Bölüm Beş

242 16 259
                                    

Fenerbahçe futbol takımı başkent deplasmanı için Ankara'ya gelmişlerdi . Ankara'nın en ünlü otellerinden birine yerleşmişlerdi . Akşam yemeğini yemişler şimdi de odalarında dinleniyorlardı . Mert Hakan ile aynı odayı paylaşan Ozan yatağına yayılmış Miray ile mesajlaşıyordu .

" Bro diskoya gidiyoruz kalk . " Mert aynada saçlarını yaparken anlık bir şekilde Ozan ' a baktı . Ozan bakışlarını telefondan çekip alayla arkadaşına baktı .

" Disko dediğin pavyon olmasın ? " .

Mert sırıtarak topuklarının üzerinde döndü . Kaşı gözü ayrı oynuyordu . " Ankara 'ya gelip de pavyona gitmeden olur mu kardeşim ? " .

" Emre hoca bizi öldürür oğlum yarın maç var . " Ozan da buranın pavyonların meşhur olduğunu biliyordu ama yarın maç vardı .

" Gizlice sıvışırız be Ozi . Hem diğerleri de geliyor . " Mert dudaklarını büzmüş Ozan'ı izliyordu . Ozan kaşlarını kaldırdı . " Kim kim gidiyorsunuz ? " dediğinde Mert Hakan güldü .

" Pelkas , Nazım falan işte . " .

Ozan kahkaha atmaya başladı . Karnını tutarak gülüyordu . " Sırf Pelkas'ı pavyonda görmek için geleceğim lan . " .

" Yaşa be Ozi . Hazırlan hadi bekliyorum seni . " .

Ozan gülerek yataktan kalktı ve giyinmek için valizini açtı .

~

" Ah Ozan ah seni şimdi ben öldürmez miyim ? " Miray sinirli bir ifadeyle sevgilisinin yanlışlıkla attığı ses kaydını dinliyordu . " Yok Pelkas ' ı görmek için gidecekmiş sen onu benim külahıma anlat . Senin burda barlardan topluyordum be . " .

Ses kaydını Rosie'nin oluşturduğu gruba attı . Sinirden elleri titriyordu .

" Yenges " grubu

Miray : * iletildi * Ses Kaydı .

Alya : Pavyon kelimesi mi geçti yoksa ben yanlış mı duydum ?

Sıla : Nazım da gidiyormuş ?

Mihri : LAN YARIN MAÇ VAR MAÇ . O KADAR MI SALAKLAR ?

Rosie : Ne olduğunu anlamadım ?

Miray : Bizimkiler pavyona gidiyormuş .

Carmelita : O dansözlerin olduğu yer değil mi ?

Mihri : Nerden bildiğini sorgulamayacağım ama evet orası .

Erva : Oha iyi ki Altay gitmemiş .

Sıla : Erva !

Erva : Üzgünüm 🙊

Alya : Kesin Altay söylemiştir en iyi yeri .

Erva : Ne alaka benim sevgilim pavyonda mı takılıyor ?

Alya : Ankara ' da yaşadı bir süre bilemem artık .

Carmelita : Bunu engellememiz lazım .

Alya :Altay 'a mesaj atıp öğrenirim işin aslını .

Mihri : Alsanıza gruba enişteyi .

Alya : Rosie atacağım numarayı alsana gruba . Öğrenelim bakalım olayın aslını .

Rosie : Tamam alırım .

Alya : " Altoş " kişisini paylaştı .

Rosie " Altay " kişisini ekledi .

Altay : Bu grup ne ve beni kim ekledi ?

İnteractive // Fenerbahçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin