Sally Wiliams (Play With Me!)

1.4K 47 3
                                    

Aceasta legenda ma pus pe ganduri o data ce nu am gasit-o nici pe internet dar se spune că Sally Wiliams (sau cum ii spunem noi Sally Creepypasta) era o fetita draguta care locuia intr-un conac cam vechi. Ea avea un ursulet pe care il chema Charly. Sally era inebunita dupa ursuletul ei, il ducea peste tot unde era si ea.

      Intr-o zi, ursuletul ei a "prins viata" si i-a omorat familia. Sally prima data era distrusa dar ursuletul ei a indemnat-o ca tot ce face el este bine. Sally nu era ingrozita sã omoare oamenii. Din contra parca ii facea placere. Ea si-a mutilat parintii dar ii parea si rau adica parintii ei nu au gresit cu nimic.

      Urauletul a condus-o pe Sally intr-o padure intunecata. Pentru un copil normal de varsta ei iar fi frica dar Sally se simtea acasa, protejata. Intra in adancul padurii, dar tot nu era speriata. Deodata apare o creatura inalta impracat intrun costum negru cu cravata rosie si fara fata cu pielea alba. Sally ii simte prezenta dar tot nu era speriata. Se uita inapoi, si vede creatura.

         Slenderman(creatura) o vede pe fetita. Se uita in ochii cei mari si verzi ai fetitei. Ea ii spune:

- Play With Me! (In romana: "Joacate cu mine!")

         Slenderman se uita la ea, la ursulet, la rochita ei cea roz cu sange, si la zgarieturile ei. Sally se uita la el. Slenderman o intreaba de unde vine, ce e cu ea in padurea lui, si de ce arata asa. Sally ii raspunde ca nici ea nu stie ce cauta aici, ursuletul a condus-o pana aici. El stia ca in acel ursulet intrase un spirit care voia sa-i faca fetitei un viitor sangeros.

       Dintre locul unde erau, apar si ceilalti din creepypasta formand un cerc. Sally nu se uita la ei sau la ce se intampla, se uita la acea creatura de parca ar fi parintele ei.

        Slenderman o ia de mana si o duce cu ceilalti la conacul in care locuiau. Cand au ajuns ia zis:

- Bun venit acasa!

                             THE END

N/A
    Imi pare rau dar nu cred ca am zis-o bine pentruca nu stiu legenda foarte bine deci na sa nu se supere nimeni.
   Si sper ca va place noua coperta nu stiu sigur dar nu prea "gasesc" o coperta calumea. Ehhh... Mai vad eu, sper ca va placut legenda creg ca din tot ce am zis 90% ar fi adevarat. Din nou sper ca va placut deci comment mai jos.

Mituri si legendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum