Rosie ve Carmelita yanlarında Carmelita'nın altı aylık kızı Nerina ile alışveriş yapıyorlardı .
Carmelita üzerine beyaz kalın askılı bir elbiseyi tutmuş aynadan kendine bakıyordu . Model olduğu için düzgün bir fiziğe sahipti . Giydiği çoğu şeyi kendine yakıştırabiliyordu . Elbiseyi gülümseyerek üzerinden çekti ve kabine doğru yöneldi .
" Akşam beraber geçiyoruz değil mi ? " Rosie mağazadaki pufun üzerine oturmuş Nerina'yı seviyordu . O elbisesini çoktan seçmişti . Koyu mavi kalp yakaya sahip bir elbise almıştı . O da manken olduğu için fiziği oldukça iyiydi .
" Bize gideriz orada hazırlanırız . Jose ve Dimitris 'de bizi almaya gelirler . " Kabinden arkadaşına seslendi . İkisi de aynı marka için modellik yaptıklarından yakın arkadaşlardı . Jose ve Dimitris de aynı takımda oldukları için iki genç kadının arkadaşlıkları daha da pekişmişti .
" Ah küçük Nerina bugün seni oraya götüremeyeceğiz tatlım . " Rosie , mor çıngırağını ağzına sokmaya çalışan Nerina'nın yanaklarını sıktı . Çocukları genel olarak seven Rosie bu küçük kıza hayrandı .
Nerina'yı götürememelerinin nedeni takımla beraber yemeğe gidecek olmalarıydı . Fenerbahçe teknik direktörü Emre Belözoğlu hem futbolcularının üst üste aldığı galibiyetleri kutlamak hem de futbolcuların eşleriyle de tanışmak için bu yemeği düzenlemek istemişti . Bu vesileyle de takımın yengeleri birbirleriyle tanışacaklardı .
Carmelita kabinden çıktı . Podyumda yürür gibi arkadaşının yanına geldi . Elbisesi ince belini tam sarmıştı . " Nasıl olmuşum kızlar ? " elini beline koyup gülümsedi . Nerina , annesini görünce gülümsedi ve kahkaha atmaya başladı .
" Kankamın gülüşünden anlamışsındır bence fikrimizi . " .
Carmelita gülerek etrafında döndü . " Teşekkür ediyorum bebeklerim . " deyip kabine geri girdi . Rosie Nerina'ya göz kırptı ve telefonunu eline aldı . Sabah sosyal medyaya fotoğraf atmıştı . Gelen bildirimlere bakarken nişanlısının da beğenmiş olduğunu gördü . Yüzüne kocaman bir gülümseme yayıldı . Pelkas ile sevimli bir ilişkileri vardı . Birbirlerini üzmemek için çaba gösterirlerdi .
" Nerina bak Dimitris abin de fotoğrafımı beğenmiş . " Rosie telefonu küçük kıza doğru salladı . Nerina o sırada ayıcıklı dişliğini emmekle meşguldü . " Ama sen beni dinlemiyorsun ki fıstık . " Rosie sitemli bir şekilde konuştu . Dikkatini kendisine vermesi için Nerina'nın küçük burnuna dokundu . Mavi gözlerini kırpıştırarak Rosie teyzesine baktı . " Ah küçük maymunum benim . " Rosie kahkaha atıp küçük yanaklarını öptü kızın .
" Çifte kumrular gidebiliriz artık . " Carmelita elinde elbise poşetiyle geldi . Elbisenin ücretini ödeyip gülüşen kızlarının yanına gelmişti .
" Ah sonunda . Biz cidden acıkmıştık artık . " Rosie puftan kalktı ve çantalarını eline aldı . Carmelita da poşeti bebek arabasının arkasına koydu ve arabayı sürmeye başladı .
" Eve gidelim ikinize de yemek yaparım . " Carmelita gülümseyerek arkadaşına baktı . Rosie suratını buruşturdu . " Daha fazla Brüksel lahanası ve brokoli yiyemeyeceğim . " saçına taktığı güneş gözlüğünü gözlerine indirdi .
" Manken olduğumuzu ve benim bir bebeğimin olduğunu unutuyorsun galiba . " . Alayla konuştu Carmelita . Onun canı da pizza istiyordu ama formlarına dikkat etmeleri gerekiyordu .
" Ah hadi ama Carm bizim ve bu bebişin biraz değişikliğe ihtiyacı var . Hem Nerina 'nın anne sütü içmesi gerekmez mi ? " . Rosie istekli bir sesle konuştu . Biraz fastfood yiyip mutlu olabilirlerdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnteractive // Fenerbahçe
ContoFenerbahçe 'nin futbol şubesi ve onların güzel sevdikleri ... Tanışıp arkadaş olurlarsa ne mi olur ? Gelin hep beraber görelim (: Fenerbahçe futbol takımı interactive ... interactive #1 / 04.09.2021 ozantufan #1 / 19.09.2021