Jihyo curi-curi memandang ke arah Donghae Yang sedang tersenyum kepada tetamu-tetamu Yang hadir. Ini memang seperti perkahwinan Diraja. Hanya orang-orang penting sahaja Diajak. Jihyo sudah menukar bajunya kepada dress. Sebentar Lagi, dia Bakal ditabal sebagai Ratu. Namun, bukan hal itu Yang sedang difikirkan gadis cantik itu.
" Ada apa-apa Yang awak nak Tanya ke,My Queen?" Jihyo terus memandang ke arah Donghae. Tanpa dia sedar, dia tersenyum sedikit. "My Queen", frasa itu terdengar sungguh Indah Di Dalam telinga Jihyo. Banyak Yang ingin Jihyo soalkan. Tetapi adakah Raja itu Bakal menjawab soalannya?
Dia hanya tersenyum ke arah Donghae, menggeleng kepalanya sedikit Dan memandang ke hadapan, menyapa tetamu Yang hadir. Dia tidak harus berkata apa-apa Yang boleh menyebabkan hubungannya Dan Raja itu bermasalah.
"Your majesty, sekarang masa untuk pertabalan Your highness. Boleh kita teruskan?" Eunhyuk bertanya kepada Donghae. Raja itu tersenyum sedikit ke arah Eunhyuk Dan seperti sebuah ayat, Eunhyuk seakan-akan faham apa Yang dikatakan oleh Donghae Dan terus pergi. Walau Baru beberapa jam mengenai Lelaki Di tepinya ini, dia sedar Jejaka ini tidak banyak berkata-kata, dia lebih banyak mendengar. Begitu lain dengan Jihyo.
"Can we go now, my Queen?" Donghae menghulur lengannya kepada Jihyo seperti memberitahu bahawa Jihyo Akan sentiasa selamat apabila bersama dengannya.
"Dengan ini, beta menabalkan Lee Jihyo sebagai Ratu Inderland," Jihyo terus memandang Donghae Yang sedang meletakkan Crown Ratu Di atas kepalanya. Jihyo sedar Yang Donghae sungguh kacak, wajahnya begitu cantik seperti bercahaya. Dia sampai tidak sedar Yang suaminya itu telah memakaikannya seutas rantai Yang sangat Manis.
" Saya hadiahkan ini untuk awak, My Queen," Jihyo tidak dapat menghentikan wajahnya Dari terus tersenyum ke arah Donghae.
YOU ARE READING
One Step Towards You
Roman d'amour" Aku mencintaimu. titik" " Walau aku tidak pernah dapat menarik perhatianmu, aku mencintaimu. titik." " Walau kamu kecewa dengan hubungan kita, aku tetap mencintaimu, titik." " kerana apapun yang terjadi, aku tetap mencintaimu. titik "