Jeff the killer (Go To Sleep!)

1.6K 47 7
                                    

************Nota autorului**********

Imi pare rau daca primul capitol a fost naspa dar.... ehh viata...

****************Revenind****************

Deci pe Jeff the killer il chema Jeffrey Woods el avea un frate Liu. El cu familia sa , s-au mutat intr-un nou cartier , ce nu stiuau cu totii era ca locul acela era famat si prin acel cartier eru 3 baietii care erau foarte violenti.

Intr-o zi, Jeff si Liu se plimb pe strada catre o statie de autobuz. Apare unul dintre cei 3 baieti care stau skeybord si incep sa se ia de ei. el a luat un cutit si voia sa-l taie pe unul dintre frati. Atunci Jeff partea rea a lui Jeff (Jeff the killer) incepe sa il controleze pe Jeff (cel bun) . Liu plecase si il lasase pe Jeff singur. Jeff s-a batut cu acel baiat si cand la lasat pe ciment nemiscat credea ca la omorat asa ca a plecat acasa in fuga. Peste cateva ore apare politia la usa lui Jeff. Politia la luat pe Liu , Jeff era distrus. Parintii lu' Liu sau dus la sectia de plitie ca sa-l scoata din inchisoare. Jeff ramasese la acasa. Dupa ce Grupul acela de baieti au aflat ca Jeff e singur acasa , s-au dus si au inceput sa-l bata pe Jeff pana cand il vor omori. In bataie, Jeff a ajuns in bucatarie si a cazut o sticla de alcol care ia cazut putin in ochi si credea ca ii ard ochii si cand nu mai avea puteri, unul din baieti a aruncat o bricheta si Jeff a ars de viu.

Peste cateva zile in spital Jeff se trezeste. Era ziua cand trebuia sa-si scoata bandajele. Familia lui ii era aproape pana chiar si fratele sau. Jeff sa uitat in oglinda era de nerecunoscut , cu parul negru , ochii nu mai erau la fel de colorati acum erau niste bile negre, pielea alba, nici el nu se mai recunostea. A ajuns acasa, in acea seara Jeff a stat singur si se gandea. La un moment dat sa dus la baie cu un cutit. Pentru ca a avut viata nefericita si-a taiat gura in forma de zambet sa zambeasca totdeauna, si-a ars ochii (onturul) ca sa nu mai doarma niciodata! din sangele care ia curs a scris pe oglinda aceea '' Am I Beutiful?''. Mama lui inta in baie peste Jeff.

Mama (sa) : J-Jeff?

Jeff: Da? Mama nu esti frumoasa ca mine! Trebuie sa mori! si i se face pupila mica de nebunie.

Maicasa alearca prin casa si s-a ascuns de frica Jeff cand a gasito ia zis:

Jeff: Go To Sleep! *in romana Du-te La Culcare!*

Jeff se duce in camera unde este Liu. Ii pune mana pe gura. Liu se trezeste speriat si atunci Jeff ii zice : ''Go To Sleep!''. Jeff pleaca din casa. Se duce intr-o padure unde la dus partea lui cea rea care devenise. Ajunge in padure si se aseaza in geninchi parandui rau ,simtinduse rau ca nu mai are o familie. Atunci fix in acela moment apar cativa din Creepypasa. Masky il ia pe Jeff si ii zice:

Masky: Bine ai venit in familia Creepypasta!

Jeff se ridica, ceilalti vin la o lalta si il imbratiseaza. Jeff incepuse sa se simta ceva mai bine.

SFARSIT

*****************Nota Autorului***************

Ok sper ca va placut. si hai sa va zic niste chestii cam tampite ca am vazut in alte legende a le lui Jeff si va asigur ca asta e cea mai corecta. Deci la unu: Jeff a cazut in deseuri radioactive. Ba acuma daca o cazut acolo ar trebui sa ai super puteri ca Slender. Si la alta persoana: Jeff si-a taiat pleoapele. Acuma daca si-a taat pleoapele atunci de ce are negru pe la conturul ochilor?
Deci Bye va pup si sper sa va placa.

Mituri si legendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum