Hava kararmış yağmur tüm şiddetiyle devam ediyodu.Sırtımda soğuk bir şey hissetiğimde ne olduğunu azçok tahmin edebiliyordum kaçmak istiyordum ama bu pek mümkün değildi.Beni saçımdan sürükleyerek götürmeye başladı.Ne kadar çok canım yansada sesimi çıkartamıyordum.
'' Beni nereye götürüyorsun ''dedim.
Bu adam sağarmıydı gerçekten bişey söylüyoruz, birazdaha yürüdüğümüzde ilerde bir kalabalık gördüm buraya daha öncedende gelmiştim hatırlıyorum.Hayır gitmek istemiyorum orası olmaz orası babamın mekanıydı.Tüm o pislik işlerinin yaptığı yerdi.Burda çocukları zehirlemişti,sevdiğim adamı yaralımıştı,burda insanları öldürmüştü.Ne kadar pis iş varsa burda yapmıştı.Siyah büyük giriş kapının yanına geldiğimde beni içeri alıp büyük uzun bi koridordan ilerlemeye başladık.Ardından beni küçük bi odaya kapattılar.Birkaç dakika sonra kapı açıldı ve babam içeri girdi.Yine çok ciddi ve yüzünden sinirlilik düşmüyordu.
'' Ee baba rahatladımı için, adamlarını beni yakalatmaları için gönderdin ve yakalattında napıcaksın hangi cezayı vericeksin?Dur ben tahmin edeyim dövücekmisin beni yok o olmaz beni bi odaya kapatırsın sen yok yok oda değil.En iyisi sen beni öldür.
'' Bi sus artık sendede ne çene var hiç susmuyo ama evet doğru tahmin ettin seni öldürücem....
'' Senden nefret ediyorum '' dedim suratına tükürürcüsüne belinden çıkardığı silahı kalbimin tam üstüne tutuyordu.beni öldürecek kadar kızdırmışmıydımki onu, ama o zaten herşeye sinilerindi.Gözlerimi kapattım artık bitmişti artık kaçmıyordum artık beni bulabirimi düşüncesi yoktu .Beni bulmuştu artık hayatım sona ericekti ve o ses silah sesi patladı......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ DENİZ
CasualeBabam beni hergün döver bi odaya kapatır.Ama canımı yakan beni dövmesi değil sevmemesi abilerimde babama yalaka oldukları için korumazlar beni ,ama arkadaşlarım var sevgilim var.Onlardan ayrılmak istemiyorum.Birisi bana yardım etmeli yoksa sonu fe...