3 Temmuz
Yaz daha yeni başladı ve onu son gördüğümde Severus'un tren istasyonundaki yüzüne bakılırsa, pek ileriye bakmadı, bu da bana muhtemelen evindeki durumunun iyi olmayabileceğini düşündürüyor. Melez olduğunu biliyorum, bu da anne ve babasından birinin muggle olduğu anlamına geliyor ama bu otomatik olarak kötü bir şey anlamına gelmiyor. Duyduğuma göre Remus'un annesi de bir muggle ve çok hoş bir hanım. Remus'un kendisine göre biraz tuhaf olsa da.
Her neyse, umarım Severus iyidir ve yakında ondan haber alırım.
James günlüğünü bıraktı ve sağına bakmadan önce kapattı. Yanında Sirius yatağa uzandı. Remus ve çikolata hakkında bir şeyler mırıldanıyordu ama James bunların ne anlama geldiğini çıkaramadı.
Birkaç gün geçti ama Sirius ve James'in ikisi de Remus ve Peter'dan mektup aldığından, Severus'tan James için mektup yoktu ve bu James'i biraz endişelendirdi. Severus verdikleri sözü unutmuş muydu? Yoksa başı belaya mı girdi ve şimdi bir mektup yazamadı mı?
"Bu nedir, Çatallak?" Sirius sordu ve James başını salladı.
"Snape'den bir mektup mu bekliyorsun?" Sirius yumuşak bir sesle sordu.
James bunu sorduğunda Sirius'un sesinin ne kadar sakin çıktığını görünce gözlerini kırpıştırdı.
"Sizin bir şeyler... yaşadığınızı biliyorum. Yani Quidditch maçındaki itiraftan bahsediyorum ve sonra onunla birkaç kez Hogsmeade'e gittiniz. Yani, evet...aptal değilim, dostum." dedi Sirius.
"Öyle demiyorum. Sadece bu konuda bu kadar sakin olmana şaşırdım." James ensesini ovuşturdu ve biraz iç çekti. "Severus'un ya unuttuğundan ya da başı belaya girdiğinden endişeleniyorum... Ailesinden birinin bir muggle olduğunu biliyorum ve ya sihir ve büyücülerle ilgili her şeyden nefret ederlerse, bu onu bana mektup göndermekten alıkoyabilir." James aşağı baktı.
"Hmm, muggleların da posta sistemi yok mu?" Sirius sonra sordu.
"Bu harika bir fikir dostum! Yine de nasıl çalıştığını bilmiyorum." dedi James.
"Ben de Moony'den başka ona sorabilir miyim?" Sirius önerdi.
"Sen bir dahisin, Pati Ayak." James, Sirius'a sarıldı.
"Tamam dostum, öyle olduğumu biliyorum ama beni ezmek zorunda değilsin." Sirius güldü ve James de güldü ve gitmesine izin verdi. Sonra biraz parşömen aldı ve Remus'a yazmaya başladı.
Sevgili ay
Severus'un bana mektup göndermemesinden endişeleniyorum. Belki bana baykuşla mektup gönderemez. Onları muggle yoluna nasıl göndereceğini biliyor musun? Ona muggle yolu ile gönderebilirsem, cevap verebilir.
-Çatallak
James mektubu bir zarfa koydu ve mektubu baykuşuna verdi ve sonra Moony'nin ona yardım edebileceğini umdu.
"Hey uhm, Çatalak. Sana bir şey sorabilir miyim?" Sirius aniden sordu.
"Evet?" James ona baktı.
"Onda ne görüyorsun?" Sirius sordu.
"Bu...açıklaması zor." James oturdu ve Sirius'un biraz kaşlarını çattığını ve yanına oturduğunu gördü.
"Neden öyle?" Sirius sordu.
"Şey..Kendimi tanımıyorum. Her şey geçen yıl Yaz aylarında başladı. Onu nerede gördüğümü hatırlamıyorum ama kıkırdadığını hatırlıyorum... Evans'ın söylediği ve benim bilmediğim bir şeye gülüyordu. , kafamda tekrar etmeye devam etti ve yıl başına kadar düşünebildiğim tek şey buydu." James anlatmaya çalıştı ve Sirius daha çok kaşlarını çattı.
"Bu bana gerçekten işkence gibi geliyor, dostum." dedi Sirius.
James hafifçe güldü. "Evet, sanırım kulağa işkence gibi geliyor."
"Ama sonra yıl başladığında, onunla alay etmek, şaka yapmak ve zorbalık yapmak konusunda kendimi kötü hissetmeye başladım, bu yüzden sizinle Severus'u rahat bırakmanız için bir anlaşma yaptım. İlk kabul eden Remus oldu ve Peter izledi ve siz de yapmayı kabul ettiniz. senin de ona iyi davranman gerekmediği sürece." James söyledi. "Ama... Ekimden sonra aklım gitti... bilirsin, oraya gitti." James biraz kızardı.
"Evet, uhm, bana bunun ayrıntılarını verme lütfen." Sirius yüzünü buruşturdu.
"Planlamadım." James hızlıca söyledi.
"İyi."
"Ve sanırım şubat ayına kadar devam etti ve sonra gerçekten delirmeden önce harekete geçme ihtiyacı hissettim. Kendi düşüncelerimi toparlarken ona yaklaşmak için elimden geleni yaptım." James anlatmaya devam etti ve Sirius onu dinledi.
"Fakat fark ettiğiniz gibi, epey zaman aldı." James bu konuda biraz mahcup hissetti.
"Neden... yanına gidip ona söylemedin? Neden bu kadar halka açık hale getirdin? Yani, Quidditch maçından sonra herkes görürken ona itiraf ettin." Sirius hatırladı.
"Çünkü size söyleme zahmetine de girmek istemedim çocuklar." James kabul etti.
"Dostum, bunun için endişelenmene gerek olmadığını biliyorsun." Sirius elini James'in omzuna koydu.
"Ama yaptım. Endişelendim." James içini çekti ve Sirius kısaca ona sarıldı.
"Seni asla bırakmazdık, Çatalak. Özellikle eskiden nefret ettiğimiz birine aşık olman kadar aptalca bir şey için." dedi Sirius.
"Eskiden..? Bu artık ondan nefret etmediğin anlamına mı geliyor?" James umutla sordu.
"Şey, ben de ondan pek hoşlanmıyorum. Ben sadece...şimdi onunla iyiyim." dedi Sirius.
"Bu bir başlangıç." James parlak bir şekilde gülümsedi ve arkadaşıyla gurur duydu. Sirius zaten o kadar ileri gittiyse, bu sadece Remus ve Peter'ın da Severus'a karşı artık olumsuz hisleri olmadığı anlamına gelebilirdi. Gryffindor'lu gerçekten mutlu etti. Böyle harika arkadaşlara sahip olduğu için şanslıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Gariptir | Snames
Fanfiction"Altıncı yılının başında, James Potter sonunda Severus'un hayatını mahvetmeyi bırakmaya karar verir. Arkadaşları zorbalığı durdurmayı kabul ederler, ancak bilmedikleri şey, James'in buna bir son vermeye karar vermesinin nedenidir. Sadece olgunlaştığ...