Keesokan harinya, aku pun seperti biasa menolongnya mengangkat buku"nya di seat back. Aku pun try la jengok ada lagi tak vibrator tu. Tengok" dah takde. So aku pun ok lah.
Ketika rehat sebelah petang, aku akan perasan benda yang aneh terjadi pada cikgu juliana ketika itu iaitu sering berulang alik dari tandas. Ketika itu aku bertanya cikgu dari mana? Pastu dia jawab cikgu dari aaarhhh,dengan tak semena mena dia moaning kat situ, pastu dia malu malu jadi aku pun belah laa
Ketika sebelah petang, ia merupakan kelas untuk dia mengajar ku dan merupakan kelas yang terakhir dalam hari itu. Jadi aku pun menolongnya mengangkat barangnya ke bilik guru sambil dia berehat di kelas aku, memandangkan aku sahaja yang tiggal di kelas itu, so aku pun patah balikla pergi ke kelas, sambil aku pandang dari tingkap, aku perasan cikgu julia sedang melihat video porn di pornhub dan sambil itu tangannya berada di dalam kainnya. Ni merupakan permulaan yang terbaik untuk ku. Jadi aku pun memberi salam untuk masuk ke kelas. Hasil daripada tindakan aku, dia terkejut lalu mengeluarkan tangannya dari kainnya.
Selepas itu, dia pun mau pulang kerana malu dengan aku. Jadi, aku pun dengan tidak mAlu bertanya, cikgu dah lama ke tak main dengan suami cikgu, pastu cikgu jawab haah, kengkadang dia balik pun dia taknak main, dia kata penat. So dengan hati yang berdebar ni aku tanya, kalau cikgu nak main dengan saya boleh tak? Terkejut cikgu juliana dengar apa yang aku cakap tadi tetapi dalam keadaan dia malu dan macam mahu. Aku pun mulakan gerakan pertama aku dengan memainkan bibirnya yang munggil itu dengan tangangku. Tindak balasnya seperti tidak melawan malah melayanku ini. Selepas itu, aku dengan tidak malunya mencium bibirnya lalu dia pun melayan juga. tidak lama kemudian, aku melurutkan tanganku ke dalam seluar kainnya yang ketika itu dia memakai baju kurung kain satin iaitu baju kurung kegemaranku. Selepas itu, aku mengusap-usap pepeknya yang tembam itu dengan melapik pantiesnya. Ketika itu, dia gersang dan berkata, ohM kau mainlah cikgu puas", cikgu dah tak lama kena tunggang ni. So sambil menyelam minum air, aku pun melucutkan kainnya kurungnya dan bajunya sekali. Terselahla badan cikgu juliana yang diminati oleh setiap murid bahkan juga guru" lelaki. Jadi, aku pun mula menjilat lehernya untuk memulakan sexnya aku kepada dia. Dia telah gersang lalu memaksa aku untuk menjilat dan menghisap pepeknya yang tembam itu. Jadi aku pun melurutjan kepalaku ke pantiesnya. Dia telah melurutkan pantiesnya lalu tersembullah sebuah segi tiga emas yang diimpikan oleh setiap lelaki. Pepeknya itu seperti masih ketat dan bulu"nya tersusun rapi di sekitar lubang pepeknya. Jadi aku pun menghisap serta menjilat pepeknya yang tembam itu. Sebelum itu, aku pun telah melucutkan seluar sekolah aku lalu akucabut sepender ku untuk memberi konekku bernafas. Dia terkejut dengan saiz konekku yang agak besar kerana saiznya levih besar berbandig suaminya itu. Aku jilat dan hisap pepeknya sepuas hati aku sambil dia meraung ooooh M mmmm sedapnya M mmm lagi M lagi cikgu dah tak tahan ni sambil bontotnya terangkat angkat tanda kesedapan yang tak terhinggaa. Tak lama selepas itu, dia telah klimaks atau squirt atas pervuatan yang aku lakukannya kepada dia. Dia membenamkan mukaku ke pepeknya untuk menyuruhku menghisap dan minum semua air mazinya. Selepas itu aku mengangkatnya dan membaringkannya di atas meja guru. Aku tidak bagi dia cabuf rudung supaya ia kelihatan seperti cikgu yang aku selalu nampak. Jadi cikgu pun ikutla apa yang aku suruh. Selepas itu aku menyrlak tudung bawalnya ke atas lalu terpampang lah payudaranya atau teteknya yang masih diselaputi dengan branya itu. Jadi, aku dengan rakusnya membuka tali bra cikguku itu dan tersembullah teteknya yanv besar serta putih dengan putingnya yang pink pink kemerahan. Fuh ketika tu batang aku memang mencanakbesar n tinggi lah lalu aku menghisap putinggnya dan menjilat teteknya itu dengan rakus sambil cikgu juliana meraung kesedapan emmmmppphh arrhhhhhj mmmm sedapnya m lagi m lagi. Jadi aku teruskan dengan menyuruh cikguku lancapkan konekku yang telah keras ni. Cikgu pun melancap konekku sambil di hisap olehnya dengan rakus sekali. Aku bagaikan terpukau dan merasa kesedapan kerana first time dapat meromen dg cikgu yang aku minati iaitu cikgu juliana. Selepas aku menyuruh dia hisap dan lancap, kini tibalah masa untuk bahagian yang terakhir iaitu menjolok pepeknya dengan batang konekku yang besar ini. Aku pun meletakkan kepala konekku di bibir pepek cikgu ku. Dia verkata, jangan kuat sangat takut terkoyak nanti longgar jadi aku pun meneruskan tujahan aku ke dalam pepeknya itu. Konekku bagaikan gendak tercabut sebab melayang kekemutan pepek cikgu yang masih ketat itu. Baru srparuh konekku masuk dia telah meraung kesedapan sambil menjerit dek kerana konekku yang amat besar dan panjng itu ditujah ke dalam pepeknya yang sempit itu. Setekah sampai ke dasar dinding pepeknya, aku pun memulakan acara tarik sorong sambil dilayan oleh cikguku yang telah gersang sambil dia menahan kesedapan dan berkata "Argh! Besarnya konek awak m, tak tahan saya dibuatnya dan dia moaning arghh mmm besarnya konek awak ni m hmmmmm emmm argh argh argh. Jadi aku pun nenghentam pukinya yang sempit itu. Setelah setengah jam bertarung, aku hampir nak pancut lalu dia berkata pancut luar takut meangandung so aku tak peduli lalu aku jolok pepeknya sehingga pancut. Seperti berada di awang awangan kerana telah terpancut di dlam pepek cikguku itu. lalu cikgu pun meraung tanda kesedapan kerana cecair yanh panas telah masuk ke dalam peoeknya yang telah dirobek olehku tadi.
Selepas kami berehat sambil berpelukan, konek ku telah mengeras kembali lalu disuruh cikgu ku itu untuk titsjob kan aku dengan buah dadanya yang besar itu, selepas itu aku ramas dan jilat sepuasnya tetek cikgu ku yang besar itu. Cikgu pun menahan kesedapan yang teramat dek perbuatan ku itu. Selepas itu, aku mula menjolok lubang duburnya yang amat ketat itu. Setelah itu, dia merasa amat sakit tapi nikmat akibat dari saiz zakarku yang besar sehingga mengoyakkan kulit dubur cikguku itu. Selepas itu, kami mukakan acara tarik sorong sehingga dia klimaks untuk kali kedua lalu air maxinya terpancut dengan banyak sekali. Selepas itu aku pun hendak ter pancut lalu aku tahan dan menyuruh dia untuk kolom konekku sehingga aku terpancut. Ketika aku memancutkan air maniku buat kali kedua,aku pun menjunamkan kepala cikgu juliana itu sehingga habis dikolom batangku olehnya dan sehingga air maniku habis.
YOU ARE READING
Kisah Cikgu-Cikgu Sekolahku
RomanceMengisahkan tentang seorang cikgu yang amat diminati oleh anak-muridnya sehingga menyebabkan obsesi kepada cikgunya makin memuncak dan akhirnya......... (PERINGATAN KERAS!!!: KEPADA SESIAPA YANG MELAKUKAN PERKARA TERKUTUK DISEBABKAN CERITA INI, SAYA...