" Ben senin maç için Ankara'ya gittiğini sanıyordum Jose . Oysa sen o dansözlü yerde takılıyormuşsun . " Carmelita sinirle bir şekilde ekrana bakıyordu . Akşam Nerina'yı uyuturken o da uyuyakaldığı için sabah arayıp fırça çekmeyi uygun görmüştü .
" Hermosa , dansöz falan yoktu . Sen çok yanlış anladın . Sadece biraz vakit geçirmek için gittik oraya . " Sosa karısını ikna etmek için tane tane konuşuyordu .
" Hadi yoktu diyelim . Maça çıkacağın zamandan saatler önce hiç alkol alınır mı ? Yamulmak mı istiyordun ? " Carmelita sinirle kaşlarını çattı . Hızlı konuştuğu için suratı kızarmıştı .
Sosa eşine gülümseyerek baktı . " Sen benim için endişeleniyor musun Hermosa ? " . Eşini konudan uzaklaştırmak için bu yolu denemeye karar vermişti .
" Tabii ki endişeleniyorum Jose . O kadar koşacaksın ama kanında alkol var . Düşünebiliyor musun ne kadar kötü etkilenebileceğini ? " Carmelita üzgünce dudaklarını büzdü .
" Ah Hermosa . Büzme dudağını lütfen . Özür dilerim . Seni endişelendireceğim ihtimalini düşünmemiştim . " Jose pişman bir şekilde başını önüne eğdi . Carmelita onun için çok önemliydi . Onun üzülmesine dayanamazdı.
" Tamam eğme kafanı . Bir daha yapacağın şeylerin sonucunu düşünüp hareket edersen sorun olmaz Guapo . Şimdi güzelce maça çıkmanı ve kendini göstermeni istiyorum . " Carmelita gülümseyerek Sosa'sına baktı . Ona kızmasının en büyük nedeni kendini düşünmemesi ve ona haber vermeden gitmesiydi .
" Senin için yapacağım güzel eşim . Kızımla beraber beni dikkatlice izle . "
Carmelita ufak bir kahkaha attı . Jose , maç saatlerinin Nerina'nın uyku saatine geldiğini bilse kahrolurdu . Bu durumu kocasına çaktırmamaya karar verdi . " Tamamdır Guapo sen yeter ki iyi ol . Biz gözümüzü kırpmadan izleyeceğiz maçı . " .
Jose gülümseyerek sarı meleğine baktı . İyi ki eşine ve biricik kızına sahipti . Onlar olmadan nefes bile alamayacağına emindi . Telefona doğru fısıldadı yakışıklı adam .
" Seni seviyorum Hermosa . "
Carmelita hafifçe gülümsedi . Utangaç bir ifadeyle yere baktı bir süre . Kafasını kaldırdığında eşi ona gülümseyerek bakıyordu.
" Ben de seni sevgilim . "
Bir süre ekranda birbirilerine baktılar . Carmelita parmaklarının ucunu öptü ve ekrana doğru yolladı . " Bu sana şans getirsin . " . Güzel kadın sevecen bir ifadeyle kocasını süzdü . " Nerina'yı hazırlamam gerek bebeğim . Sana şimdiden başarılar diliyorum ve seni çok seviyorum. " .
Sosa gülümsemesini bir an bile bozmadan konuştu . " Seni seviyorum hayatım . Öpüyorum ikinizi de . " .
" Biz de öpüyoruz seni babacığımız . " Babasına doğru kaldırdı Nerina'yı . Nerina , babasını gördüğünde çığlıklar atarak kameraya yaklaştı . Ekranda sadece sarışın kızın mavi gözleri ve minik burnu görünüyordu . Jose kahkaha atarak kızının yarısını izliyordu . Carmelita sonunda işi devraldı , telefonu kızından uzaklaştırıp Sosa'ya öpücükler attı ve görüntülü konuşmayı sonlandırdı .
" Minik bebeğim babasını mı özlemiş bakalım ? " Carmelita kızını yatağa yatırdı ve karnını gıdıklamaya başladı . Nerina gülerek annesinin eline yavaşça vuruyordu . Carmelita kızını gıdıklamayı bıraktı ve bebeğinin nefesinin düzeltmesini bekledi . Katılıp kalmasını istemezdi . Bebeği sakinleşip heyecanla ona baktığında Carmelita gülümsedi . Uzanıp kızının saçlarını sevdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnteractive // Fenerbahçe
ContoFenerbahçe 'nin futbol şubesi ve onların güzel sevdikleri ... Tanışıp arkadaş olurlarsa ne mi olur ? Gelin hep beraber görelim (: Fenerbahçe futbol takımı interactive ... interactive #1 / 04.09.2021 ozantufan #1 / 19.09.2021