Merhabalar,okuyan herkese.Biliyorum çok çok uzun zamandır yazmadım ama gerçekten yoğundum ve sadece klile olarak yoğunum demek istemiyorum "koskoca 7 aydır yazmıyorsun beeee neyin yoğunluğu bu!!" :) diyebilirsiniz ama tek sebep bu değil açıkcası ciddi anlamda ihmal ediyordum geçiştiriyordum.Fakat devam edeceğim.Bu kadar uzun aralar vermeyeceğim.Sağlıcakla kalın,öpüyorum Xx -Ezgi
"Düşüncenizi değiştirin,hayatınız değişsin."
Kendinize karşı iyi gitmeyen,problemlerle başa çıkma yöntemlerinizi değiştirin.Ağlamak,sizi önünüze gelen problemleri aşmanıza yardım etmez.Güçlenin,hayatın tüm acımasızlıklarına ve tüm darbelerine yeniden ve yeniden ayağa kalkın ve onlardan beslenin,güç alın.
"Mantra" kelimesine gelelim."Mantra" dediğimiz şey en basitçe şekilde anlatırsak bir meditasyon.Kendinizi daha iyi ve daima iyi "hissetmek,olmak" için bir mantra seçin.Her sabah uyandığınızda mutsuzlukla değilde aynanın karşısına geçip "Ben mükemmel yaratıldım." , "Ben bir savaşçıyım." , "Ben olduğum gibi güzelim." “Ben güçleneceğim.” Gibi kelimelerle kendinizi/psikolojinizi güçlendirebilirsiniz.Ne zaman kendini o “sıfır noktası”nda görsen,ruhsal olarak dağıldığın anlarda yapman gereken güçsüzlenmek değil,kesinlikle.Yapman gerekenlerden biri olarak öncelikle kendine bir mantra kelimesi seç.Bu duymaktan hoşlandığın seni daha iyi hissettiren her kelime ya da cümle olabilir.Ve sürekli tekrar et,her kırılma anında.Bu senin zirve noktan olacaktır.
Şarkı sözlerinin Türkçe çevirilerine bakarken beni etkileyen 2 -3 satır cümleleri paylaşacağım.Umarım seversiniz ;
The struggles I'm facing.
-Baş ettiğim mücadeleler
The chances I'm taking.
-Yakaladığım şanslar
Sometimes might knock me down but
-Bazen beni devirebilirler ama
No I'm not breaking.
-Hayır yenilmiyorum……..
There's always gonna be another mountain.
-Burda her zaman başka bir dağ olucak
I'm always gonna wanna make it move.
-Ben her zaman onu haraket ettirmek isteyeceğim
Always gonna be an uphill battle
-Her zaman yokuş yukarı bir savaşta olacağım
But Sometimes I'm gonna have to lose.
-Ama bazen kaybet zorunda olacağımSen.Her zaman yokuş yukarı tırmanacaksın.Her zaman bir savaşçı olacaksın.Her zaman tırmandığın dağın eteklerinde seni aşağıya itmek itmek isteyenler olacak.Bazen yorulacaksın,enerjin biticek,sıfırlanacaksın.Ama daha sonra yeniden tırmanmaya devam ediceksin zaten sana yakışanda bu.Evet bu zirveye ulaşmak her zaman zordur ve hiçbir zaman çabuk değildir.Ama unutmayınız ki manzara her zaman zirveden seyredilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK DEFTERİ
No FicciónMerhabaa arkadaşlar. Burada okuyacaklarınızın tamamı sizi motive etmek içindir. Umarım keyif alırsınız.