Jag vaknar klockan 5 på natten, jag kollar på Oscar och han sten sover. Jag går ut från hans säng, & gå till badrummet. Jag kollar mig själv i spegeln, skakar på huvudet och går in i Oscars sovrum igen tar mina kläder och tar på mig dom. Jag gick fram till Oscar och gav honom en puss på munnen sen gick jag ner till hallen, tog på mig mina rosa klackskor som jag hade kvar från festen. Sen stack jag hem till mig. Jag kom hem mitt i natten precis utan för mitt hus står en polisbil, när jag öppnar dörren står polisen och mamma, och ryker till när dom hör dörren öppnas. Nu stirrar mamma och polis kille på mig, när jag få se polis killens ansikte blev jag helt stel. Hans vackra blåa ögon, hans ljus bruna hår som döljs av polismössan, asså hela han va perfekt.
" OMG, GUMMAN VART HAR DU VARIT? " Frågade mamma samtidigt hon kramar om mig
" Mamma, ta det lugnt. Jag har bara sovit hos en kompis i 2 dagar "
" Varför har du inte sagt något? "
" Min mobil dog, och hade inte med mig mobilladdaren. "
" Men varför kom du inte hem och sa det till din mamma? Och hämtade din laddare? " Frågade polisen
" Ehhh, jag glömde " svarade jag
" Glöm inte nästan okej? " Frågade polisen
" Lovar att säga till nästan gång "
Polisen nickar till svar och sen gick han. När han går förbi mig så dör jag typ, han luktar gott, så jävla snygg. Men han är ju polis och mycket äldre så det går nog inte.
Jag gick upp på mitt rum, tog av mig mina kläder och tog på pyjamas sen la jag mig å somnade. Jag vaknar upp nästa dag klockan va 12.00 och jag fick ett sms från Oscar
Från Oscar
Vart tog du vägen i natt?
Till Oscar
Ehh, jag va tvungen att gå hem, mådde inte bra. Och polisen letade efter mig.
Från Oscar
Ojj, okej jag förstår. Vill du gå ut och ta en fika?
Till Oscar
Tyvärr, måste stanna inne mår illa.
Jag tog på mig vanliga kläder som: mjukis byxor, en tjock tröja. Tvättade bort allt smink och la mig i sängen igen och min hund Dokic hoppade upp i min säng och la sig bredvid mig & la huvudet i mitt knä. Han hade tydligen också saknat mig & jag har saknat honom as mycket, saknat att klappa hans mjuka päls. Även om han är så himla stor och tog typ all plats i sängen.
Jag satte på en film och klappade Dokic. Jag somnade efter halva filmen med Dokic i knät.Kommentera vad ni vill att jag ska lägga till i boken❤️
YOU ARE READING
Kyss, hångel, bråk
Teen FictionJag har precis börjat skola, nya klasser, nya vänner, nya klassrum, nya lärare. Det finns en speciell snygg kille i vår skola som heter Hampus. Som sagt jag blir kär i väldigt många killar men Hampus blir jag speciellt kär i. Jag och Hampus hamnar i...