Bölüm Yedi

194 14 126
                                    

" Yenges " Grubu

Carmelita : Kızlar yatıya bize davetlisiniz .

Carmelita : Jose'den aldığım duyumlara göre Emre Belözoğlu kalmalı antrenman düzenlemeye karar vermiş .

Carmelita : Kalmalı kısmını anlamamakla beraber Nerina ile sizleri yatıya davet etmek istiyoruz.

Erva : Mükemmel olur canım 😇

Rosie : Mantarlı makarna yaparsan neden olmasın Litacım

Mihri : Yanında da soslu tavuk 😍

Sıla : Alya ile gelmekten gurur duyarız ;)

Gece : Çizimlerim ve ben oradayız hayatım 💛

Miray : Pijama partisi 🥳

~

" Gelirken bir şey almamı ister misin Lita ? "

Rosie , yardım etmek için erkenden Carmelita 'nın evine gitmeye karar vermişti . Gitmeden önce de arkadaşını aramış eksik bir şey olup olmadığını soruyordu .

" Yok canım sen kendin gel yeter . Her şey var evde . " .

" Tamam o zaman yirmi dakikaya oradayım . " .

Rosie telefonu kapattı ve arabasına bindi . Kıyafetlerini koyduğu küçük el çantasını da yanındaki yolcu koltuğuna koydu . Emniyet kemerini takarken dikiz aynasından da kendine bakmayı ihmâl etmedi .

" Güzel kızım ben ya . " Aynadaki hâline göz kırptı ve arabayı çalıştırdı. Yatıya kalmaya gideceği için rahat giyinmek istemişti . Siyah bir tayt ve yavruağzı sırtında çapraz ipler bulunan bir tişört giymişti .

Eli otomatik olarak radyoya gitti . Biraz kanallarda gezindi ve sonunda beğendi bir şarkıda durdu . Keyifle şarkıya eşik etmeye başladı .

Take me to church
- Beni kiliseye götür -
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
- Yalanlarının tapınağında bir köpek gibi ibadet edeceğim -
I'll tell you my sins, and you can sharpen your knife
- Sana günahlarımı anlatacağım ve bıçağını keskinleştirebilirsin -
Offer me that deathless death
- Bana bu ölümsüz ölümü teklif et -

Bir süre daha şarkıya eşlik etti . Hozier'in bu şarkısını çok severdi . Sesinin kötü olduğunu bilmesine rağmen bağırarak da şarkıya eşlik ederdi . Dimitris de gülerek " Bunu yapmayı hemen bırakmalısın . " derdi . Hatırladığı anıyla birlikte sırıtmaya başladı . Radyonun sesini kısarak kulaklığını taktı ve Dimitris'i aradı . Yol süresince nişanlısıyla biraz dedikodu yapmaya karar vermişti .

~

Gece'nin önderliğinde takımın yengeleri , Carmelita 'nın evine ilk defa gidecekleri için ev hediyesi seçiyorlardı .

" Şu melek biblosuna ne dersiniz ? Yanına da şu bebek melek biblosunu da alırız . Çok iyi olmaz mı ? " Miray iki bibloyu dikkatle inceliyordu . İkisi de beyaz mermerden yapılmıştı ve antik çağdaki Yunan heykellerine benziyordu .

İnteractive // Fenerbahçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin