaksa, miks Niko ei voi kattoo mua toisella tavalla, enemän ku ystäviä. Mä kävin kaupassaki tänään, Bissee, leipää, pitsaa, jotain vitun mikro ruokaa, voita, kinkkua, juustoa, nuudeleita, limsaa, sipsejä ja vessapaperia. Ku olin kaupassa sitte näin Nikon mut ei se mua nähny, too busy kissing his bae (: Pääsin just himaan. UPDATE: Kello on tällä hetkellä 19:37 ja oon humalassa, Niko tuli käymään tunnin sitte, se just lähti himaan ku sai viestin sen ämmält. Me puhuttiin elämästä ja se alko puhuun sitä miten alla päin oon, ja kuinka oon muka masentunu. MINÄ? MASENTUNUT? VITUT! Saatana en jaksa. Se sano et meillä o treenit huomenna ja on pakko tulla.
1.28.2019 Joonaksen kämpällä
Olin just kirjottanu mun päiväkirjaan, WOHOO OLEN LAPSELINEN. Pää kiini en oo. Mä katoin kelloo se oli 19:41 vois soitella jotain, mä otin yhen mun kitaroista ja kävelin parvekeelle ja alotin soittaa jotain.
"I'm not alone. It's just me and your ghost, and this cripling drepession, I tought I learned my lession. But I threw out my phone, and I burned all your clothes, and now I'm not alone it's just me and your ghost." Mä katoin ku joku meni sisälle mun asunnon taloon. Ku olin soittanu saman biisin uudelleen kuulin ku joku avas parvekeen oven.
"Moro." Niko, mitä vittua se täällä.
"Miks vittu oot täällä, en jaksa olla kenenkaa. Pain helvettiin." Mä sanoin ärsyyntynenä, ei kannata yrittää. Niko katto mua ja heilutti päätä samalla ku se istu parvekkeen sohvalle. Se katto mua vähän aikaa.
"Joonas, ootsa ok? Tiiän et olin täälä kysymässä just samaa asiaa m-mut mä oon vitun huolestunu, muutenki oot ollu kusipää mulle viimeaikoina, tai oho et oo vittu puhunu kenekää kans. Mut oot ollu vitun kusipää tää koko kuukausi." Niko laitto käden mun käden pääle, mä työnsin sen pois agressiivisesti.
"Et vittu koske muhun. Ja et vittu muutenkaa jaksa ku oon 'rasittava'.Oot koko vitun ajan sun vitun ämmän kans. Et sitte halunnu puhuu munkans mistään, siinä meiän vitun 'bromance' oliki saatana. En vittu enää es ytitä." Mä katoin Nikoo agressiivisesti.
"Aa, onks koko tää homma koska MULLA on muija ja sulla ei? Vittu mene baarin ja löydä iteles muija, en välitä mut välitän jos sul on huono olla. Ja oon vitun varma et jotain on tekemisissä." Niko katto mua ja hymyili. Muija, muija? En mä vittu muijaa halunnu, mä oon saatana homo.
"Niko, nyt saatana lähet tai mä räjähän." Mä nyökkäsin parvekkeen oveen.
"Joonas, en tiiä miks oot tällane, mut hanki muija, oikeesti, sul on ollu yks tyttöystävä ja senki menetit koska se oli sun JA Joelin kans yhes."
"ETSÄ VITTU TAJUA? MIETI VÄHÄN, MUL EI OLE OLLU MUIJA PAITSI SE, EN HALU MUIJAA. MÄ EN TYKKÄÄ NAISISTA, NIKO, EN. TYKKÄÄ. NAISISTA. OLEN HOMO, TYKKÄÄN MIEHISTÄ. VITUN TYHMÄ, MÄ LUULIN ET SÄ OLISIT SAATANA KEKSINY MUT ET SITTE. En halu nähä sun vitun naamaas enää, painu vittuun, panne sun ämmääs tai jotain." Mä katoin maisemaa mun parvekeelta ja tunsin itkun mun kurkussa.
"J-Joonas, otsä ihan oike-"
"VITTU EN, MÄ JUST VALEHTELIN! JOO OLEN!" Mä huusin vitun kovaa, Niko katto mua ihmeisään.
"Joonas, sä tiiät et suppoortaan sua?" Mä avasin Nikolle parveke oven ja työnsin sen sisälle.
YOU ARE READING
Ei kannata yrittää || Joonas X Niko
RomanceMoro, mä oon Joonas. Mä oon kitaristi bändissä Blind Channel. Totta kai mun ihastus ki on samassa bändissä, Niko meiän laulaja, upee ihminen. Ja ei se musta tykkää mut nojoo, elään. On jo eläny tällä tavalla kaheksan vuotta, joten miks ei. Mä oon 26...