Jack al nostru are multe variante ale legendei sale. Nu pot să zic că am inventat-o sau ceva, mă iau după pozele vechi și chestii auzite!
În grădina din spate un băiețel pe nume Isaac se juca cu cineva. El nu avea prieteni, și totuși se juca în grădină. La cină tatăl băiatului îl întreabă cine ar fi noul său prieten. Acesta îi spune că îl cheamă Jack și vine de la un circ. Tatăl rămâne uimit și ia cerut băiatului să îl arate. Aceștia merg în grădina din spate și băiatul arată cu mâna spre acest "prieten". Tatăl nu a văzut nimic și a crezut că fiul lui are defapt un prieten imaginar așa că s-a dus în casă lăsându-l pe Isaac afară. Acesta se duce în casă și intră în camera sa. Pe la 00:00 băiatul este trezit de "prietenul" său. Jack îl întreabă dacă vrea să se joace cu el în schimbul unei bomboane. Băiatul acceptă.
Jack: Hai să jucăm rețele și vânătorii.
Amândoi se duc în bucătărie și iau un cuțit. Isaac era puțin speriat dar era prietenul lui și... Se duc sus unde era tatăl acestuia.
Jack: Uite și rața! Omoaro!
Isaac și-a omorât tatăl. Apoi pleacă de acasă spre un circ, nu înainte de aș lua bomboana. Ajunse la circ și începuse să se joace cu Jack. Jack făcuse nu știu ce truc și pe băiat la speriat în cât a fugit departe și nu s-a mai întors. Jack era foarte supărat așa că s-a ascuns într-un loc pustiu și întunecat. Timpul trecuse, circul era vizitat de mai mulți turiști, dar Jack nu a trecut peste. În timp el și-a pierdut culorile și a rămas doar în alb și negru cum era sufletul lui mai nou.
Într-o zi, Isaac se întoarce și îl găsise pe Jack. S-a speriat din nou crezând că acum este un mare criminal dar fără speranță, Jack la prins și în scurt timp timp îl omorâse.
Multe crime s-au întâmplat la acel circ... Așa că circul a rămas lui Jack, sau mai bine zis "Circul groazei" sau "Circul lui Laughing Jack"!
SFÂRȘIT
CITEȘTI
Mituri si legende
Short StoryOk aicea o sa zic Legende chiar si din Creepypasta si altele pe care le stiu foarte bine dar acuma sa nu va speriati si cred ca o sa si inventez si daca vreti puteti sa-mi spuneti ce legenda ati vrea sã o stiti deci comment pwp.