Öncelikle herkese selamlarr <3<3
Kitabımı okuyacak vakti ayırdığınız için çok mutluyum yazım yanlışların için şimdiden özür dilerim.İyi okumalarr
DARLA ***
(Anlamışsınızdır büyük ihtimalle ama yine de ben söyleyeyim bölümün kapağına koyduğum kişi temsili ana karakterimiz Darla)2 yıl önce 12 Mayıs
Evde tüm sakinliğini ve odaklanamişliğim ile hocanın verdiği dolu dolu 23 sayfa testi bitirmeye çalışıyordum ama bı anda telefonuma gelen çağrı tüm odağı mi aldı götürdü.
??;
Darla canım, affet beni ders çalıştığını biliyorum ama acil attığım konuma gelir misin?Darla;
Elbette Hala, bı sorun mu var birine bir şey mi oldu ???;
Şimdi anlatamam gelince duyman daha iyi olur,*konumu atar* Bekliyoruz...İçinden " Bekliyoruz, tek kişi değil mi, kaç kişi var orda" kendime bu soruları sorarken halamın attığı konumdaki hastaneye gelmiştim,hastaneye dalıp danışmaya "Selamlar Sarah *** hangi oda da" Danışma şaşırdı "Onlar bı odada değil morgdalar" Ne!? Ne!? Defalarca bunu sorarak indim morgun olduğu kata,Bekliyoruz derken nerdeyse herkesi göze alarak söylediğini bilmiyordum.
Koşarak orda duran herkesin arasında ağlamayı sevmesede ağlayan babama döndüm "Noldu baba neden herkes sudan çıkmış gibi ağlıyor" durdu ağlamasını durdurmaya çalışarak "Güzelim, Anneni.." "kaybettik"
Hikciriklarimi tutamadan ağlamaya başladım,bunun yapılan iğrenç bı şaka olmasını isterdim kitaplardaki,dizilerdeki,filmklerdeki gibi annemin bir yerden çıkıp şaka diye bağırması için hayatımın yarısını bile verirdim.Günümüz
"Darla hadi ama kalk kuzen" diye ben uyurken yatağımınin köşesinde tepeninen Ivy çok enerjikti "Uff git başımdan Ivy, uymak istiyorum" "Sence bu umrumda mı kalk çabuk yoksa Dayım sana kızacak saat 10 oldu 10 on" dedi daha doğrusu haykırdı, ayaktan doğrulup esnedim " Bak hala esniyor bı daha esne ağzına çorap sokucam"
"İğrençsin Ivy... İğrenç" küçük bı hızla yataktan kalkıp lavaboya gittim belki uykum açılır diye yüzümü 7 kere falan yıkadım lavobadan çıkınca bam Ivy.. şaşırdık mı hayır,elinde üçe tane bavul vardı "Onları napicaksin?" "senin bavulların bunlar diğerlerinin yanına indiricem" diye yanıtladı sorumu, elindeki bir bavuluda bana verip "Hadi gideceğimiz yer uzak geçe kalmayalım" diye mırıldandı resmenAşağı binip kapıdan çıktık halam arabasına yaslanmiş bizi bekliyor babamda arabya bavulları yerleştiriyordu, Ivy elindeki bavulları bırakarak halama sarıldı bisiler fısıldadaşip birbirlerine göz kırptılar "Eee hazır mısın bakalım fıstığım" dedi bana bakarak "Evet hala gidelim artık arabada uyurum değil mi" derkrn yinr bı esneme ile minik bı sarsıntı yaşadım herkes bana bakarak kıkırdarken umursamadan arabaya bindim kafamı geriye doğru yaslayıp uymak istedim ama yok tüm uykum kaçmıştı.
Yaklaşık bi 2 saat sonra
Nasıl olduğunu bilmiyorum ama uymayı başarmişim, beni dürten Ivy uyandırmıştı beni bu sefer güzelce alabilmisim uykumu uyandığımda saat 14.30 falandı sanırım, Halam sürücü koltuğundaydi dikiz aynasından uyandığımı görüp "Uyana bildin demek,ilerde benzilik var isterseniz bı orda durduğumuzda hem marketine hemde lavbosuna girin" Ivy benim konuşmama fırsat vermeden "Anlaşıldı efendimis" dalga geçmek için devan ettirdim "Efendimis kiymetlimis" Ivy kıkırdadmaya hatta gülmeye kahkaha atmaya başladı "Ivy abartma o kadar komik değildi" "Zaten ona gülmüyorum sur-" aniden ciddileşti "Sonra anlatırım" diye geçiştirmeye çalıştı, peki kendi bilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl olur
Teen FictionSadece düşünün, size bir gün ilkokuldan sonra asla görüşmediğiniz arkadaşlarınızla lisede karşılaşıyorsunuz ve size anlam veremediğin bir şekilde...