Pertengahan lagi bos santuy lu

13.2K 58 0
                                    

Aku pun dah mencanak abis aku tanggalkan seluar sekolah aku, tanggalkan spender aku dan tersembul lah konek aku yang bersaiz 7.5 inci, tak la besar sangat takla kecik sangat, bak orang Asian kata, size doesnt matter boss, yang penting berapa lama kita bertarung dengan kepuasan yang kita bagi kat orang tu hehehe. Aku pun suruh dia melutut depan aku sambil aku berdiri tayang konek aku depan muka dia. Memula aku baru nak suruh dia kocok konek aku tiba tiba tengok dia dah lancapkan dulu dah dengan muka dia yang stim tu kan. Dia macam tanak isap tau sebab tengok bulu aku lebat sangat, aku pun paksa la dia dengan pegang kepala dia n benamkan konek aku masuk dalam mulut dia tu, time tu dia tersedak abis mat sambil terbatuk sebab kepala konek aku ni kena dekat throat dia. Aku pun mula rasa kesian astu aku suh dia mainkan konek aku slow slow. Memula aku suh dia layan lu guna lidah dia, cikgu hazana pun jilat dengan lidah dia. Time tu nikmat dia peh memang tidak terkata la sial, mendongak aku pandang syiling bilik library tu sebab kesedapan dia, gaya dia play pun bukan calang" orang dok, yelah orang dah berbini mestila berpengalaman kan. Dia pun mula kolom konek aku dari kepala. Peh masa tu memang ngilu habis la konek aku sebab dekat sebulan tak lancap dok sebab fokus dengan belajar je en nak skor time pereksa punya pasal. Dia pun slow slow main konek aku, kolom kolom kolom tahu tahu je dah terbenam sampai tekak dia, lama lama usha dia dah penat dah, aku pun mainkan kepala dia tolak tarik tolak tarik, Lama lama jadi laju klok klok klok bunyi bahagian konek aku ni kena pipi dia. Time ni aku macam dah nak rasa terkeluar ni, tapi aku still bersabar dan masih menahan serta berhati hati, sampailah aku dah puas deepthroat dia banyak kali aku pun cabut konek aku dari mulut dia. Time tu tengok muka dia macam dah penat, dekat 15 minit jugakla aku suh dia kolom konek aku. Timr tu pun dia dekat dua kali squirt sebab dia kolom konek aku sambil main pepek dia sendiri. Time tu konek aku memang dah basah habis la dengan air liur dia yang pekat time tu.

Aku pun dah tak sabar ke next part, journey, aku pun suh dia kangkang seluas yang mungkin bagi aku senang nak rodok pepek dia ni, dia pun kangkang sambil tudung pun masih ada lagi kat kepala dia dengan baju kurung hijau cair yang dia pakai tu aku sendatkan ke atas bagi nampak tetek dia tanpa bra tu, sebelum aku main pepek fia aku isap lu tetek dia sebab geram sangat bodo besar natural lak tu macam belon isi air gitu. Lepastu aku pun mulalah pelayaran kami berdua di lautan asmara, aku pun mula letak konrk aku dekat pepek cikgu hazana ni. Baru letah je dia dah mendesah dah dia kata, tolong H puaskan cikgu, cikgu dah lama dah tak krna dengan suami cikgu. Time ni dia dah separuh sedar jugakla dengan perbuatan terkutuk dia ni. Aku tolak slow slow konrk aku dia pun desah ahhhh ahhh slow H slowww sakitt dah lama tak kena, kepit dia memang five star la aku bagi cikgu juliana pun kalah timr part ni. Nampak sangat yang dia ni dah lama tak kena. Sambil aku baringkan dia dengan aku menghadap dia, aku tongkatkan tangan aku dengan tapak tangan aku, aku pun mainla tahu tahu je dah sampai paling dalam yang aku mampu, cikgu pun time tu memang puas habis la tengok muka dia, dengan berpeluh lagi walaupun bilik tu bilik aircond en, aku pun mulakan pusingan tolak tarik aku bersama dia. Cup cap cup cap bunyi daging aku sentuh dengan bontot dia, time tu sedap dia memang tak memain sial. Dah makin lama makin laju, aku pun main laju laju sambil dengar desahan dia en ahhhhh ahhh see dapppp nyyaaaaa H ahhhhh sedapnyaaaaaa lagi H lagi emm ahh ahrhhhhhh. Sambil tengok tetek dia naik turun naik turun gegar sebab besar peh best sial. Sambil aku rodok pepek dia tu aku tongkatkan kedua tangan aku dengan siku sambil cium mulut dia. Dia pun balas dengan sehorny yang mungkin. Sambil tu kengkadang aku ada jugak singgah tetek dia jilat kemam isap puting dia sampai dia jerit jerit sedap. Time tu aku tengok dia dah sedar dengan perbuatan dia ni tapi apakan dia bila nafsu dah kuasai diri dia dia pun faham dengan kehendak nafsu syahawat dia dia pun teruskan. Dekat 1 jam lebih kami berlayar bersama dan melakukan perbuatan itu berulang kali, akhirnya kami sudah sampai ke destinasi yang kami tujui. Time aku beromen dengan cikgu hazana tu pun nampak dah cikgu tu banyak kali klimaks. Aku pun nampak dia dah penat. Jadi aku pun dah tak tahan nak muntahkan lava aku ni ke dia. Aku pun lajukan rentak aku. Time aku nak lajukan ni dia suruh aku stop. Aku pun hairan. Tengok tengok dia dah sedar sepenuhnya dari terkena mushroom tu. Dia kata bagi dia yang bawak kapal. So, aku oun biarlah apa yang dia nak buat.

Kisah Cikgu-Cikgu SekolahkuWhere stories live. Discover now