Eyeless Jack (Go To Organs!)

2.5K 67 2
                                    

Aceasta legenda sper ca o so fac bine pt ca am auzit o poveste a legendei lui dar.... Vazusesi o poza cu legenda lui cum e si la Nina the killer deci na o sa incerc sa fac ceea ce trebuie. Si cand o sa scriu in aceasta carte boldad asta inseamna ca vorbesc eu va pup bye!!! Sper sa va placa! Stiu nu cered ca mia iesit prea bine dar incercati voi sa o faceti!
-----------------------------------------------------------

Aceasta legenda ma pus pe ganduri. Asa ca am vrut sa aflu mai mult despre legenda sa. Se spune ca Jack era un baiat obisnuit pana cand un accident sa intamplat si parintii lui au murit, la acest accident Jack a ramas fara ochi. A descopirit incetul cu incetul ca are niste "puteri neobisnuite" el era orb dar tot o data nu era orb, practic putea sa vada de parca inca ar fi avut ochii. El sa gandit ca are o infatisare urata asa ca si-a facut o masca, dar din ochi ii iesea un lichid ciudat si negru asa a aparut si pe masca sa. El se simtea ciudat mai nou avea apucaturi de animale dar nu stia de unde vin. A devenit canibal dar asta se datoreaza faptului ca are asazisele tendinte de animal. Seara Jack sau, cum e numele lui Eyeless Jack adica in romana Jack fara ochi (Jack cel orb), seara se ducea incet in camerele oamenilor, ii omora si le manca rinichi. Jack sa tot ascuns cu masca sa pana cand, si-a gasit sufletul pereche. O fata cam neobisnuita cu parul negru lung prins in coada cu o funda mare si rosie ca sangele. Jack sa indragostit de ea. Nu cred ca a fost dragoste la prima vedere. Fata la acceptat pe Jack, dar voia sai vada fata. Jack a refuzat dar pana la urma a facut ca ea. Fata ia aratat ca nu trebuie sa se mai asxunda ci poate sa fie ceba mai natural si sa nu se mai ascunda sub masca.

Mituri si legendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum