Setelah berjaya memantat cikgu favouriteku, akhirnya aku lama kelamaan menjadi semakin bosan dan inginkan orang yang baru. Dalam ingatanku, terdapat seorang cikgu yang aku ingin memantatnya iaitu Cikgu Hazana.
Cikgu Hazana merupakan cikgu Bahasa Melayu juga tapi untuk menengah rendah, bertubuh chubby sedikit, namun pemakaiannya di sekolah sering membuatkan pelajar pelajar lelaki yg gersang di sekolah itu membayangkan tubuhnya itu dirogol atau diperkosa oleh mereka. Berkulit putih, hidungnya tidak terlalu mancung, bahkan mukanya persis Angela White cuma dia hanya memakai cermin mata yang membuatkan dia lain sedikit. Kalau dia bukak tu konfem lebih kurang cam Angela White babi, dengam badan dia yang montok en. Dia senanye bukan nak cakap gemuk tapi dia packed tau, ala cam fit fit gitu. Paling aku geram kalau usha dia pakai baju kurung versi persatuan kadet remaja sekolah do, warna hijau cair baju dia kain dia warna hijau pekat. Peh dia punya penangan tu bukan kepalang wei, sekali dia jalan bergegar tetek dia bodo, tetek dia tak silap aku saiz dalam 36D gitu, memang cam payudara Angela White la, muka dahla sama. Dengan kalau dia pakai baju kurung warna pink, sendat dia jangan cerita, kalau dia turun tangga aku usah je dari atas tengok payudara dia gegar dengan bontot dia. Kiranya Cikgu Hazana ni first taste aku paling minat la, second aku amik J (cikgu juliana).
Kalau nak diceritakan, setiap hari memang aku cari dia do. Yela nak buat modal lancap balik dorm kat tandas nanti. Kalau bayang yang sama je bosan la kan. Baju kurung dia favourite aku warna pink, baju kadet remaja sekolah tu dengan baju kurung kadet polis. Walaupun dengan warna biru pekat kalau jalan bawah matahari, tetek dia memang takle handle la sebab nampak bayang"dia, besar sial. Aku kalau sehari tak lancap memang tak bolehla. Dah setiap hari aku usha dia je.
Sampai la suatu hari aku fikir" betul, bila la nak dapat ramas or rogol cikgu yang aku suka ni, dan akhirnya aku dah dapat idea dah.. letsgooo next part.
YOU ARE READING
Kisah Cikgu-Cikgu Sekolahku
RomanceMengisahkan tentang seorang cikgu yang amat diminati oleh anak-muridnya sehingga menyebabkan obsesi kepada cikgunya makin memuncak dan akhirnya......... (PERINGATAN KERAS!!!: KEPADA SESIAPA YANG MELAKUKAN PERKARA TERKUTUK DISEBABKAN CERITA INI, SAYA...