Kapısını açtığında Kaminari şok oldu. Sonuçta başka bir şey yapıyor olabilirdi. Neyse ki sadece kitap okuyordu. Son sınıftınız ve ikiniz de sadece bir veya iki kez konuşmuştunuz. Öyleyse burada ne yapıyordun ki?Kitabı bırakıp yatağına oturdu. Biraz utanmıştı. Odası dağınıktı, yerde yiyecek ambalajları ve giysileri vardı. Kollarını kavuşturdun, kapı kenarına yaslanarak odasına göz gezdirdin. Ona bakmadın bile. Sakız çiğniyordun, ara sıra balonu patlatıyordun. Senin bir şey söylemeni bekleyerek huzursuzlandı. Ne yani sadece odasına bakmaya mı geldin?
Yine de sohbeti alevlendirmeye çalıştı. Boğazını temizledi, bu dikkatini çekmiş gibiydi.
"Bir şey mi lazım?" Sırıttı.
Omuz silkip ellerini ceketinin ceplerine soktun. Bakışların okuduğu kitaba kaydı.
"Baştan Çıkaran Kadın mı? Bu bir aşk kitabı mı?" Bir kaşını kaldırdın.
"Ee, şey, bundan daha fazlası. Baştan çıkarıcı aslında güvenilmez bir anlatıcının bakış açısıyla yazılmış. İntihar etmeye çalıştıktan sonra kendisini kurtaran bir kahramana takıntılı hale gelen bir adam. İlginç çünkü onu anlatış şekli öyle. Gerçekte yaptığından çok farklı," diye açıkladı Kaminari.
Ama onu dinlemiyordun bile. O konuşurken, sen odaya daha da ilerledin ve kapıyı tekmeleyerek kapattın. Bitirdiğinde, tam önünde duruyordun, kirpiklerinin arasından ona bakıyordun.
Bir balon yaptın ve onu patlattın. Dilini dudaklarının üzerinde gezdirdin ve tekrar çiğnemek için sakızı topladın. Uzaklara bakmaya gücü yoktu. Dolgun ıslak dudaklarının parıltısı ona çekici geliyordu ve birden kendini kitabın kahramanı gibi hissetti.
"İlginç." Başını eğdin. "Bana okur musun?"
Kaminari yutkundu, bu öneri karşısında gözleri büyüdü. İlk sahnelerden biri aslında bir seks sahnesiydi ama ilk okuduğunda hiçbir şey düşünmeden okumuştu. İçinde hiçbir arzu uyandırmadı ve onu sadece başka bir bölüm olarak gördü. Ama başka birine yüksek sesle okumak farklı bir olaydı.
Ağzı açılıp kapandı. İlk başta ne diyeceğini bilemedi ama senin gibi bir kıza nasıl hayır diyebilir ki?
"Evet! Yani... sana okumakta bir sakınca görmüyorum, ilgilendiğine sevindim," diyerek güldü, kitabı tekrar eline aldı. Ona bir gülümseme verdin. Kızarmasına neden oldu.
Bilgisayar koltuğunun iki yanına oturdun, dirseklerini koltuğun arkasına dayadın. Çıplak bacakların hafifçe sallandı. Çeneni avucunun içine dayamış, beklenti dolu bir bakışla onu izliyordun.
İlk sayfayı çevirirken bakışları bacaklarına kaydı. Ara sıra oluşan morluklara ve küçük kesiklere rağmen çok düzgün görünüyorlardı.
"Henüz bulamadın mı?" Bakışlarını sayfalara çevirdi.
"E-evet. Ehm..."
Ana karakterin hayatına ve mevcut durumuna bir giriş olan ilk bölüme başladı. Oldukça uysal bir başlangıçtı ve konuştuğu süre boyunca gözlerinin teninde yandığını hissetti.
Gözlerin dudaklarından, Pikachu gömleğine ve siyah basketbol şortuna kaydı. Sakızını çıkarıp çöp kutusuna atmadan önce bakışların onun kalçalarında kaldı. Yatağına gittin ve yanına oturdun, omzunun üzerinden sayfalara baktın.
Yüzü kızardı ama okumaya devam etti. Ne yapıyordun? Neden ona bu kadar yakındın?
Zamanla senin yanında rahatlamaya başladı. Bir süre sonra aniden durdu. Bir sonraki sayfaya bakarken alnındaki kırışıklığı fark ederek ona baktın.