Obserwacja dzień 1

76 11 0
                                    

Obserwacji dzień pierwszy, tak zapisuję w notatniku. Osoby obserwowanej nie ma w domu, zapisuje każdy szczegół, każdy przedmiot, najdokładniej jak się tylko da, kolor, rozmiar, miejsce gdzie leży, do czego służy i ile tam leży.

Telefon leżał pod ładowarką dopóki osoba obserwowana nie wyszła z domu, nie zabierając ładowarki, możliwość - wyjście do szkoły, na spacer.

Ładowarka kolor biały, telefon kolor różowy - zaczęto ładowanie gdy telefon miał piętnaście procent, odłączony około godziny siódmej.

Łóżko z metalowym stelażem, dość wytrzymałe. Wielkość - dwuosobowe. Obserwowana głównie śpi pod kocem - ciemno-szary, duży.

Biurko - wszystko poukładane. Książki, zeszyty, laptop, różne kable, płyty, długopisy, ołówki, gumki. Wszystko dopasowane do siebie. Szuflady w biurku - nie sprawdzone.

Zapisuję je na innej liście, aby później je odhaczyć. Jedna z lewej, dwie z prawej, białe, średniej wielkości.

Duża szafa, otwarta, duża ilość ciuchów, kolorowe sukienki, buty. Lustra na całości, wszystkie czyste.

Toaletka biała, oświetlona, kilka kosmetyków - jasne kolory. Dużo błyszczyków.

Telewizor na ścianie, duży, wyłączony, czysty. Pilot leży na stoliku pod nim.

Wszystko pomalowane w jasnych kolor. Beż, biały i odrobina szarości.

Pedantyczna czystość.

Kratka wentylacyjna w samym rogu pokoju, delikatnie zakurzona - zapomniana.

Uwagi zapisane, dzień pierwszy zakończony.

ObserwatorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz