Pokleknout

253 16 10
                                    

Ihned druhého dne ráno se Harry rozhodl dostát svému nočnímu nápadu. Během noci přemýšlel a snažil se přijít na vhodný způsob, jak Severusovi dokázat, že ho miluje a že se postará nejen o jejich dítě, ale i o něj. Nakonec dospěl k názoru, že je Severus v tuto chvíli ovlivňován těhotenskými hormony a tak by trocha ranní romantiky nemusela být na škodu. 

Uvařil vajíčka, nakrájel zeleninu, upekl čokoládové muffiny. Usmažil palačinky, nakrájel ovoce a vymačkal šťávu z čerstvých pomerančů. Uvařil čaj, kávu i horkou čokoládu, aby si Severus mohl vybrat podle svých momentálních chutí. Doběhl pro pugét černých růží. Na skok si zaběhl do koupelny, aby se oholil a navoněl. Nakonec si došel do své pracovny pro to nejdůležitější. 

---------------

Severuse probudila vůně linoucí se z jejich kuchyně. Nechtělo se mu vstávat, ale když si představil horkou čokoládu a třeba slaninu s lívanci, nemohl odolat a přece jen se z postele vysoukal. Právě nyní se nacházel v šestém měsíci a těhotenství na něm již bylo značně vidět. Byly chvíle, kdy se sám sobě nelíbil, ale pak byly chvíle jako například včera večer, kdy se s Harrym milovali a to si pak připadal opravdu výtečně. Harry mu nikdy nedal nijak najevo, že by mu jeho přibývající váha vadila nebo že by mu bylo nepříjemné se s ním v tomto stavu milovat. Naopak, od doby, co byl Severus v jiném stavu ho Harry při postelových aktivitách rozmazloval mnohem více. Byl něžný, jemný a ohleduplný. Vždy mu nejdříve záleželo na Severusově pohodlí a prožitku a až poté se soustředil na vlastní uspokojení. 

----------------

Severus vešel do kuchyně a zůstal nevěřícně stát mezi dveřmi. Bylo to naprosto dokonalé. Nejen, že byla na stole připravená přepychová snídaně přesně podle současných Severusových chutí. Tím nejdokonalejším byl přítomný Harry. Oblečen ve společenském obleku se svůdným úsměvem na rtech. Došel si pro Severuse, kterého si za ruku odvedl ke stole, kde ho usadil. Dlouze se mu zadíval do očí a poté poklekl. 


Vaše Emily

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 23, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Věř v zázrakKde žijí příběhy. Začni objevovat