Nina the killer (Go To Sleep My Prince!)

2.7K 70 9
                                    

Legenda Ninei ma pus pe ganduri o data ce nu iam gasit legenda pe internet, dar mam interesat si am gasit cateva poze cu Nina inca de cand era normala. O fata frumoasa cu parul blond-castaniu, cu ochii verde-albastru. Si toata povestea ei incepe o data ce afla de Jeff the killer (sau in romana Jeff ucigasul).

Intr-o zi, la scoala, Nina sa intalnit cu prietenele ei care vorbeau de un baiat foarte rau. Cica se numea Jeff si si-a omorat familia. Nina era foarte interesata de acest tip. Asa ca si-a facut o papusa care arata ca Jeff in speranta ca il va intalni intr-o zi. Practic ziceai ca ar fi o papusa Vudu-Vudu.

Intr-o seara, Nina sa intalnit cu Jeff in apropiere de o padure misterioasa. Dar Nina nu a stiut ca o sa se intalneasca cu Jeff acolo, ea parca a fost atrasa catre acel loc dar a trebuit sa ia yn cutit a avut un presentiment, cum am zis parca era atrasa catre acel loc ciudat. Nina se uita in ochi lui Jeff, parca voia sai fie frica dar... nu ia fost deloc frica.

Jeff: Buna, Nina!

Nina: Buna... Jeff?

Jeff: Sa nu zici ca ti-e frica da mine.

Nina: Nu imi este! Chiar vreau sa omor cu tine!

Jeff o ia usor de cap, de la barbie in sus, si ii zice cu niste gesturi inspaimantatoare de pshihopat:

Jeff: Nina, sigur vrei asta? *dand din cap intro parte si in alta uitanduse ciudat la ea*

Nina: Da! Asta e tot ce imi doresc! Sa devin o criminala!

Jeff: Bine! Dar nu uita... ca ai fost de acord. Hai la tine acasa ca trebuie sa rezolvam niste lucruri.

Nina: B-bi-bi-bine... *fiindui putin frica*

Jeff merge acasa la Nina. Toata familia ei dormea. Jeff vroia sa se convinga ca... ea chiar vrea sa devina ca el. Jeff ii spuse ia cutitul din mana ei, si... sa-si omoare familia. Ninei ii era putin cam frica dar... Ce putea sa faca? Lea pus mana la gura si lea soptit usor cu un zambet pshihopat cand a vazut sangele curgand lea soptit gandinduse la Jeff: "Go To Sleep My Prince!" In romana "Dute la culcare printul meu!". Jeff sa tinut de cuvant asa ca ia facut ce a patit el inainte de.... stiti voi. Dar nu a batuto inainte. Inainte sai dea foc ia zis : "O sa ne mai vedem... O sa te astept cand vei fi ca mine!".

Nina se trezise la spital. Se intreba de ce a ajuns acolo, si isi aminti... Sa uitat in oglinda... nu mai era ea. Avea parul negru, pielea alba, si doua margele negre in loc de culoarea ochilor. Ea asa vedea, dar inca nu era perfecta. Dupa ce iau dat drumul din spital, sa dus in casa unde sia omorat parintii... mirosea a sange, ii placea. Sa dus la baie unde si-a facut un zambet ca a lui Jeff, si-a cusut ochii ca sa nu mai doarma niciodata ca Jeff, si-a vopsit in partea dreapta o suvita roz, si-a prins parul negru in coada si si-a pus o funda mare frumoasa si rosie ca sangele.

Iesise din casa, se gandea unde poate sa-l gaseasca pe Jeff? Sa gandit sa se duca in aceeas padure unde sa-u intalnit prima data. La gasit acolo. Jeff a vrut ca Nina sa devina iubita lui, si acest lucru sa indeplinit. Ea a ajuns in familia Creepypasta, unde incepuse sa se imprieteneasca cu toti. Si-a gasit sufletul pereche pe Eyeless Jack. Nina vazuse ca se simte bine acolo si nu voia sa fie doar cu Jeff si cu ceilelti nu, asa ca sa luat la cutite cu Jeff si sa-u despartit. Jeff si-a vazut de ale lui si Nina a ramas cu familia si la cunoscut mai bine pe "noul" iubit.

SFARSIT

N/A

Deci cum a fost? Eh.. In fine sper ca va placut in continuare o sa continui cu Bloody Mary si Samara cred..... In fine sa vedem ce ne rezerva viitorul.
Va pwp Bye guys!

Mituri si legendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum