Todoroki x Reader

1.8K 70 12
                                    



Bütün gün ona küçük ipuçları vermeye çalışıyordun. Uzun süreli dokunuşlar, uyluğuna ince baskılar, dudaklarına çekmeye çalıştığın ilgi...

Sen ona doğrudan sormadıkça anlamayacaktı, sonunda pes ettin.

Paylaşılan dairenize girdiğiniz anda fikri ortaya atıyorsun. Daha önce yapmıştınız ama ikinizin de bu sıralar işiniz yüzünden çok yoğundunuz. Yalnız bir anı paylaşmayalı uzun zaman olmuştu, bu yüzden biraz bastırılmış hissediyordun.

Sorduğun soruyu işlemesi birkaç dakikasını aldı.

"Şimdi mi?" Sonunda sorar, uyumsuz bakışları seni içine çeker ve tüm dikkatinin sende olduğunu bilirsin.

"Evet, lütfen." Yumuşak, tatlı cevabın, kanın doğrudan onun aletine hücum etmesine neden oluyor.

" O-oh- " diye kekeliyor, kemerini çözmeye çalışıyor, yanaklarına pembe bir toz bulaşıyor. Hareketlerini sabitlemek için bileklerini tutuyorsun, yüz hatlarında belirgin bir şaşkınlık var.

"Otur, rahat ol." diye nazikçe talimat veriyorsun, onu yavaşça kanepeye yönlendiriyorsun.

Oturuyor ve hevesle pantolonunun fermuarını açmadan önce kemerini belinden çıkarmak için acele ediyor. Dilin dudaklarından fırlıyor ve onları beklentiyle ıslatıyorsun, nihayet penisini iç çamaşırının sınırlarından kurtardığında bakışların kararıyor. Sen eline almadan önce kendine birkaç tembel pompa veriyor.

Başparmağını aletinin üzerinde gezdiriyorsun, bakışların onunkiyle buluşuyor. Senin onu okşamanı ne kadar çaresizce izlese de, göz temasını sürdürmek için elinden geleni yapıyor.

"Bu iyi mi? Rahat mısın?" diye soruyorsun. Ağırlığını biraz değiştiriyor ve aceleyle başını sallıyor.

"E-evet, sorun değil, iyiyim." Bir an duraklıyor.

"Sen?" diye ekliyor ve onun endişesiyle yanaklarının ısındığını hissediyorsun.

"İyiyim," diyerek onu rahatlatıyorsun, kafasıyla seni onaylıyor ve bunu devam etmek için işaret olarak kabul ediyorsun. Aletinden damlayan precumu yaladığında titriyor.

"Seni iyi hissettireceğim tamam mı?" diye mırıldanırken nefesin ona çarpıyor. Yanıt olarak seğirir.

"T-tamam-"

Ağzını onun etrafına sarmadan önce nefesini veriyor, bu his onu hazırlıksız yakalıyor. Keskin bir nefes alıyor, titrek bir inilti şeklinde yavaşça nefes veriyor.

Dilini onun boyuna yasladığında onu daha fazla içine almak için hareket edersin. Ellerini onun kalçalarına doğru süreklersin ve tırnaklarını hafifçe tenine bastırırsın.

Düşündüğünden daha hızlı çözülüyor, elleri koltuğu sıkıca tutuyor, kaşları zevkle örülü, dudakları aralanmış ve nefes nefese.

Yanaklarını oyuyorsun, şimdi neredeyse hepsini ağzına almayı başardın, bu yüzden biraz hızlandın. Ona bakarsın, sana baktığını gördüğünde memnun bir şekilde mırıldanırsın. Gözbebekleri şişmiş, yüzü pembenin en güzel tonunda, çift renkli saçları dağınık bir şekilde gözlerinde asılı duruyor.

Onu görünce, uyluklarını ovuşturursun, sırılsıklam olan iç çamaşırının hissini görmezden gelmek daha da zorlaşır. Sen onu çekiyorsun ve o şimdi kıvranıyor, şehvet dolu bakışlarının ardındaki çaresizliği görebilirsin. Onu ağzına geri sokmadan önce aletinin uzunluğuna kadar sıcak dilinle yalarsın. İnce parmakları saçlarına dolanıyor.

"İyi, iyi hissettiriyor." diye mırıldanıyor. Küçük bir cesaret göstergesiyle, ağzına doğru götürmeye başlar. İlk başta onun hızına ayak uydurmak kolay ama sonra ayak uydurmak giderek zorlaşıyor. Yukarıya doğru her itişte, başını aletinin üzerine bastırıyor.

Kalçalarının keskin bir kıvrımı, gözlerinin yaşlarla dolmasına neden oluyor.

"Ö-özür dilerim - hah -yaklaştım." Seni daha fazla aletine bastırıyor. Her iki elini de kendini tamamen boğulmaktan alıkoymak için uyluklarının yanına koyuyorsun.

Hareketleri özensiz hale geldi.

"Yut, ah-lütfen " diye yalvardı tamamen çözülmeden önce. Ağzının içinde sıcaklığını hissedersin, her şeyi yutmak için elinden geleni yaparsın. Saçındaki tutuşu gevşer, sonunda ciğerlerini hava ile doldurma fırsatını yakalarsın. Todoroki yanaklarında biriken yaşları silmek için hareket eder, sana özür dileyen gözlerle bakar.

"Özür dilerim, kendimi biraz kaptırdım."












»»————- ♡ ————-««














»»————- ♡ ————-««

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her bölümde ben;

Çünküüüüü
Yanlışları düzeltmek için her cümleyi 2-3 kez okuyorum

Düşmemek gerçekten çok zor cdsmcksmdlsşdiş 🥵

BNHA X READER (SMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin