Peh time tu memang dia tengah high gila babi tu, sumpah aku tanya apa apa semua dia jawab, aku tanya dia cikgu nak main dengan saya tak, lepastu dia kata cikgu okay je lagipun suami cikgu outstation tengah ada projek kat luar negeri. Orang high kan memang dia tak fikir la apa dia jawab tu main lepas je en. Aku pun apa lagi, mula lah cium mulut dia, memula dia cam pelik tolak aku, macam nak halang aku tapi dia tengah berat memang payahla. Aku tolak tangan dedua dia, french kiss dia sepuasnya, memula dia cam tanak balas, last last dia main jugak ikut permainan aku, aku pun kolom lidah dia dia kolom lidah aku. Peh ini lagi syok dari cikgu juliana ni aku kata, aku pun cium jilat share air liur sesama. Dengan muka dia yang tengah hayal tu peh konek aku memang keras habis aa. Aku pun apa lagi, memula aku jilat serakus yang mungkin muka dia, dia pun dah start desah dah tak masal, belum aku main tetek dia lagi. Jadi aku memang dah tak sabar aku ramas la tetek dia dari luar baju tu, dengan kepejalan ngan kelembutan tetek dia tu, pehhh memang puas sial, aku ramas tahu tahu puting dia dah stim. Dia kata H please jangan saya buat camni.... saya takut kena marah dengan suami saya. Alaaa cikgu rilek la lagipun cikgu dah lama tak kena kan.. Lalu dia pun diam je. Aku selak baju kurung dia ke atas pelan pelan. Tersembahlah sebuah gunung yang masih diselaputi bra berwarna hitam yang dia pakai tu. Kalau kau usha pun dah besar, apatah lagi tengok camtu, lagi besar sial. Aku pun mula la dengan buka hook bra tu. Tercampak ketepi sial sebab besqr sangat tetek dia. Tersembullah puting dia yang tengah stim warna coklat kemerah merahan gitu. Aku pun jilat sepuasnya, sambil ramas guna tangan aku. Time tu aku memang dah tak tahan dah, gigit jilat semua aku buat. Memula cikgu hazana cam tak suka dengan cara aku. Lama lama dia layan, yela orang dah lama tak kena kalau sekali kena mesti dia bagi punya. Time tu dia dah stim gila babi punya, sambil desah desah suara kecik gitu."Ahhhhhhh sedapnya H, ahhh emm emmmm" Hehe cikgu suka kan, saya dah tahu dah. Sambil aku ramas tetek besar ngan gebu dia tu, aku pun cari segi tiga emas dia. Tarik kain dia tengok panties pun warna hitam dah berair dah. Aku cakap kat dia oo cikgu dah stim eh. Cikgu Hazana pun cakap kalau orang buat macam ni memang saya pun tak boleh tahan emmm emmmm sambil mendesah kesedapan sebab aku main cubit puting dia. Aku tarik panties dia, peh dengan berair+tembamnya puki dia tu lagi tembam dari cikgu juliana punya, dengan biji kelentit dia yg besar tu tergamam sial aku. Aku pun dengan berpengalaman memula aku jilat biji kelentit dia dulu. Akibat dari perbuatan aku tu, cikgu hazana pun merengek, mendesah, stim semualah sambil terangkat angkat punggung dia, aku tengok dia camtu, untuk memuaskan dia aku pun lucutkan terus kain dia, kangkangkan dia sepuas yang boleh, dengan tu memang terliat luas lah pepek dia yang pink kemerahan ngan takde bulu dia sebab dia cukur, aku pun tak tahu asal dia cukur. Sambil aku kuakkan dia punya kangkang mulut aku menerjah terus ke pepek dia sambil jilat dengan gaya twist tounge aku. Dia pun apa lagi, stim dia memang mengangkat bontot dia sambil jerit aaahhhh ahhhh ahhhhhhhhhh sedapnya H, lagi H ahhhhhhhh tolong bantu cikgu cikgu dah tak tahan ni AHHHHHHH... Jilat jilat jilat gigit semua bijik kelentit dia dengan rakus dia pun memancutkan air mazi dia dengan banyak sekali, habis satu mulut aku full dengan muka aku kena air mazi dia, time dia squirt tu memang indah gila tengok dari pandangan pepek dia, tengok dia mengerang kesedapan sambil pakai spek pakai tudung fullyclothed gitu mak oiii terpacak abis konek aku dahla parking bawah sakit sial. Tengok dia masih high lagi ni... Aku pun masih rasa taknak pancut walaupun dah stim gila nak mati aku pun apa lagi.......
YOU ARE READING
Kisah Cikgu-Cikgu Sekolahku
RomanceMengisahkan tentang seorang cikgu yang amat diminati oleh anak-muridnya sehingga menyebabkan obsesi kepada cikgunya makin memuncak dan akhirnya......... (PERINGATAN KERAS!!!: KEPADA SESIAPA YANG MELAKUKAN PERKARA TERKUTUK DISEBABKAN CERITA INI, SAYA...