Laughing Jack #2

933 26 10
                                    

A fost o zi frumoasa de vara, in varsta de 5 ani, fiul meu, James se juca afară, în curtea din spate a casei noastre suburbane. James a fost întotdeauna un băiat liniștit, el joacă singur cea mai mare parte, el nu a avut niciodată mulți prieteni, dar el a avut întotdeauna o imaginație sălbatic. Am fost în bucătărie de alimentare câinele nostru Fido, când am auzit ce suna ca James vorbesc cu cineva în curtea din spate. Nu sunt sigur cine a fost el ar putea vorbi la, ar fi putut fi făcut în cele din urmă un prieten? Fiind o mamă singură e greu pentru mine de a păstra mereu un ochi pe fiul meu, așa că am decis să merg afară și verifică pe el.

Când m-am dus în curtea din spate am fost un pic confuz, pentru că James a fost singura persoană acolo. A fost el vorbesc cu el însuși? Puteam să jur am auzit un alt glas. "James! E timpul să vină înăuntru. "Am strigat la el. El a venit în interiorul și sa așezat la masa din bucătărie, aceasta a fost de aproximativ prânz, așa că am decis să-l un sandwich de curcan face. "James. Cu cine vorbeai la acolo? ", Am intrebat. James ridică privirea pentru un moment, "Am fost joc cu noul meu prieten", a spus el zâmbind. L-am turnat niște lapte și a continuat să trageți, ca orice mamă bună ar fi. "Are prietenul tău are un nume? De ce nu l-ai ruga să iei masa cu noi? ", Am intrebat. James se uită la mine pentru o clipă înainte de a răspunde: "Numele lui este Râde Jack." Am fost un pic preluate de ceea ce a spus. "Oh? E un nume ciudat. Ce prietena ta arata ca? ", Am intrebat un pic confuz. "E un clovn. Are părul lung și o mare swirly con nas. Are arme și pantaloni largi lung, cu șosete stripy, iar el zâmbește mereu. "Am realizat fiul meu vorbea despre un prieten imaginar. Presupun că este normal pentru copii de vârsta lui să aibă prieteni imaginari, mai ales atunci când nu are copii reale de a juca cu. Este, probabil, doar o fază.

Restul zilei a trecut prin ca de obicei, și a fost incepand de a obține târziu, așa că am pus Iacov la culcare. L-am ascuns în, ia dat un sarut, și a făcut-vă că pentru a porni veioza lui înainte am închis ușa. Am fost destul de obosit mă, așa că am decis să merg nu cu mult timp după la culcare. Am avut un coșmar îngrozitor ...

Era întuneric. Am fost într-un fel de parc de distracții consultare. M-am speriat, care rulează printr-un câmp nesfârșit de corturi goale, defalcate plimbari, si cabane de joc abandonate. Tot locul a avut un aspect oribil pentru el. Totul a fost alb-negru, animalele premii umplute toate atârnate de nooses în joc colibe, toate cu ranjeste bolnavi cusute pe fețele lor. M-am simțit ca și cum tot parcul se uita la mine, chiar dacă nu a fost un alt lucru care trăiesc în vedere. Apoi, brusc, am început să aud faza muzică. Sunetele Pop Goes nevastuica fi jucat pe o Squeezebox ecou prin parc, a fost hypnotizing. Am urmat ton de la cortul circului aproape în transă, în imposibilitatea de a opri picioarele mele de la progresa. A fost beznă, singura lumină a venit de la un singur reflector stralucitoare pe centrul sus mare. Așa cum am mers spre lumina muzica încetinit, m-am trezit cântând de-a lungul imposibilitatea de a opri.

"Tot în jurul cozii dud

Maimuța urmarit nevăstuica

Maimuța deși Twas toate din distracție ... "

Muzica sa oprit chiar în fața punctul culminant, iar dintr-o dată luminile împușcat pe. Intensitatea luminilor a fost practic orbitoare, tot ce am putut vedea a fost o mică siluetă întunecată amesteca spre mine. Apoi a apărut un altul, și altul, și altul. Erau zeci de ele, toate provenind spre mine. Nu am putut mișca, picioarele mele au fost înghețate, tot ce am putut face a fost urmări ca cifrele bântuie apropia. Ca au ajuns mai aproape am putut vedea ... erau copii! Așa cum m-am uitat la fiecare am observat au fost toți oribil desfigurat și mutilat. Unii au avut reduceri de peste tot corpul lor, alții au fost grav ars, iar alții au lipsit membrelor, chiar ochi! Copiii mă învăluia, zgâriindu la trupul meu, mă tragerea la pământ, și rupere în mine. Pe măsură ce copiii mă rupt în afară și eu stins departe, tot ce am putut auzi fost râsete, oribil, groaznic, rău, râsete.

Mituri si legendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum