Untuk bermulanya sebuah cerita, bagi merapati cikgu juliana ku ini, aku harus menjadi anak buah atau dikenali sebagai teachers pet iaitu murid yang paling dikenali olehnya dalam sekolah itu. Sejak ku sentiasa bertanya dan membuat segala hwnya, aku sentiasa mendapat markah yang tertinggi dalam subjek Bahasa Melayu dan sering dipuji olehnya. Sejak dari itu, cikgu juliana semakin rapat denganku sehingga boleh dikatakan sebagai boyf kerana dia meminati ku walaupun telah berumur 30 tahun dan mempunyai suami dan seorang anak. Sejak daripada itu, aku bersungguh-sungguh belajar serta membuat kerja rumanya sehingga mendapat markah yang tertinggi dalam peperiksaan yang paling latest bagi subjek bahasa melayu. Cikgu amat memuji ku sehingga membawaku belanja pada suatu petang. Sedang aku duduk di kerusi hadapan penumpang dalam kereta cikguku itu, aku merasa aneh kerana terdapat sedikit kebasahan yang terdapat di tempat duduk pemandu iaitu tempat duduk cikgu juliana ketika itu. Bila aku bertanya pasal itu, dia berkata alah tadi time saya dalam perjalanan pergi ke sekolah saya kena tempias hujan so aku pun iyakan jelah.
Sebelum aku dan cikguku keluar pergi menuju ke kedai makan, dia menyuruhku untuk mengambil beg tangannya di seat back keretanya, jadi aku pun pergi mengambilnya. Semasa aku mengambil begnya, aku perasan terdapat vibrator di celahan tempat seat backnya itu. Jadi aku sudah tersyak akan sesuatu. So aku pun biarlah.
Selepas itu, kami pun bersama-sama balik ke sekolah untuk menghantarkan ku balik ke asrama kerana telah petang. Sebelum itu, ketika dalam perjalanan balik, aku bertanya mana suami cikgu, dia berkata "suami cikgu outstation kat pelantar, 2 bulan" oooo patutla dia macamtu. Hahahahahaha. Sebelum aku keluar dari keretanya, aku tanya amende warna ungu yang ada kat celah kereta cikgu tu, saja kan padahal dah tahu dah tu mende apa, pastu dia pun malu malu nak cakap lalu dia cakap alatan orang dewasa je boleh tahu. Aku pun gelak kecil laa hahahahahah
YOU ARE READING
Kisah Cikgu-Cikgu Sekolahku
RomanceMengisahkan tentang seorang cikgu yang amat diminati oleh anak-muridnya sehingga menyebabkan obsesi kepada cikgunya makin memuncak dan akhirnya......... (PERINGATAN KERAS!!!: KEPADA SESIAPA YANG MELAKUKAN PERKARA TERKUTUK DISEBABKAN CERITA INI, SAYA...