Kirishima x Reader

1.6K 60 56
                                    



Dışarıda güzel bir gece olacaktı. Ya da Kirishima öyle düşünüyordu.

Siz ikiniz film salonunun karanlık bir bölümünde otururken ellerin onun üzerindeydi. Tatlı hareketlerle başladı, bu yüzden hiçbir şeyden şüphelenmedi. Film başlamadan önce koluna hafif dokunuşlar bırakıyor ve elini tutuyordu. Film başladığında dizine hafifçe dokunuyorsun. Oradaki kasları sıkmak için yavaşça o eli uyluğuna doğru çekiyorsun. Kiri, dokunuşun ve hafif sıkmanla hareketsiz kaldı. Bakışlarını, film ekranından çekip sana çevirdi. Elin uyluğunda hareketsiz kaldı ve başparmağın iç uyluğuna daireler çizmeye başladı. Kasıklarına çok yakın olan yumuşak dokunuşlar onu titretiyordu.

"y-y/n" diye fısıldadı utançla. Kirishima, herkesin içinde bu kadar cüretkar bir şey denediğin için seni azarlamak istedi ama yapamadı. Çünkü onun kalçasına ufak dokunuşlar bırakıyordun.

"Şşşt, filmin en iyi kısmına geliyoruz." diye fısıldadın, ona alaycı bir şekilde dokunmamış gibi davranarak. Kiri neredeyse sızlanacaktı ama toplum içinde olduğu için kendini tuttu.

Dayanılmaz alaycılığın bir buçuk saatlik film boyunca devam etmişti. Kirishima film bittiğinde sinemadan yeterince hızlı çıkamadı. Film salonundan nihayet çıktığınızda elini tuttu, ayrıca yanaklarındaki pembeliği fark etmemen imkansızdı.

Eve vardığında apartman kapısının kilidini açtı ve kapıyı kapatman için seni hızla içeri çekti. Kiri seni kapıya yasladı, kendini sertleştirdi, böylece onu itersen yerinden kıpırdamayacaktı.

"Bugün ne yaptın biliyor musun yaramaz kız?" diye fısıldadı kulağına, omurganı ürperten sert sesiyle.

Masum numarası yaparak gülümsedin. "Bilmiyorum. El ele tutuşup film izledik. İyi vakit geçirdim."

Kıkırdadı ve eşlik etti. "Oh? Demek benimle alay ediyorsun, öyle mi?"

"Bunu asla yapmam." diye sırıttın, seni kapının yüzeyine daha da bastırırken artık masum bakışını koruyamıyordun.

Kiri sırıttı. "Hem yalancı ve hem de alaycı. İkisi için de seni cezalandırmak zorunda kalacağım."

Sonra seni kucağına aldı, bacaklarını beline doladın ve seni yatak odasına taşıdı.

Kirishima seni yatağa düşürdü ve üzerinde hafifçe zıplamana neden oldu.

"Yırtılmasını istemediğin her şeyi çıkar. Bundan sonra kendimi tutmayacağım" diye emretti. Gömleğini, pantolonunu ve sütyenini çıkararak itaat ediyorsun. Külodunu yırtmasına aldırmıyorsun. Sen soyunurken o da iç çamaşırı dışında her şeyi çıkarıyor. Seninle aynı seviyede soyunmak... şimdilik.

İkinizin de işi bittiğinde, o senin üzerindeydi. Seni kaldırıp bir kez daha en yakın duvara sabitledi. Seni duvarla arasında tutmak için özgünlüğünü kullandı, artık hareket etmek imkansızdı.

"Umarım intikamımı almaya hazırsındır." diye sırıttı Kiri.

"Uzun süre bunu yapabileceğine emin misin?" Gülümseyerek alay ettin.

"Seni becermem için bana yalvarana kadar yapabileceğime bahse girerim~" Kaba, boğuk sesiyle söylediği bu sözler midenin derinliklerindeki şehvet kibritini yaktı.

Külodun şimdiden uyarılmandan dolayı ıslak bir nokta filizlendiriyordu. Sert burnunu boynunun kıvrımına bastırdı, burnunu köprücük kemiğine doğru yönlendirdi, dudakları o noktada asılı kaldı. Tenine sıcak bir nefes vermek için ağzını açtı, tüylerini diken diken eden ve omurganda iz bırakan bir ürperti yarattı. Köprücük kemiğinin açıklığı boyunca sıcak ve ıslak öpücükler bırakmaya başladı.

BNHA X READER (SMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin