" Markamızın düzenlemiş olduğu 2 . Cecile Uluslararası Defilesi'ne hoş geldiniz . " . Bayan Jean yüzünde muazzam bir gülümsemeyle kendisini alkışlayan kalabalığı izliyordu .
" Defilemize geçmeden önce bize destek veren markalara ve beni kırmadan teklifimi kabul eden mankenlerimize teşekkürlerimi iletmek istiyorum ." . Genç kadın gülümsemesini bozmadan kalabalıktaki ilgili kişilere göz gezdirdi ve gözleriyle şükranlarını sundu .
" Hazırsanız defilemize geçmek istiyorum . Umarım beğenirsiniz . " . Bayan Jean şuh bir şekilde yürüdü ve kendine ayrılan alana oturdu .
~~
Bu defile için bir ay boyunca gece gündüz uğraşmışlardı . Modellerle çalışılmış , ortam düzenlenmiş ve kuaför ve makyözlerle anlaşmışlardı . Gece ve diğer tasarımcılar da bu süreçte fazlasıyla yorulmuşlardı . Kendilerine ayrılan alanda oturmuş heyecanla defilenin başlamasını bekliyorlardı .
" Çok heyecanlıyım . İlk defa bir defilede tasarımlarım boy gösterecek . " Gece 'nin hissettiği mutluluk sesine de yansıtmıştı . Bu sene mezun olmasına rağmen böyle ünlü bir markanın defilesinde tasarımlarının bulunması onun için büyük bir şanstı .
" Çok şanslıyız Gece . Bu fırsat çoğu kişinin eline geçemiyor . " Gece'nin yanında oturan Deniz de onun gibiydi . Zaten aynı okuldan da mezun olmuşlardı .
" Not ortalamanızı iyi tutmanız işe yaradı desenize çaylaklar . " Bu ses onlardan daha tecrübeli olan Onur'dan gelmişti . Markada yedinci yılıydı Onur'un . Bu nedenle de büyük bir nüfuza sahipti . Bu nüfuzuyla da diğer tasarımcıları ezmez onlarla iyi geçinirdi .
" Dalga geçmeyin lütfen Onur Bey . Eğer iyi bir ortalama yapmasaydık burayı görmemiz mümkün olamayacaktı . " Deniz profesyonel bir edayla konuşup arkasına yaslandı . Gece kızın bu hâline güldü . Deniz de çaktırmadan kıza göz kırptı .
" Kusura bakmayın Deniz Hanım . " Onur da abartılı bir şekilde Deniz'e yanıt verdiğinde Gece'nin kahkahaları daha da büyüdü .
" Siz de bayağı eğleniyorsunuz Gece Hanım . " Onur aynı ifadeyle Gece 'ye döndüğünde Gece gülmesini durdurmaya çalıştı . " Evet Onur Bey . Sizin aranızdaki bu latifeleşme beni oldukça güldürdü . " .
" İyi iyi Gece Hanım . Gülmek size oldukça yakışıyor . "
Onur sırıtarak göz kırptığında Gece utanarak başını yere eğdi . Onur'un çok farklı bir aurası vardı .
" Defile başladı . "
Stajyer kızlardan birinin uyarısıyla herkes dikkatini podyuma yönlendirdi ve Gece de derin bir nefes alarak bakışlarını podyuma çevirdi .
~~
" Gigi sıra sen de . "
Gigi Hadid makyaj aynasından kalktı ve kendine ayrılan bölmeye doğru ilerledi . Gece Belözoğlu imzalı eflatun ile bezenmiş şifon , köpük gibi bir elbiseyi taşıyacaktı . Elbisenin o kadar masalsı bir görünümü vardı ki Gigi sanki masallardan fırlayan bir prenses gibiydi .
" Rosie , bu üzerimdeki tasarımın sahibini tanıyorsun değil mi ? " Gigi Hadid meraklı bir ifadeyle yan tarafta parfüm sıkan Rosie Swan'a baktı .
Rosie gülümseyerek bakışlarını Gigi 'ye çevirdi . " Yakından tanıyorum . Ne oldu ? Yoksa beğendin mi bu giysiyi ? " Rosie muzip bir ses tonuyla konuşmuştu . Açıkçası Gece'nin keşfedilmesini isterdi .
" Cidden beğendim . Bir gün onunla çalışmak isterim . " .
Rosie bu sözleri duyduğunda coşkuyla gülümsedi . " İstersen seni defileden sonra tanıştırırım Gece'yle . " .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnteractive // Fenerbahçe
Short StoryFenerbahçe 'nin futbol şubesi ve onların güzel sevdikleri ... Tanışıp arkadaş olurlarsa ne mi olur ? Gelin hep beraber görelim (: Fenerbahçe futbol takımı interactive ... interactive #1 / 04.09.2021 ozantufan #1 / 19.09.2021