Kapitel 11 - Han retar mig...

366 6 0
                                    

Hampus knäppte upp min bh och lägger den på golvet, han smekte mina bröst. Att ha en väl tränade kille på sin mage gör ganska ont eftersom att navel-piercing trycks in i mage på en. Så jag lägger mig över Hampus istället. Vi hånglar ett tag, vi är så trötta att vi somnar, jag ligger med ena benet på Hampus ben och min arm på hans mage och huvudet lutat mot Hampus axel. Han lägger sin arm om mig och somnar. Jag drömmer en mardröm den natten.
Sätter mig rakt upp i sängen, och kollar runt om kring och ser att jag bara hade drömt en mardröm: om att Hampus fick en kniv rakt in i hjärtat och faller rakt ner på marken och slutar andas.
Jag tar djupa andetag och försöker lugna ner mig. Jag kollar på klockan å den var: 10.05, jag går ut ur sängen tar på mig en ren bh, och min tröja som jag hade på mig i går kväll. Och kollar på Hampus, och han sov fortfarande så jag tänkte inte väcka honom. Jag går ner i köket och gör frukost, jag ställer fram glas, oboy och massa sånt. Jag stor lutat mot en bänk och lägger upp bröd på en bricka, när någons händer läggs på min midja. Först hoppar jag till av att jag blev skrämd men jag fattar ju direkt att det är Hampus. Han kysser min hals samtidigt jag lägger upp bröd, jag vänder mig om och kysser honom, och han besvarar kyssen. Jag går fram till bordet och ställer brickan med bröd på bordet. Eftersom att dem andra inte hade vaknat än så jag och Hampus står i köket å hånglar tills han lyfter mig till soffan och lägger sig över mig och fortsätter att hånglar. Han stoppar in sin hand in under mig tröja och smeker min mage tills vi hör fotsteg i trappan, Hampus får ett ryk och sätter sig bredvid mig.
" Godmorgon " Sa Emma trött
" Godmorgon " Svarade jag glatt
Emma går upp igen för att hämta något, när hon kommer ner har hon med sig en trött Kevin. Han hade tydligen väckt honom. Vi alla fyra sätter oss vid köksbordet och börjar äta.
" Har du grädde? " viskar Hampus i mitt öra, och jag ryser till av hans morgonröst.
" Ja, hur så? " Viskar jag tillbaka
Emma höger ena ögonbrynet.
" Hämta den " Viskar han
Jag reser mig upp går fram till kylskåpet och tar fram spray grädde och ger Hampus. Han tar tag i den och sträcker sig över bordet och sprayar grädde i Kevins ansikte.
" VAD FAN GÖR DU? " Skriker Kevin, och gnuggar sig i ögonen för att få bort grädden
Alla börjar skratta utom Kevin.
" Jag väckte dig " Sa Hampus och skrattar
" NÄ JAG ÄR VAKEN. " Sa Kevin bestämt
" Haha, men nu är du helt väckt, eftersom att du satt typ och sov vid matbordet " skrattade Hampus
" MEN " suckade Kevin och gick ut i badrummet för att tvätta bort de. Vi tre andra satt och skratta och fortsätter med att äta vår frukost. Kevin kom tillbaka, satte sig bredvid Emma och ler lite.
" Visst var det lite kul " skrattade Emma
" Okej,okej jag sov typ. Ja det var väl lite kul, MEN gör inte om det. " Sa Kevin lite surt och sen började han skratta. Kevin gick in i duschen uppe på övervåningen och Emma gick in i duschen här nere. Jag plockade bort allt från bordet och ställde mig för att diska, Hampus ställer sig bredvid mig och hjälper mig. Vi småpratar. Efter disken, ger jag en Hampus en kram och en kyss. Kollar rakt in i hans iskalla, blåa ögon. Han håller sin händer på min midja och kysser mig, och jag besvarar kyssen. Jag går upp på övervåningen med Hampus bakom mig. När vi kommer in mitt rum, går jag rakt fram till mig säng och bäddar. Hampus står lutad mot väggen och bara kollar på hur jag rör mig.
Jag vänder mig om och kollar på Hampus axel långa, rufsiga hår. Jag tar min borste och ställer mig bakom Honom och borstar hans hår. Kevin kommer ut ur duschen och kollar på oss, han bara skakar på huvudet och går in i gäst rummet igen.
" Ehh, Amanda jag måste sticka men tack för att jag fick sova över och tack för frukosten " Ropade Kevin nerifrån
Skulle precis svara när jag hör dörren öppnas och stängs.
" Jag sticker också nu tack för frukosten och att jag fick sova över " ropade Emma
" Varsågod hejdå " ropade jag tillbaka
Och hör nu hur Emma gör ut från ytterdörren.
Jag lägger borsten på mitt skrivbord och går till min garderob och skulle ta fram kläder men Hampus ryker tag i min midja och drar bort mig, och han sätter sig fram för min garderob. Han tar fram en blommig klänning och kastar den på mig. Jag går till badrummet och byter om till klänningen, klänningen sitter perfekt mot min kropp och slutar en bit över knäa. Han klär på sig och sätter upp sitt axel långa hår i en tofs. Jag tar borsten som jag hade använt till Hampus hår och borstar mitt egna hår. Jag låter mitt långa hår lägga sig över min rygg.
" Det är fint väder idag, jag tänkte ta med dig till ett ställe okej? " Frågade Hampus
" Visst, varför inte. Men jag kan inte fören på kvällen " Sa jag lite ledsen
" Det är bara finare på kvällen. Men vad ska du göra då? "
" Först ska jag jogga en lång bit, sen ska jag till gymet och bygga muskler "
" Host, hallå du kan väl inte bygga muskler " Sa Hampus med retsam röst
" Du, din lilla skit " jag börjar jogga efter Hampus, som lägger sig på min säng. Utan att tänka mig för så lägger jag mig över honom och kysser hans underbara läppar. Han besvarar min kyss.
" Är jag förlåten efter min dis? " Hampus ville såklart bara retas
" Kanske kanske inte. Nä skoja, klart att världens bästa pojkvän är förlåten " sa jag och kysser Hampus innan jag skulle resa mig upp men Hampus har sina händer på min rygg och håller mig fast mot hans kropp.
" Bevisa att du har muskler " skrattade Hampus retsamt
Jag reser mig upp och lyckas nästan och komma ur hans grep när han får bättre grep om min rygg och trycker ner mig mot hans kropp igen.
" Haha, du va inte så stark ändå " skrattade han
" Jag är starkare än vad du tror " svarade jag surt
Nu var jag lite sur på Hampus att han retar mig, men jag fattar att det är på skoj men ändå. Så jag tar alla min styrka och reser mig upp fort och kommer loss från hans grep. Jag ser att han blir chockad av att jag va var stackare än vad han trodde.

Tack så sjukt mycket att ni läser min bok.❤️ Fast jag är inte så nöjd med kapitlet men aja. Älskar er❤️

Kyss, hångel, bråkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora