Severus se díky Harryho láskyplné náručí pomalu uklidňoval. Harry ho jemně hladil ve vlasech a šeptal mu uklidňující slůvka.
„Nemusíš se bát, miláčku. Nikomu nedovolím, aby ublížil Tobě nebo našemu maličkému. Slíbil jsem Ti, že se o vás postarám a svůj slib dodržím. Ať se Lucius i s Voldemortem snaží sebevíc, ani jeden z nich se našeho miminka nezmocní. Budeš ten nejlepší tatínek v kouzelnické světě i mimo něj, to Ti slibuji. Nemusíš se ničeho bát." Přesně tohle Severus potřeboval slyšet. Potřeboval mít zase na chvíli pocit, že bude všechno v pořádku a on se nemusí bát o svůj život ani o život jejich nenarozeného miminka. Nikdy by to do sebe Severus neřekl, ale od chvíle, kdy zjistil, že má Harry z jeho těhotenství radost, začal se na miminko těšit a v tuto chvíli ho již miloval více, než svůj vlastní život.
A aby Harry Severuse opravdu uklidnil a ukázal mu, že se o ně o oba dokáže postarat, dostál svému slibu a po celý zbytek dne se staral jen o to, aby měl Severus pohodlí a aby byl zase klidný a šťastný. Nejdříve si dopřáli společný oběd završený Severusovým oblíbeným čokoládovým dortem. Poté následovala romantická procházka, vydatná večeře, dlouhá a něžná koupel završená velice intenzivním a energickým milováním.
V tuto chvíli si ani jeden ze zmiňovaných mužů nepřipouštěl, že by se ve velice blízké době mohlo stát něco, co by jejich štěstí překazilo. Na druhou stranu, i když se Harry opravdu snažil, ani na minutu nedokázal zapomenout na Luciusova slova a jeho výhružky z únosu jejich dítěte. Byl ale odhodlaný dostát svému slibu, který dal svému milovanému i jejich nenarozenému dítěti a oba je ochránit před vším, co by je v budoucnu mohlo ohrozit. V tuhle chvíli se ale nemohl vynadívat na svého spícího těhotného partnera, který ve spánku vypadal tak klidně a uvolněně. A Harry přemýšlel, jestli právě v tuto chvíli nenastala ta pravá chvíle na zpečetění jejich vztahu.
Vaše Emily
ČTEŠ
Věř v zázrak
FanfictionKratší kapitólovka ze světa HP Kdo nemá rád snarry a m-preg/ prosím nečtěte a nekomentujte Vy ostatní, kteří jste milovníky snarry si užijte čtení a samozřejmě na vaše reakce jsem zvědavá Dokáže láska mezi Harrym a Severusem překonat všechny nástra...