BÖLÜM 3

5 1 0
                                    


'' Aras şimdi kapatmam lazım sonra görüşelim. '' dedikten sonra yüzüne telefonu kapattım.artık yatmam lazımdı o kadar yorgunmki hiç birşey olmamış gibi yatağa uzandım uyumaya başladım.bakalım yarın nişanlanacağım talihsiz kişi kimdi.Onu öyle birşey yapacaktımki beni aldığına pişman olacaktı.Artık yavaş yavaş gözlerim istemsizce kapandı ve kendimi uykuya teslim ettim...

ERTESİ GÜN

''  Ya kızım kalk ya sabah oldu.Daha alışverişe gidicez.Sendede ne uyku varmış be uyan. '' sabahın köründe kimdiki bu şimdi, birdakika bu ses bana çok tanıdık geliyo rabia bu gözlerim fal taşı gibi açıldı.

''  Rabia! '' dedim bağırarak.

'' Buyur gülüm emrine amadeyim. '' dedi, birbirimize sarıldık 2 yıldır yüzyüze konuşmuyorduk ve  çok özlemiştim onu yalovada otururdu. Ve hiç yanıma gelmezdi.Ben onun yanına gitmeye çalışsamda hep bir aksilik olurdu.Ve şuanda tam karşımda duruyordu benim en sevdiği arkadaşlarımdan bir tanesiydi.Liseyi ve üniversiteyi beraber okumuştuk.Sonra o yalovaya ailesinin yanına gitmişti sonrada konuşamamıştık.Nişanlanıcağımıda eliften duymuş olmalıydı.

'' Ya kızım nerden buldun? adı ne? ne iş yapıyo? zengin mi? yakışıklı mı? çünkü elif hiçbirşey anlatmadı. '' dedi ben uykulu halimle bu kadar cevanı nasıl vercektim birde rabia açıklama yapmam gerekiyordu.

'' Rabia en iyisi elif sana açıklasın çünkü ben bu soruları şuan da açıklayamam üstümü giyinmem lazım malesef lütfen seni dışarı alalım.'' dedim en nazik bir şekilde şuanda kimseyi düşünecek durumda değildim.İlk başta kendimi düşünmeliydim.Güçlü olmalıydım.Rabia birşey söylemeden sesizce odayı terketti.ilk defa birşeye kırıldığıı görüyorumdum normalde küfür bile etsem aldırmazdı.üzmüş olmalıydım bir ara ondan özür dilemem gerekiyordu.Çok kırmıştım onu seviyordum ve onu kıracak bir söz veya hareket yapmamalıydım.yataktan doğrulup kendime gelmeye başladım.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fıçaladım.Hafif bir makyaj yaptıktan sonra banyoda işim bitmişti.odama geçip kendime kıyafet ayarlamaya başladım.Altıma bir şort üstümüde sade bir t-shirt giydim.sacımı topuz yaptım yanımada bir küçük siyah çanta aldım.Hazırdım artık odamdan çıkar çıkmaz kızları gözüm takıldı onlar hem, hazırlanmış, hem kahvaltıyı hazırlamış, hemde benim dedikodumu yapıyorlardı. Onların duyacağı şekilde ''şakamısınız?'' dedim beni duyar duymaz konuşmayı kestiler ne konuştuklarını pek anlamamıştım ve sorarmaya karar verdim.

'' Ne konuşuyordunuz kızlar benim hakkımda olduğu belli. '' dedim sofraya oturmuş bütün kahvaltılıklardan tabağıma koyuyordum.çok acıkmıştımve iştahla yemeye başaldım.

'' Şu dünkü olayı anlatıyordum.''dedi elif 

'' Ya kızım çok üzüldüm kusura bakma öyle sorular sordum, sen beni biliyorsun ''dedi rabia asıl benim ondan özür dilemem gerekiyordu.

'' Asıl ben senden özür dilerim sabah biraz atarlandım sana, biliyorsun moralim çok bozuk.''dedim kumandyı elime alırak televizyonu açtım.Kanalları gezmeye başladım.

'' Önemli değil. ''dedi rabia 

'' Çıkalım mı o zaman? '' dedim ayağa kalkarak.

'' Hayde çıkalım. '' dedi rabia, yanımıza birkaç eşya alıp yola çıktık.

YARIM SAAT SONRA 

'' Kızım hangi elbiseyi giysem? '' dedi elif sanki kendi nişanıymış gibi heyecanlıydı.Ama kimin için bu kadar süslendiğini az çok tahmin edebiliyordum.

'' Onu bunu bırakta kimin için süsleniyorsun sen yoksa sevdiğin mi var. '' dedi rabia 

'' Ya bir sus kzım ya. '' dedi elif

ÖLÜ DENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin