EPISODE 17: FINAL

579 62 11
                                    

No one Pov~

Beberapa minggu kemudian majlis perkahwinan Y/n tiba. Begitu cepatnya Puan Hwang ingin kan menantu. Y/n yg berada di bilik solekan sudah bersiap sedia untk berjumpa bakal suaminya.

Dia berjalanan di dalam dewan perkahwinan nya dgn baju kahwin berwarna putih. Dia cuba untuk menahan tangisan. Apabila dia menoleh ke meja tetamu dia ternampak kelibat Jake sdg tersenyum pada dia. Y/n senyum pada dia balik dan terus ke depan.

Selepas tamat majlis Y/n di minta untuk menukar baju untuk photoshoot perkahwinan outdoor. Dia hanya mengeluh kecil dan menganguk. Sewaktu photoshoot outdoor dia masih dapat melihat bayang Jake yg tersenyum manis melihat dia.

"Jake ni bkn yg aku nak" kata Y/n di dalam hati. Sehabis saja photoshoot outdoor. Y/n dan Jaehyun pergi ke rumah baru nya. Rumah boleh tahan besar jugak lah. Dalam tiga tingkat macam tu.

Dia keluar dari kereta dan membawa beg bajunya masuk ke dalam rumah tersebut. Selepas di masukkan barang2 ke dalam rumah tersebut. Y/n bersiar-siar di luar rumah. Kemudian dia melihat taman yg penuh dgn bunga2 dia terus pergi ke situ.

Apabila dia masuk ke taman itu. Dia ternampak seorang lelaki sdg memegang bunga rosé di tangannya. "J-Jake?" tanya Y/n. Lelaki itu memusing ke arah Y/n dan tersenyum manis skali.

Kali itu lah dia dpt melihat senyuman manis seorang lelaki yg pernah buat dia bahagia.

-"Di dalam hati kau terdapat aku juga. Aku tetap di hati kau dan kau tetap di hati aku"-

THE END

SORRY KALAU ENDING DIA MERAPU...

THE MUTE # JAKE ENHYPEN Where stories live. Discover now