První dva týdny poté, co Severus Harrymu tu šťastnou novinu sdělil, byly pro oba velice náročné. Severus trpěl ranními nevolnostmi a tak nebyl schopen první dvě vyučovací hodiny učit. Harry proto musel svému kmotrovi vysvětlit, jak se věci mají, sdělil mu Severusův stav a poprosil kmotra, aby každý den první dvě hodiny lektvarů učil místo Severuse. Ten samozřejmě moc nadšený nebyl, ale představa, že by musel co chvíli odbíhat ze třídy nebo se dokonce ztrapnit natolik, že by se pozvracel před těmi parchanty, ho donutila souhlasit. Zatím o dítěti neřekli nikomu kromě Siriuse a Severusova kmotřence Draca. Chtěli počkat první tři měsíce a poté tu radostnou zprávu sdělit všem. Z Harryho se stal ještě zodpovědnější člověk, než dosud byl. Nejen, že pilně studoval a chodil na svou bystrozorskou praxi, ale ještě se velice pečlivě staral o svého partnera a jejich společnou domácnost. Sotva přišel z práce domů, vzal svého milovaného na procházku nebo si s ním jen tak sedl a povídali si. Každý večer Harry připravoval večeři, protože chtěl mít jistotu, že bude Severus pravidelně a vydatně jíst. Poté si dopřávali společnou koupel a pravidelný sex. Harry si napoprvé nebyl jistý, protože nechtěl ani své lásce ani jejich dítěti ublížit, ale když ho nejen Severus, ale i Poppy, které se diskrétně zeptal ujistili, že je to naprosto v pořádku, dopřával svému milovanému tolik sexu, kolik si jen žádal. A jak se zdálo, Severusův sexuální apetit byl o hodně větší než před otěhotněním. Ne, že by to Harrymu vadilo. Poté společně usínali ve velké posteli s propletenými těly a úsměvem na tvářích. Každé ráno sedával Harry se Severusem na zemi v koupelně, aby mu byl alespoň oporou, když se jejich miminko snažilo vyhodit z těla Severusův žaludek. Poté svého partnera ukládal zpět do postele, aby si odpočinul a k posteli mu pokládal suchary a čaj. Sám se vydával na vyučování a poté na praxi.
-------------------
Ke konci třetího měsíce už si Severus připadal jako opravdový blázen. Hormony mu létaly nahoru a dolů, byl pořád unavený, náladový a cítil se velice nekomfortně. Měl výčitky kvůli Harrymu a toužil si s ním o tom promluvit. Čekal, až se jeho partner vrátí domů a on mu bude moci říci všechno, co ho tíží. Nemusel čekat moc dlouho. Dveře za ním se otevřely a dovnitř vstoupil muž, kterého tolik miloval. Harry na svém příteli okamžitě poznal, že se něco děje. Proto si k němu přisedl a jako tenkrát, když mu Severus oznamoval, že je v jiném stavu, si ho Harry vtáhl do náručí a pevně ho držel.
„Tak povídej, co Tě trápí?"
„Harry, cítím se hrozně. Já vím, že si pořád jen ztěžuji a že už mě musíš mít plné zuby, ale já si nemůžu pomoci. Nejen, že je mi pořád zle, nejen, že se v jednu chvíli směju a o sekundu později brečím jako želva, ale začínám mít pocit, že jsem úplně k ničemu."
„Co to říkáš? Poppy přece říkala, že to tak má spousta těhotných, že první tři měsíce trpí ranními nevolnostmi. A také je v pořádku, že jsi náladový, vždyť se Ti úplně mění hormony, lásko. Ale rozhodně nejsi k ničemu, vždyť v sobě nosíš naše miminko. Žije jenom díky Tobě."
„Ale podívej se na sebe. Jsi tak strašně unavený. Ráno vstáváš brzy, aby jsi semnou byl když je mi zle, poté běžíš na vyučování, pak do práce a když přijdeš ještě se staráš o mě a mé pohodlí."
„Severusi, to je přece normální, že se o Tebe starám. Ty se staráš o naše dítě a já se starám o Tebe. Všechno zvládám úplně normálně. Ano, dneska jsem unavený, protože jsme měli famfrpálový zápas, ale jinak jsem úplně v pořádku. Nemusíš se trápit ničím z toho, co jsi právě vyjmenoval."
„Ale..."
„Už o tom nechci nic slyšet. Starám se o Tebe rád a nehodlám s tím přestat. Ty si to užívej dokud můžeš. Až přijde dítě na svět, budeme se starat o něj." Toto ujištění Severus potřeboval, aby se uvolnil a nechal se líbat a hýčkat. Ten večer spolu zažili dosud nejvášnivější noc.
-----------------
Harry běžel chodbou z horní učebny Jasnovidectví směrem do sklepení. Neuplynuly ani dvě minuty od chvíle, kdy mu profesorka McGonagallová přišla říct, že Severus omdlel při hodině lektvarů se třetími ročníky a že by ho mohl potřebovat. Harry si myslel, že je na ošetřovně, ale jak ho jeho vedoucí koleje informovala, Severus ošetřovnu odmítl a tak ho museli doprovodit do jejich společných komnat. Harry rozrazil dveře bytu a ihned si to napochodoval do ložnice. Severus ležel na posteli a oči měl zavřené. Nicméně si nemohl nevšimnout hlasitého příchodu svého partnera a tak oči otevřel a opatrně se posadil.
„Vidím, že už Tě informovali."
„Co se stalo? Není Ti dobře?" Ptal se Harry okamžitě a přisedl si k jeho partnerovi na postel.
„Nic mi není, jen se mi zatočila hlava z těch výparů. Chtěl jsem vyjít ze třídy na vzduch, ale u dveří jsem se skácel."
„Měla by Tě vyšetřit Poppy. Neuhodil jsi se do břicha nebo do hlavy?"
„Studenti zavolali Minervu a ta mě doprovodila sem. Prosil jsem ji, aby Ti nic neříkala, než přijde Poppy a nevyšetří mě, ale očividně neposlechla."
„A udělala dobře. Poppy přijde sem nebo Tě mám vzít k ní?"
„Měla by tady být do pěti minut."
„Dobře, tak já jdu postavit na čaj a Ty si zatím odpočiň. Nepotřebuješ ještě něco?" Severus přikývnul a tak Harry počkal, co pro svou lásku ještě může udělat.
„Obejmi mě."
Vaše Emily
ČTEŠ
Věř v zázrak
FanfictionKratší kapitólovka ze světa HP Kdo nemá rád snarry a m-preg/ prosím nečtěte a nekomentujte Vy ostatní, kteří jste milovníky snarry si užijte čtení a samozřejmě na vaše reakce jsem zvědavá Dokáže láska mezi Harrym a Severusem překonat všechny nástra...