Tanıtım

20 2 5
                                    

Selam! yukardaki müziği açmayı unutmayın! Başladığınız tarihi ve saati yazar mısınız!

---------

Kırık kalpler, bedenleri terk etmiş olan temiz ruhlar, karanlığa maruz kalmış olanlar, geceye sığınmış olanlar ve ışığa kavuşmak isteyenler içindeki zinciri kırabilir miydi ellerini uzatıp güneşe kavuşabilirler miydi?

Bunu yapabilir miydim?

Belki de benimle aynı kaderi paylaşıyordur belki o da ışığa kavuşmak istiyordu içinde yaşadığı o fırtınayı dindirmek istiyordur?

Ayaz Açar var mısın içimizdeki o fırtınaları dindirmeye...

Bir deniz kenarında diner miydi bizim fırtınalarımız?

Sana baktığımda o gözlerinin içine. içimdeki fırtınalar diniyordu sen beni karanlıktan aydınlığa çekiyordun peki neden yaptın neden gözlerinin derinine baktığımda içimdeki fırtına sakinleşiyordu

senin o gözlerin neden beni kendine çekiyordu neden beni sakinleştirtiyordu neden bana "her şey geçecek" hissi veriyordu

____

"Ağlama gözbebeğim sen ağladıkça içim acıyor seni böyle göremeye dayanmıyorum." dedi sesi acı içinde. Daha da sıkı doladım ellerimi beline. Ayaz elini kaldırıp saçımı okşamaya başlıyordu benim gözyaşlarım ise bedenimi terk etmişti çoktan, hıçkırıklarımı durduramıyordum.

"şşşşıı" dedi sakince beni sakinleştirmek istercesine. Kollarımdan yavaş yavaş ayrıldı ve alnımdan öptü gözlerinin içine bakamıyordum bakmak istemiyordum ne zaman beni böyle görürse içinden bir şey kopuyordu. Alnı alnımdaydı benim ellerim onun belinde onun elleri ise yüzümü hapsetmişti. İkimiz de susuyorduk bazen böyle zamanlarda susmak her şeyin ilacıydı sakince birbirinin nefesini dinlemek kalp atışlarını hissetmek.

"Belki.." dedi devam konuşamayarak 

"Belki ailenin yerini asla tutamam ama ölüme kadar seni mutlu etmeye, ailenin sana yaşattığı hislerin aynısı bile olmazsa hissettirmeye çalışacağım elimden her geleni her zaman ve her yerde gül diye yanında olacağım Masal." bu dediği yüzümü gülümsememe sebep oldu yavaş yavaş sakinleşiyordum.

Alnını alnımdan çekip birbirimize sıkıca sarıldık.

"Teşekkür ederim iyi ki varsın kalbimin sahibi..." dedim ve parmaklarımı kocaman ellerinin içine hapsettim ellerimi sıkıca kavradı ve devam yürüdük...

++++++++++++

Merhaba! Bu benim yazdığım ve yayımladığım ilk kurgu.

Yazım hatalarım varsa eğer şimdi den kusura bakmayın.

Lütfen yorumlarda başladığınız tarih ve saati yazın, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar herkese!

Insagram;kitapdunyasindayiiz

Siyah gecenin mavi dalgalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin