Kapitel 23 - Slut kapitlet

262 6 0
                                    

En månad senare

Jag går till skolan som vanligt och träffar mina vänner, Ben & Susan och några till. Jag och Ben har verkligen kommit nära varandra, men det finns en sak jag inte gillar med honom att han röker!
Jag följer med honom ut på lunchrasten, han tar upp en cigg och tänder den. Han lutar sig mot väggen och tar en djupt bloss och blåser ut röken.
- Du vet väl att rökning skadar dig? Säger jag emot honom
- Ja, jag vet
- Så varför röker du då?
- Gillar det
jag småskrattar åt honom, han lägger ner ciggen på marken och trappar på den så att den slocknar. Han kollar på mig och jag kollar på honom.
Precis när vi skulle gå in så drar han mig mot väggen och stirrar rakt in i mina ögonen. Jag visste vad han skulle göra så jag gjorde det förre honom. Jag kysste honom. Han lufter upp mig mot väggen och jag lindrar mina ben runt hans höfter och kysser mig. Vi hånglar ett bra tag och han smeker min rumpa, såklart tar den bästa stunden slut. Och vi går till lektion. Jag ville bara fortsätta att hångla med honom. Men vi kom 20 minuter sent och läraren blev inte så glad, så vi kvarsittning i 10 minuter.
Ben sitter på en bänk längst in till fönstret och jag på andra sidan av klassrummet. Vi fick sitta och räkna matte, ush hatar matte skulle hellre hånglar med Ben än att sitta här å räkna matte! Det har nu gått 10 min och vi fick gå hem, jag gick till mitt skåp och låste upp det. Jag packade mina saker och låste skåpet, jag slängde upp väskan på axeln och gick bort mot Susan och Ben.
Jag väntade på dem vid deras skåp och sen stack vi hem till Susan. Hennes hus är nästan lika stort som mitt fast lite större och snyggare. Vi gick upp på hennes rum och jag satte mig i hennes säng och Ben satte sig bredvid mig och Susan på stolen.
- Vad ska vi göra? Frågar jag
- Vet inte, svarar Ben
- Vi kan bada i min pool? säger Susan
- JAA!! ropar jag ut
Susan gick in först i badrummet och bytte om, och sen jag och sist men inte minst så vad det Bens tur. Vi hade badat idag i skolan så vi hade med oss badkläder, fast dem va fortfarande blöta och dem klibbade fast sig mot kroppen.
Vi gick ut och ställdes oss på kanten vid poolen,
- Jag hoppar först. Säger Ben och backar
Han springer fram och precis när han ska hoppa i så han puttar mig istället. Ett lite skrik lämnar min mun och jag gör magplask.
- Vad fan gör du? Skrattade jag.
- Min tur min tur. Säger Susan ivrigt
Hon gör samma sak som Ben fast puttar i honom istället, och precis efter hon hade puttade i honom hoppar hon i.
- Ey så för du inte göra! Ropar Ben till Susan.
Jag dök under vattnet och simmade fram till Ben och nöp honom lätt på benet. Han hoppade till och jag simmade upp till ytan och började skratta och Susan skrattade också.
Vi hade jätte skoj tills det va dags att åka hem. Jag och Ben gick tillsammans hem, jag la armen om honom och han la sin hand på min rumpa.
- Din rumpa rör sig väldigt mycket när du går. Skrattar han
- Men hallå, jag har muskler i den fattar du väl?
- Har du? Visste jag inte. skrattade han igen
De där han sa: har du? Visste jag inte. Det upprepas om å om igen. Det påminner mig så mycket om Hampus.
- Förlåt. Sa han tyst
- Va? Nej herregud det är lugnt
- Vad e de då? du ser så ledsen ut
- Ja men de du sa påminner om mitt andra ex
- Öh förlåt
- Det gör inget
Jag kysste honom, och han besvarade. Vi står utanför mitt hus och hånglar, och smeker varandra.
Jag gick in till mig senare efter jag hade snackat med Ben, jag tog en dusch och sen la jag mig.

Snipp Snapp slut nu va denna bok slut:D
Okej förlåt så himla mycket att för ett tråkigt kapitel, och nu har jag skrivit klart boken mest för att jag har börjat på en annan jag gillar lite mer.
Den handlar om mobbning, kärlek, förkrossad och lite så. Och det kommer hända mycket mer i den andra boken.
Så ni kan ju checka in den: självmord. Den är en helt annan bok så det är ingen fortsättning på denna bok bara så ni vetXD
Men vi hörs i den andra boken:d
Oj, jag höll nästan på att glömma av. Tusen takk för 2,88k läsare, är så jävla glad för de och tack för alla fina kommentarer. Hoppas ni gillar min andra bok också💕😘
Ännu en gång, tack så jävla mycket, älskar er💕😘💕

Kyss, hångel, bråkWhere stories live. Discover now