Bölüm İki

411 23 236
                                    

Fenerbahçe yönetiminin düzenleyeceği yemek boğazda bir lokantadaydı. Boğaz manzarasına karşın güzel bir akşam geçireceklerdi .

Altay ile el ele masaya doğru yürüyen Erva çok heyecanlıydı . Yüzünde eksik etmediği gülümsemesiyle masada oturanlara baktı . Başta Emre Belözoğlu ve eşi olmak üzere bütün teknik heyet eşleriyle beraber yemekte bulunmuşlardı .

Altay sevgilisinin elini bıraktı ve Teknik heyetle tek tek selamlaştı . Ardından Erva'nın elini tuttu ve sevgilisini onlara takdim etti .

Erva herkesle selamlaşırken gülümsüyordu . Altay gibi pozitif bir yapısı vardı .

" Tanıştığımıza memnun olduk Erva . Çocukluğundan beri Fenerbahçeli olman çok güzel . " Emre Belözoğlu gülümseyerek konuştu . Fenerbahçe 'ye gönül vermiş kişileri görünce aşırı mutlu oluyordu teknik adam .

Erva gülümseyerek yere baktı . Fenerbahçe 'nin efsanelerinden biri olan Emre Belözoğlu onu övüyordu . Altay da gülümseyerek kızın elini tekrardan tuttu ve yan tarafta futbolculara ayrılan masaya geçtiler .

Erva bu akşam için haki yeşili bir elbise , siyah stiletto giymiş ve saçlarını doğal hâline bırakmayı tercih etmişti .

" Hoş geldiniz kardeşim . "

Ozan gülerek ayağa kalktı ve Altay'la sarıldılar . Ozan'ın yanında oturan Miray da ayağa kalktı ve gülümseyerek elini Erva'ya uzattı .

" Ben Miray . Ozan'ın sevgilisiyim . " Miray , Mihri'den aldığı yavruağzı elbiseyi giymişti . Kısa kızıl saçlarını da üzerinde inci bulunan tokayla arkadan tutturmuştu .

" Ben de Erva . Altay'ın ... "

Miray gülerek Erva'nın sözünü tamamladı . " ... sevgilisisin . " . Erva kahkaha atarak başını salladı . Mihri gülümseyerek yanlarına geldi . " Ben de Mihri . Ferdi'nin sevgilisiyim ve Miray'ın en yakın arkadaşıyım . " dediğinde Miray gülerek Mihri'ye arkadan sarıldı .

" Memnun oldum kızlar. " Erva bu ikiliye gülümsedi ve çoktan oturmuş olan Altay'ın yanına oturdu . Çift olarak en son onlar geldiği için diğerleri çoktan tanışmıştı . Herkes sırayla Erva'ya kendini tanıttıktan sonra garsonlar gelmiş ve menüleri getirmişti .

" Beni makyaj yapma bahanesi ile kandırdın ve fastfood yemeyi unutturdun . O yüzden şimdi pizza söyleyeceğim Lita . " Rosie fastfood bölümü açık olan menüyü Carmelita'ya uzattı .

" Bu kadar şık bir restoranda pizza yemek istediğini söyleme bana . " Carmelita gülerek menüyü aldı ve kendi menüsünün üzerine koydu .

" Beyaz şarap ve dört peynirli pizza . Gayet ortama uygun . " Rosie gülümseyerek ellerini birbirine kavuşturdu . Yanında oturan Pelkas nişanlısına bakıp gülümsedi .

" Ne yiyeceksin tatlım ? Ben somon tercih edeceğim sanırım . " Rosie'ye doğru eğilmişti . Rosie hafifçe yutkundu . " Yaa ben de somon alacaktım . " dediğinde Dimitris gülümsedi . Yanlarından gelen kıkırtıya başlarını çevirdiklerinde Carmelita sırıtarak ikisini izliyordu .

" Somon mu yiyecektin ben başka bir şey tercih edecektin sanıyordum . " Carmelita sırıtışını daha da genişlettiğinde Rosie göz devirerek başını salladı .

" Başka bir şey tercih edeceksen sana uyarım . " Pelkas şefkatle güzeller güzeli nişanlısına bakıyordu . Rosie gülümseyerek elini oğlanın elinin üzerine koydu . " Başta pizza söylemeyi düşünüyordum ama somon daha iyi bir fikir gibi geldi . " dediğinde gülümseyerek birbirlerine baktılar .

İnteractive // Fenerbahçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin