Permulaan (pt 2)

14.7K 66 0
                                    

Sampailah suatu masa ni, time hari rabu kan hari koko, so masa hari koko kat sekolah aku ni pelik au. Sebelum ni sejam je tapi bila kat sekolah aku je dari pagi sampai rehat. So apa lagi aku mula la rancang buat mende ni....

Time pagi tu, cam biasalah. Memasing dekat kelab memasing sebab mesyuarat la ape pa tapi sebab aku nakal aku malas nak join club apa apa en, so aku pun gas lah. Aku nak bagi kredit la kepada kawan aku yang bagi aku pil kuda or orang selalu panggil mushroom ni sebab benda dah mahal, dia jual murah. Pil ni sebenarnya buat kita khayal au, cam naik bulan gitu la. So aku taknak buang masa lagi aku pegi koperasi beli air kotak, sambil tu aku buat lubang sikit ha letak la mushroom dalam tu. Dalam hati aku memang kau lah mangsa aku Hazana hari ini. hehehehehe. Jadi, aku pun pergila library nak usha Cikgu Hazana ade ke tak sebab tempat kerja dia memang kat situ. Ada dua satu lagi kat bilik guru tapi memang dia jarang guna. Lagi lagi library tu memang dekat tingkat paling atas, orang pun kalau nak lalu tingkat tu mesti nak pergi library punya kalau tak mereka tak lalu situ. So aku pun ketuk masuk bilik tengah tempat dia. Pehhhhhhh, lagi kena time tu dia pakai baju kurung hijau cair, nampak cam tetek dia tertonjol keluar gitu. Aku pun tak tahula dah pakai tudung pun masih nampak bentuk tetek dia yg sendat tu. Aku pun borak la dengan dia.

"Assalamualaikum cg, aa ni ada air kotak dari kelab koperasi bagi kat semua cikgu sebagai tanda terima kasih mesyuarat semalam."

"Waalaikumussalam, oh terima kasih ya H, sebab hulurkan air kotak ni kat saya. cikgu pun malas nak turun pergi koperasi kat sana tu."

Babi clishe sial ayat sorry la do aku pun buntu tak tahu nak cerita apa ni HAHAHAHHAHAHA...

Lepastu aku pun mulalah panjang kan  cerita kan nak tunggu dia high en, aku pun borak la dengan dia. Sambil borak tu usha la badan dia, duduk pun tonggeng bontot terkeluar mak aii tak tahan adik aku ni dah stim dah tunggu je nak keluar. Sambil kami borak tu dia minum air kotak tu. AKHIRNYA PERANGKAP AKU DAH KENA. Lama-lama tengok dah nampak dah kesan dia, mata dah berat, dah terhuyung hayang cam orang apa, time tu aku memang dah geram dahtu sib baik sabar lagi. Astu dia mintak tolong aku suh baringkan dia sebab tetiba dia nak rasa pitam. Sambil aku bawak dia pergi sofa yg ada kat situ, dapatla pegang badan dia bontot dia, peh besar siall sambil ramas ramas. Memula dia dah perasan tapi last last dia biar je sebab tengah high. Ha time ni la part best dia. Bersambung.......

Kisah Cikgu-Cikgu SekolahkuWhere stories live. Discover now