Ertesi gün maçta Severus elinde bir kitapla tribünde oturuyordu. Quidditch'le pek ilgilenmemesine rağmen oyuna gelmeyi kabul etti ama muhtemelen maça fazla dikkat etmeyecekti.
Oyun başlarken James havada süpürgesinin üzerindeydi. James elbette oyuna odaklanmıştı ama ne zaman Severus'un oturduğu standın yanından geçse ona sırıtıyordu.
Severus sabırla James'in cevabını bekledi. Oyundan sıkıldı ama Potter'dan değil.Başlangıçta Slytherin bazı puanlar alıyordu ama sonra Gryffindor daha iyi olmaya başladı ve sonunda James snitch'i yakaladı. Bunu yaptıktan hemen sonra asasını çıkardı ve gökyüzüne biraz havai fişek attı, havai fişekler her iki evin renklerindeydi ve bir mesaj da vardı: "Seni seviyorum Severus."
Severus şaşkınlıkla gökyüzüne baktı. Sonra onu ve James'i izleyen tüm insanlara baktı. "Tanrı kahretsin... Potter." diye mırıldandı.
James, Severus'a bir kez daha sırıttı ama sonra Quidditch sahasını çabucak terk etti. Remus dışında herkes şok olmuştu. James'in bunu Severus'a nasıl söylediğine şaşırmıştı. "Özel bir şey yapamaz, değil mi?" Remus içini çekti ve Sirius şok içinde gökyüzüne bakıyordu.
Severus hızla ayağa kalktı ve Sirius onu köşeye sıkıştırmadan önce odasına güvenli bir şekilde varmayı umarak kaleye doğru koştu. Sirius onun kaçtığını fark etti ve quidditch sahasından çıktıklarında üzerine bağlayıcı bir altıgen koydu. "Tutun seni!" Koşarak yanına gelirken bağırdı. "Yapacak çok açıklaman var. James'in sana aşık olmasını nasıl sağladın bilmiyorum ama bunu hemen geri al. Sadece onun hayatını mahvedeceksin. Ya da belki istediğin bu ha? Belki de bu. senin intikamın!" Ona bağırdı.
Severus sarılmış halde yerde yatıyordu ve kurtulmaya çalışıyordu "Size söz veriyorum Black. Bu asla benim planım değildi." diye hırladı.
"Sanki sana inanıyorum! Asla inanmam! Şu an hiçbir şey yapmasan bile doğru anı bekleyeceksin ve sonra onu sırtından bıçaklayacaksın.." dedi. Ona saldırmak üzereydi ama sonra Remus geldi ve ona bir büyü yaptı. Daha sonra Severus'takini çözdü.
"Koş, git James'i bul. Onunla konuş." dedi Remus, Sirius'a dönmeden önce.
Severus ayağa kalktı ve çabucak kaleye doğru koştu ve onunki zindan koridorlarından birinde nefesini düzenlemeye çalıştı.
James de oradaydı. Yerde oturuyordu, süpürgesi yanında yatıyordu. Hâlâ asasını tutuyordu ama diğerinin de orada olduğunu fark etmedi.
Severus ona doğru yürürken baktı ve bir dergiyle kafasına bir tokat attı. "Ne düşünüyordun?!"
James ona baktı ama hiçbir şey söylemedi. Aslında bunu neden yaptığını bilmiyordu. Diğerinin de neden kızgın olduğunu merak etti. Doğru mu itiraf etmişti? Oldukça aleniydi ve şimdi tüm okul Severus'u sevdiğini biliyordu ama James'in ona söylemesinin tek yolu buydu. Hala kelimeleri normal bir şekilde söylemeye hazır değildi.
Severus ona baktı. "Sözde arkadaşların az önce beni tehdit etti ve şimdi herkes ve aileleri bizi biliyor mu?! Beni bir kenara çekip kabul edemez ve bunu birlikte ve sessizce çözmemize izin veremezdin. Büyük bir gösteri yapmak zorundaydın. Artık herkes bizim işimize burnunu sokacak." Severus içini çekti.
"Başka türlü yapamazdım. O sözleri fısıldayamıyorum bile Severus..ama sana bugün söylemem gerekiyordu, bu yüzden tek yol buydu. Ne yaptığım önemliymiş gibi, hissetmiyorsun bile." aynısı." dedi James.
"Şey, duygularımı ve kişisel meselelerimi meraklı gözlerden uzak tutmayı tercih ettiğim için üzgünüm." Severus alaycı bir şekilde "Ve bunu söyleyemezsin çünkü ne hissettiğim hakkında hiçbir fikrin yok James, o yüzden Potter bir şey biliyormuş gibi davranmaya cüret etme." dedi.
"Öyleyse benim neyimi seviyorsun? Senin için bir pislik, bir gösteriş, bir domuz olduğumu sanıyordum!" James kalktı. "Ve ben de onları gizli tutmak istedim ama..söyleyemedim.." bakışlarını kaçırdı.
"Sen öyle şeylersin ama aynı zamanda kibarsın, komiksin ve beni eğlendiriyorsun. Hemen söylemene gerek yok. Zaman alır." Severus kollarını çaprazlayarak baktı.
"Yapmak zorundaydım. Yeterince bekledim. Bunu Ağustos'tan beri biliyordum, neredeyse Nisan oldu. Yaz başlamadan önce söylemek istedim..." dedi James "Ama.. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Ne istiyor musun .. bir ilişkiye sahip olmak istiyor musun?" Kızardı.
"Ne istediğimi bilmiyorum James..." Severus, James'e kızararak baktı.
"Benim... erkek arkadaşım olur musun?" Kısa bir sessizlikten sonra sordu. "Kibar olacağım ve artık bu kadar aleni bir şey yapmayacağıma söz vereceğim..."
"Hadi... önce birkaç randevuya çıkalım James. O zaman ben senin erkek arkadaşın olacağım." Severus çekinerek uzandı ve James'in elini tuttu.
"Tarihler ha? Bu hafta sonu Hogsmeade'e ne dersin?" O sordu. Gidip bir şeyler içebilirler ama aynı zamanda dükkanlara da bakabilirler ve James, Severus'un sevdiği bir şey görürse, onun için satın alabilirdi. James'e mükemmel bir randevu gibi geldi.
"Tabii ki kulağa hoş gelebilir. Bunun benim ilk randevum olacağını kabul ediyorum." Severus kabul etti.
"Benim de. Geçen yıl Lily'ye çıkma teklif ettim ama evet..Daveti kabul etmedi. Her neyse..Cumartesi öğlen tamam mı? Hogsmeade'de buluşuruz." James biraz gülümsedi. "Eğer senin için sorun olmazsa, erkek arkadaşım olduğunda, senin ve çapulcuların biraz olsun geçinmenizi istiyorum. Onlardan ellerinden gelenin en iyisini yapmalarını isteyeceğim ama sizin de katkılarınızı bekliyorum." James dedim.
"Tabii. Onlar olduğu sürece elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım." dedi Severus.
O hafta sonu Hogsmeade'e gittiler ve güzel bir ilk randevuları oldu. Ondan sonra birkaç randevuları daha oldu ve çok geçmeden Severus ve James çıkmaya başladılar. Ne yazık ki yazı birlikte geçiremediler ama mektup yoluyla iletişimde kalacaklarına söz verdiler ve gelecek yıllarının başında tren istasyonunda buluşacaklarına söz verdiler.
"İki ay sonra görüşürüz Sevie.." dedi ve Severus gözlerini devirdi. "Evet, James.. bana öyle deme tamam mı?" dedi Severus.
"Neden olmasın? Uygun... Neyse, gitmem gerek. Görüşürüz." dedi ve hızla Severus'un dudaklarını öptü ve ardından kaçtı.
Bu, Severus'un iki ay daha cehenneme gitmeden önceki son mutlu anıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Gariptir | Snames
Fanfiction"Altıncı yılının başında, James Potter sonunda Severus'un hayatını mahvetmeyi bırakmaya karar verir. Arkadaşları zorbalığı durdurmayı kabul ederler, ancak bilmedikleri şey, James'in buna bir son vermeye karar vermesinin nedenidir. Sadece olgunlaştığ...