3.BÖLÜM

484 63 5
                                    

Medya:Lena

*

Emir hemen elini kendine çekti.

Lena kaşlarını çatsa da bir şey demedi.

Bunu gören Barın hızla yanlarına geldi.

"Ayakta durmayın,oturalım hadi."diyerek ikisine baktı.

"Bileğinde ki doğum lekesi mi?"diyerek Barın'ı duymazdan gelen Lena ile herkes tedirgince birbirine baktı.

"E-evet."diyerek Lena'ya baktı Emir.

"Bende de varda."diyerek kendi bileğine kaydı bakışları.

"Öyle mi?"diyerek şaşırmış gibi yaptı Emir.

"Tesadüf işte."diyerek elini salladı Demir.

"Öyle."diyerek mırıldandı Lena.

İlerleyen dakikalarda masada yeni bir konu açılmışken salona Asya ve Kıvanç girdi. 

Onları görenler selam verip konuşmaya başlarken Asya'nın gözü çocuklarının oturduğu masaya gitti.Gördüğü sima ile dudaklarını birbirine bastırdı.

Kızı oradaydı.

"Asya?"diyerek koluna dokunan kocası ile gözlerini kırpıştırıp ona baktı."Bir şey mi oldu yavrum?"

"Gelmiş."diye mırıldanan karısı ile Kıvanç'ın kaşları çatıldı."Lena,gelmiş."dediğinde Kıvanç,Asya'nın baktığı yere baktı.

Gördüğü kız ile burnu sızladı.

Bunca yıl kendi canından,kanından olan kızdı.

Yıllarca ayrı kalmıştı.

Lina da her ne olursa olsun onun kızıydı.

Ama bu durum onu mahvetmişti.

Lena ondan yıllarca ayrı kalmıştı.Annesiz büyümüştü.

Bunca sene sonra alışabilecek miydi?

Ailesini kabul edebilecek miydi?

Kaygıları ve korkuları vardı.

"Sakin ol."diyerek gülümsemeye çalıştı Kıvanç."Bir şey belli etmeyelim.Yanlarına gidelim."

"Tamam."diyerek gözlerini sildi Asya.

*

"Ama çocukların bir kaçışı var görmen lazım."diyen Demir abi ile gözümden gelen yaşları sildim.

"Oğlum kız krize girdi!"diyerek bana su uzatan Barın abiyle gülmemi bastırmaya çalışıp suya uzandım.

"Arada kendi kendine dururken böyle krize girer.Alışın."diyen Yağız ile suyu masaya bıraktım.

"Selam."diyerek masaya oturan kız ile kaşlarımı çattım.

"Hani gelmiyordun?"Emir'in sıkıntı ile sorduğu soru ile tek kaşım havaya kalktı bu kez.

Kimdi bu?

"Parti erken bitti."diyerek omuz silkti ve tamamen masaya döndü.Gözleri gözlerimi bulduğunda bir kaç saniye yüzüme baktı."Sen kimsin?"diye sorduğu soru karşısında dudaklarımı ıslattım.

LAFÜGÜZAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin