~𝕡𝕣𝕠𝕝𝕠𝕘~

1K 31 2
                                    

-hejj, co tam robisz?- pyta moja siostra, która znowu weszła do mojego pokoju bez pytania.
-oglądam, wyjdź stad- dziewczyna jednak cały czas stała za mną, wpatrując się w mój monitor.
-lubisz go prawda? Cały czas go oglądasz, czemu do niego nie napiszesz, Y/N?-
-nie? Nie będę mu zawracać głowy, poza tym dużo osób do niego pisze dla atencji..-

W tym momencie uratowała mnie mama, wołając moja siostrę na obiad, mnie tez zawołała, ale nie poszłam. Nie byłam głodna.

Znowu cały dzień siedzę przed komputerem, po kolei oglądając Diablesa, Thorka i Ewrona, czasami blaszkę. Mam 23 lata, a marnuje czas przed twichem, sama streamujac dla 500 widzów. Jestem dość małym streamerem mam 10k obserwujących. Mimo to kocham to robić, może kiedyś będę miała po 10k osób na streamach jak Ewron.. marzenie.

Ostatnio znalazłam mieszkanie w środku Warszawy, mam już dość mieszkania z rodzicami, planowałam to powiedzieć mamie, jak tylko będzie okazja. Jednak ostatnio się do mnie nie odzywa, nawet nie wiem czemu.. jakbym coś zrobiła.

Thorek właśnie żegnała się z widzami, gdy ktoś zapukał do mojego pokoju, powiedziałam „prosze" i zobaczyłam moja mame w progu drzwi.

-Y/N? Możemy pogadać..?- spytała dość niepewnie.
-jasne.. o co chodzi?-

-bo my z tata wyjeżdżamy na wakacje i musisz popilnować siostry.. przynajmniej, żeby coś jadła i się nie zabiła..- spodziewałam się czegoś gorszego, jednak mam już kupione mieszkanie i za tydzień się przeprowadzam, poza tym do wakacji został jakiś miesiąc.

-a kiedy?- spytałam krótko.
-wyjeżdżamy w dzień zakończenia roku Julii, masz czas?- spytała tym razem ona z lekka nadzieja w głosie

-mogę.. ja tez musze coś powiedzieć.. przeprowadzam się. Mam już kupione mieszkanie, za tydzień będę przenosić rzeczy-
-a gdzie? Pokaz mi to mieszkanie, już pokazuj-
Zaczęła mnie wypytywać o wszystko związane z mieszkaniem, pokazałam jej owe mieszkanie, po czym zaczęłam odpowiadać na wszystkie pytania.

Mama powiedziała, ze pomoże mi się pakować i, ze jeśli będzie trzeba to da mi kasę na opłatę mieszkania. Postanowiłam już dzisiaj zapakować te rzeczy, których używam najmniej.

Nie chciałam póki co pomocy, wiec zaczęłam pakować rzeczy do torby, w tle słyszałam jak Ewron rozmawia z widzami. W tum momencie przypomniałam sobie o subskrybcji, która mi się skończyła. Wstałam wiec z ziemi i podeszłam do komputera, by odnowić suba.

-dwa lata!- krzyknął Ewron, nawet nie wiem kiedy to minęło, na mojej twarzy pojawił się szczery uśmiech widząc te wszystkie serduszka na czacie. Po hymnie została przeczytana moja wiadomość, po której Ewron podziękował mi za suba.

Wróciłam do pakowania, w torbie znajdowały  się jakieś 2 książki, które zamierzałam przeczytać, niestety bez powodzenia. Znalazłam nawet kilka długopisów i zeszyt, a nawet kredki. To wszystko może się przydać racja?

Pakowanie tych i jeszcze kilku innych rzeczy nie zajęło mi długo, bo tylko z 10/20 minut. Wróciłam do oglądania.

~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>
Hej! Oto prolog nowej książki, pogU!

Mam nadzieje, ze się spodoba

Postanowiłam tez gdzieś na dniach zrobić ksiazke z faktami o mnie, gdzie od czasu do czasu pojawiła by się ciekawostka o mojej osobie.

Rozdziały będą się pojawiać co 2/3 dni, postaram się być regularna, jednak już teraz musze ostrzec, ze 7 lipca wyjeżdżam na 10 dni i prawdopodobnie wstawię w tedy Max 2 rozdziały.

-540 słów :3

25.06.21

Sąsiedzi... (EWRON FF) || ✍︎︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz